Urbeto Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 10 minuten geleden zei Berjan1986: Dat klopt, maar het begint een beetje Feyenoord 0.5 te worden. Dankzij Ferry. Zo vreemd is het niet dat een Nederlandse provincieclub enkele spelers heeft die een verleden hebben bij een club uit de top 3. Momenteel heb je er 3 onder contract + een trainer. In eerdere jaren, ook vóór Ferry kwam, waren dat er misschien 2 of 3 (ik denk even vlug aan Woudenberg, Mulder en Hahn), dus dat valt best mee. Of vind je het specifiek erg dat ze bij Feyenoord vandaan komen? Ik herinner me dat je een vrij rancuneuze visie op het prachtige Feyenoord hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Denk dat hij eerder doelt op het feit dat trainers spelers halen die ze kennen uit het verleden. Kijk maar naar Ten Hag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 4 minuten geleden zei Urbeto: Zo vreemd is het niet dat een Nederlandse provincieclub enkele spelers heeft die een verleden hebben bij een club uit de top 3. Momenteel heb je er 3 onder contract + een trainer. In eerdere jaren, ook vóór Ferry kwam, waren dat er misschien 2 of 3 (ik denk even vlug aan Woudenberg, Mulder en Hahn), dus dat valt best mee. Of vind je het specifiek erg dat ze bij Feyenoord vandaan komen? Ik herinner me dat je een vrij rancuneuze visie op het prachtige Feyenoord hebt. dat laatste klopt niet. Waarom zou ik een rancuneuze visie hebben op een club? Ik ben voor Hveen maar niet tegen andere clubs. Zelfs niet tegen Cambuur. En zoals Sennid zegt heb ik het er vooral over dat een ex feyenoorder veel spelers haalt die ooit bij feyenoord speelden. Alsof de man verder geen netwerk heeft. Maar goed, er is wel een verschil tussen Jahanbask en Boetius en bijvoorbeeld een Hall. De eerste twee zijn (mits fit) een meerwaarde voor dit Hveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Op het moment dat de rookpotten bij de fanatieke supporters van Almere aangaan, scoort Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Wat een Baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Vrij brede subtop wel in Nederland. Van plek 6 tm 16 valt er vrij weinig over te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Inderdaad ja, en Feyenoord zit dichterbij die subtop, dan bij nummer 1 PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Je gunt Maurice Steijn toch niet die 16e plaats. Oh wacht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 1 uur geleden zei Kyrill: Inderdaad ja, en Feyenoord zit dichterbij die subtop, dan bij nummer 1 PSV. Zoals ik het zie staat Feyenoord 8 punten voor nummer 6 AZ en 8 punten achter op PSV. Mis ik nu iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 4 minuten geleden zei timpy00: Je gunt Maurice Steijn toch niet die 16e plaats. Oh wacht.. Zeker niet, op zijn minst plek 17 of 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 4 minuten geleden zei Urbeto: Zoals ik het zie staat Feyenoord 8 punten voor nummer 6 AZ en 8 punten achter op PSV. Mis ik nu iets? Ga je daar nu echt moeilijk over doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 7 minuten geleden zei Urbeto: Zoals ik het zie staat Feyenoord 8 punten voor nummer 6 AZ en 8 punten achter op PSV. Mis ik nu iets? Niet allemaal met feiten komen dat is niet leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Haha die goal van Stokkers afgekeurd, wat een onzin is dat zeg. Hij duwt die centrale verdediger 20 seconden geleden op de grond, scheidsrechter laat doorgaan en de centrale verdediger staat op en gaat weer Stokkers verdedigen. Aanval erop voorzet en Stokkers wint het kopduel en maakt de 1-1. Dan komt de VAR ingrijpen omdat die 20 seconden terug, terwijl de bal niet in de buurt was de verdediger een duwtje gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Zo’n schitterend doek en dan scheurt die binnen een paar seconden. Al het werk voor saus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Dit is nooit een penalty bij Willem II Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Lachwekkende penalty voor Willem II Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Ongekend hoe NAC hier genaaid wordt door de scheidsrechter én VAR. Kongolo kopt gewoon de bal weg. Echt een schandalige beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Wat een einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Kongolo slaat gewoon met zijn arm. Overduidelijke strafschop lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Schrijnend interview van ESPN met Van den Bergh man man man.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Typisch wat Maaskant hier zegt: "Hij kopt de bal weg en daarna is er contact." Nee; er is contact en dáárna kopt Kongolo de bal weg. Dat maakt het een compleet andere situatie. Bokila kan het kopduel niet aangaan omdat hij een elleboog in zijn oog heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november 26 minuten geleden zei PJHoutman: Typisch wat Maaskant hier zegt: "Hij kopt de bal weg en daarna is er contact." Nee; er is contact en dáárna kopt Kongolo de bal weg. Dat maakt het een compleet andere situatie. Bokila kan het kopduel niet aangaan omdat hij een elleboog in zijn oog heeft. Tot nu toe deze domme take alleen nog door Willem II supporters gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Dan zou ik toch eens met meer scheidsrechters praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Snap wel dat jij als Wellenreuther fan sympathie hebt voor Willem II. Maar hoef je nog geen onzin te gaan roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Sterk tegenargument wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten