Thierryvane Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 44 minuten geleden zei Arezo: Ik wil niet al te NSB'erig klinken, maar waarom heeft de burgmeester van Waalwijk nog niet gezegd: geen uit supporters welkom zaterdag? Of vinden jullie dat ik dan overdrijf? Of is er gewoon teringveel politie beschikbaar in Waalwijk? Dat klink je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 (bewerkt) Hoe krijgt Marianne van Leeuwen dit uit haar strot? Quote, vi.nl: Citaat Marianne van Leeuwen, directeur betaald voetbal van de KNVB, is goed te spreken over de stappen die worden gemaakt ter bestrijding van voetbalvandalisme in de Nederlandse stadions. Van Leeuwen zegt goede hoop te hebben op het bewerkstelligen van een trendbreuk. Afgelopen weekend moest Ajax-Feyenoord gestaakt worden, nadat supporters van de thuisploeg vuurwerk op het veld gegooid hadden. Eerder moest ook het duel tussen Willem II en NAC Breda, in de Keuken Kampioen Divisie, op een andere datum uitgespeeld worden. De problemen lijken zo alleen maar groter te zijn geworden, maar daar is Van Leeuwen het niet mee eens. 'Sinds de nieuwe maatregelen bij het gooien van voorwerpen en het betreden van het veld van kracht zijn, zijn er driehonderd wedstrijden gespeeld en daarvan zijn er vijf gestaakt', zegt zij tegen de NOS. 'Ik zal niet zeggen dat het meevalt, maar manipulatie door supporters wijzen de cijfers niet uit.' 'Ik vind het ingewikkeld, maar ik zie wel dat we een beetje vat krijgen op de problematiek en ik geloof heel erg in de gezamenlijke aanpak, met alle anderen erbij', vervolgt Van Leeuwen. 'En als straks de digitale meldplicht voor stadionverboden er ook is, geloof ik dat we langzaam maar zeker grip krijgen op het probleem.' 28 september 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Stel je voor Feyenoord - Ajax straks en Ajax komt per ongeluk 0 - 2 voor, wat zou er gaan gebeuren denk je? Kan ook iedere andere wedstrijd zijn hoor. Maar nu geef je dus wel een soort van macht aan supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: Hoe krijgt Marianne van Leeuwen dit uit haar strot? Quote, vi.nl: Ook heerlijke gegoochel met cijfers en woorden: 5 wedstrijden zijn definitief gestaakt, maar qua tijdelijk gestaakte wedstrijden zit je al gauw op 30 denk ik. 28 september 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 4 minuten geleden zei Kelvin: Ook heerlijke gegoochel met cijfers en woorden: 5 wedstrijden zijn definitief gestaakt, maar qua tijdelijk gestaakte wedstrijden zit je al gauw op 30 denk ik. ik denk inderdaad wekelijks wel eentje, vooral in de KKD gebeurd het nog erg vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 18 uur geleden zei Kelvin: Ook heerlijke gegoochel met cijfers en woorden: 5 wedstrijden zijn definitief gestaakt, maar qua tijdelijk gestaakte wedstrijden zit je al gauw op 30 denk ik. En aantal stakingen nog hoger, want sommige wedstrijden zijn in die tijd vaker stilgelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 5? Really? Dat mens heeft ze niet helemaal op een rijtje haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 Zelfs al klopt vijf, dan is vijf op driehonderd nog een absurd hoog aantal. Moet je eens kijken hoe vaak wedstrijden in andere Europese toplanden stil worden gelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Kan die vrouw niet per direct weggestuurd worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Forbs lijkt, zeker van opzij, echt veel op Castelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Wat een held is die Kramer toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Hoe heet die krullenbol rechtsback ook alweer die vroeger voor ADO, Feyenoord en Watford speelde oa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Janmaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 29 minuten geleden zei Fantasy: Janmaat Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 ESPN deed het gisterenavond uitstekend. Mag ook wel eens gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Ze hebben idd goed geleerd van het verleden (hart chirurg inbellen om situatie Blind te bespreken, voor er meer duidelijkheid was ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 11 uur geleden zei Kyrill: Hoe heet die krullenbol rechtsback ook alweer die vroeger voor ADO, Feyenoord en Watford speelde oa? Die nu in rehab zit in Zuid-Afrika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 5 minuten geleden zei delichris: Die nu in rehab zit in Zuid-Afrika. Volgens Yvonne Coldeweijer, ja. Dus de kans is minstens even groot dat hij door Estland aan het backpacken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 13 minuten geleden zei PJHoutman: Volgens Yvonne Coldeweijer, ja. Dus de kans is minstens even groot dat hij door Estland aan het backpacken is. De politie heeft hem gezocht in Scheveningen. Dus er zal een kern van waarheid inzitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Nou ondanks de stand op de ranglijst lijkt het mij nu ondertussen wel duidelijk wie de baas is in de provincie 1e helft waren ze wel beter en verdiende ze de voorsprong. 2e helft eigenlijk niet echt in de problemen geweest. 1-1 was objectief gezien een verdiende eindstand geweest. Maar ja, Oroz is ons derby geitje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Mooi hoor, onterecht een derby winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Ziet er tegenwoordig zo achterlijk uit als een speler zijn shirt uit trekt na het maken van een goal en dan loopt te juichen met zijn bh'tje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Eredivisie dit jaar echt sterk blijkt wel even uit de wissels van Excelsior. Ze hebben met Driouch, Fernandes en Agrafiotis een prima voorhoede en die wisselen ze even voor Lamprou, Udennas en Parrot. Wat meer dan prima wissels zijn voor zo'n club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Ik neem aan dat ze Jans nu toch ook gewoon maar weer ontslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Fc Utrecht voor het eerst in 22 jaar laatste, hilarisch. Was Jans nou maar bij Twente gebleven hahaaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten