Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Berjan1986:

Dat klopt, maar het begint een beetje Feyenoord 0.5 te worden. Dankzij Ferry.

Zo vreemd is het niet dat een Nederlandse provincieclub enkele spelers heeft die een verleden hebben bij een club uit de top 3. Momenteel heb je er 3 onder contract + een trainer. In eerdere jaren, ook vóór Ferry kwam, waren dat er misschien 2 of 3 (ik denk even vlug aan Woudenberg, Mulder en Hahn), dus dat valt best mee. Of vind je het specifiek erg dat ze bij Feyenoord vandaan komen? Ik herinner me dat je een vrij rancuneuze visie op het prachtige Feyenoord hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

Zo vreemd is het niet dat een Nederlandse provincieclub enkele spelers heeft die een verleden hebben bij een club uit de top 3. Momenteel heb je er 3 onder contract + een trainer. In eerdere jaren, ook vóór Ferry kwam, waren dat er misschien 2 of 3 (ik denk even vlug aan Woudenberg, Mulder en Hahn), dus dat valt best mee. Of vind je het specifiek erg dat ze bij Feyenoord vandaan komen? Ik herinner me dat je een vrij rancuneuze visie op het prachtige Feyenoord hebt. 

dat laatste klopt niet. Waarom zou ik een rancuneuze visie hebben op een club? Ik ben voor Hveen maar niet tegen andere clubs. Zelfs niet tegen Cambuur.

En zoals Sennid zegt heb ik het er vooral over dat een ex feyenoorder veel spelers haalt die ooit bij feyenoord speelden. Alsof de man verder geen netwerk heeft. Maar goed, er is wel een verschil tussen Jahanbask en Boetius en bijvoorbeeld een Hall. De eerste twee zijn (mits fit) een meerwaarde voor dit Hveen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha die goal van Stokkers afgekeurd, wat een onzin is dat zeg.  Hij duwt die centrale verdediger 20 seconden geleden op de grond, scheidsrechter laat doorgaan en de centrale verdediger staat op en gaat weer Stokkers verdedigen. Aanval erop voorzet en Stokkers wint het kopduel en maakt de 1-1. Dan komt de VAR ingrijpen omdat die 20 seconden terug, terwijl de bal niet in de buurt was de verdediger een duwtje gaf. :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Typisch wat Maaskant hier zegt: "Hij kopt de bal weg en daarna is er contact." Nee; er is contact en dáárna kopt Kongolo de bal weg. Dat maakt het een compleet andere situatie. Bokila kan het kopduel niet aangaan omdat hij een elleboog in zijn oog heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei PJHoutman:

Typisch wat Maaskant hier zegt: "Hij kopt de bal weg en daarna is er contact." Nee; er is contact en dáárna kopt Kongolo de bal weg. Dat maakt het een compleet andere situatie. Bokila kan het kopduel niet aangaan omdat hij een elleboog in zijn oog heeft. 

Tot nu toe deze domme take alleen nog door Willem II supporters gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites