Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Stel: het is zijn vader of een vriend ( of zelfs mede supporter). Die deze actie helemaal niet kan appreciëren. Die vader of vriend geeft hem een tik in zijn gezicht, aangezien hij kwam voor een, hopelijk, gezellige voetbal avond. Dan moet hij dat toch weten? Waarom zou de club die vader of vriend dan moeten straffen? 

Zie de logica er niet echt van in.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Bogatyr:

Stel: het is zijn vader of een vriend ( of zelfs mede supporter). Die deze actie helemaal niet kan appreciëren. Die vader of vriend geeft hem een tik in zijn gezicht, aangezien hij kwam voor een, hopelijk, gezellige voetbal avond. Dan moet hij dat toch weten? Waarom zou de club die vader of vriend dan moeten straffen? 

Dat mag hoor, maar het lijkt mij gewoon niet de bedoeling om geweld te gebruiken (al klinkt 'geweld' in mijn hoofd erger dan de tik die hier wordt uitgedeeld), ook al is het een vader of vriend. Dan ben je vooral een hele slechte vader of vriend. Zoiets is natuurlijk totaal geen excuus om iemand te gaan slaan. Niemand in het stadion kan de actie van die biergooier appreciëren, maar ik zou als vertegenwoordiger van een club geen personen in mijn stadion willen hebben die geweld zijn als reële reactie op tegenslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bogatyr:

Stel: het is zijn vader of een vriend ( of zelfs mede supporter). Die deze actie helemaal niet kan appreciëren. Die vader of vriend geeft hem een tik in zijn gezicht, aangezien hij kwam voor een, hopelijk, gezellige voetbal avond. Dan moet hij dat toch weten? Waarom zou de club die vader of vriend dan moeten straffen? 

1) Nee.

2) Omdat hij iemand slaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn ook weer lekker Nederlands hè en slaan er weer volledig in door.

Het is een plastic beker met bier die tussen de benen valt van de grensrechter en er wat druppels op ze shirt komen. Nou poeh poeh.

Staak het ff en stuur een assistent het veld in met een microfoon die zegt ‘gebruik je verstand godverdomme’, flikker die gozer die gooit er uit en ga daarna lekker verder. 

En ja, ik vind het ook stom dat iemand een beker bier op het veld gooit en ja ik vind ook dat dit bestraft moet worden. Maar om dan direct een hele voetbalwedstrijd te gaan staken vind ik veel te overdreven en is echt weer zo typisch Nederlands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lazy:

We zijn ook weer lekker Nederlands hè en slaan er weer volledig in door.

Het is een plastic beker met bier die tussen de benen valt van de grensrechter en er wat druppels op ze shirt komen. Nou poeh poeh.

Staak het ff en stuur een assistent het veld in met een microfoon die zegt ‘gebruik je verstand godverdomme’, flikker die gozer die gooit er uit en ga daarna lekker verder. 

En ja, ik vind het ook stom dat iemand een beker bier op het veld gooit en ja ik vind ook dat dit bestraft moet worden. Maar om dan direct een hele voetbalwedstrijd te gaan staken vind ik veel te overdreven en is echt weer zo typisch Nederlands.

Had typisch Nederlands geweest om eerst te roepen dat we bij raak gooien direct definitief staken en dan als het daadwerkelijk gebeurt terug gaan krabbelen. 

Ik vind de regel ook zwaar overdreven, maar als je hem instelt, moet je hem ook volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei MetalMichael:

Had typisch Nederlands geweest om eerst te roepen dat we bij raak gooien direct definitief staken en dan als het daadwerkelijk gebeurt terug gaan krabbelen. 

Ik vind de regel ook zwaar overdreven, maar als je hem instelt, moet je hem ook volgen.

Consequent is het maar hoe gaat de knvb dit compenseren richting supporters en dan met name de uitsupporters? Die zijn in dit geval 2 uur onderweg, zitten een uur van te voren in het stadion en mogen na 16 minuten weer 2 uur terugrijden + dat ze waarschijnlijk eerst moeten wachten dat het thuisspelende publiek weg gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Consequent is het maar hoe gaat de knvb dit compenseren richting supporters en dan met name de uitsupporters? Die zijn in dit geval 2 uur onderweg, zitten een uur van te voren in het stadion en mogen na 16 minuten weer 2 uur terugrijden + dat ze waarschijnlijk eerst moeten wachten dat het thuisspelende publiek weg gaat. 

Niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat stellen jullie allemaal aan met dat woke gebeuren zeg.....

Deze tik stelt weinig voor en is compleet terecht. Die mafketel heeft het voor al die duizenden mensen verpest in het stadion. Hij mag blij zijn maar tik met platte hand was ipv een vuistslag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Deze tik stelt weinig voor en is compleet terecht. Die mafketel heeft het voor al die duizenden mensen verpest in het stadion. Hij mag blij zijn maar tik met platte hand was ipv een vuistslag

Het waren twee tikken van twee verschillende mannen :P 

Tik 1:

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/04/biergooiende-fc-groningen-supporter-krijgt-klap-in-gezicht-van-andere-fan

Tik 2:

Rond 1,51.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5379944/18-jarige-malloot-die-avondje-fc-groningen-verpestte-nog-cel

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei delichris:

Het waren twee tikken van twee verschillende mannen :P 

Ik heb nu 5x bekeken maar ben super moe... 

Ik zie als 1 tik van man met sjaal. En man met pak waarop staat security /beveiliging geen tik maar meteen arm om z'n nek en weg halen/meenemen 

Ik zie 1 tik maar als twee zijn, zou ook kunnen ik haal het er alleen niet uit. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Ik heb nu 5x bekeken maar ben super moe... 

Ik zie als 1 tik van man met sjaal. En man met pak waarop staat security /beveiliging geen tik maar meteen arm om z'n nek en weg halen/meenemen 

Ik zie 1 tik maar als twee zijn, zou ook kunnen ik haal het er alleen niet uit. 

Snap ik. Ik had ook maar één gezien, maar ik heb mijn bericht bewerkt. Daar zie je het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

‘woke’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

‘woke’

Ja zeggen die tik erg of te erg is.... 

Een dader wordt slachtoffer gemaakt... Wordt zelfs gezegd ventje aangifte kan gaan doen. Kom op zeg... Door die idioot zijn duizenden mensen naar stadion gegaan... En is het na twintig minuten al gestopt. Ik vind dat ie er nog goed van af komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites