Djurovski Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Hoeft de club niets mee te doen. Die gast kan prima zelf aangifte doen. Als hij slim is doet hij het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 (bewerkt) Stel: het is zijn vader of een vriend ( of zelfs mede supporter). Die deze actie helemaal niet kan appreciëren. Die vader of vriend geeft hem een tik in zijn gezicht, aangezien hij kwam voor een, hopelijk, gezellige voetbal avond. Dan moet hij dat toch weten? Waarom zou de club die vader of vriend dan moeten straffen? Zie de logica er niet echt van in. 22 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Nee, de club moet die biergooier gewoon bestraffen in dat geval met een stadionverbod van x wedstrijden / maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Mooizo Gewoon enorm triest dat zulke debielen het vernaaien voor de rest van het stadion. Nu is het niet de eerste keer in Groningen dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 9 minuten geleden zei Bogatyr: Stel: het is zijn vader of een vriend ( of zelfs mede supporter). Die deze actie helemaal niet kan appreciëren. Die vader of vriend geeft hem een tik in zijn gezicht, aangezien hij kwam voor een, hopelijk, gezellige voetbal avond. Dan moet hij dat toch weten? Waarom zou de club die vader of vriend dan moeten straffen? Zie de logica er niet echt van in. Dat mag hoor, maar het lijkt mij gewoon niet de bedoeling om geweld te gebruiken (al klinkt 'geweld' in mijn hoofd erger dan de tik die hier wordt uitgedeeld), ook al is het een vader of vriend. Dan ben je vooral een hele slechte vader of vriend. Zoiets is natuurlijk totaal geen excuus om iemand te gaan slaan. Niemand in het stadion kan de actie van die biergooier appreciëren, maar ik zou als vertegenwoordiger van een club geen personen in mijn stadion willen hebben die geweld zijn als reële reactie op tegenslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Die ouwe verdient ook wel een paar corrigerende tikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 9 uur geleden zei Bogatyr: Stel: het is zijn vader of een vriend ( of zelfs mede supporter). Die deze actie helemaal niet kan appreciëren. Die vader of vriend geeft hem een tik in zijn gezicht, aangezien hij kwam voor een, hopelijk, gezellige voetbal avond. Dan moet hij dat toch weten? Waarom zou de club die vader of vriend dan moeten straffen? Zie de logica er niet echt van in. 1) Nee. 2) Omdat hij iemand slaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 We zijn ook weer lekker Nederlands hè en slaan er weer volledig in door. Het is een plastic beker met bier die tussen de benen valt van de grensrechter en er wat druppels op ze shirt komen. Nou poeh poeh. Staak het ff en stuur een assistent het veld in met een microfoon die zegt ‘gebruik je verstand godverdomme’, flikker die gozer die gooit er uit en ga daarna lekker verder. En ja, ik vind het ook stom dat iemand een beker bier op het veld gooit en ja ik vind ook dat dit bestraft moet worden. Maar om dan direct een hele voetbalwedstrijd te gaan staken vind ik veel te overdreven en is echt weer zo typisch Nederlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zojuist zei Lazy: We zijn ook weer lekker Nederlands hè en slaan er weer volledig in door. Het is een plastic beker met bier die tussen de benen valt van de grensrechter en er wat druppels op ze shirt komen. Nou poeh poeh. Staak het ff en stuur een assistent het veld in met een microfoon die zegt ‘gebruik je verstand godverdomme’, flikker die gozer die gooit er uit en ga daarna lekker verder. En ja, ik vind het ook stom dat iemand een beker bier op het veld gooit en ja ik vind ook dat dit bestraft moet worden. Maar om dan direct een hele voetbalwedstrijd te gaan staken vind ik veel te overdreven en is echt weer zo typisch Nederlands. Had typisch Nederlands geweest om eerst te roepen dat we bij raak gooien direct definitief staken en dan als het daadwerkelijk gebeurt terug gaan krabbelen. Ik vind de regel ook zwaar overdreven, maar als je hem instelt, moet je hem ook volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Eens met MM inderdaad, goed dat de KNVB in dit geval consequent is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Weet iemand hoe het ondertussen met de grensrechter gaat? Wens iig veel sterkte voor hem en zijn familie na dit heftige gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 43 minuten geleden zei MetalMichael: Had typisch Nederlands geweest om eerst te roepen dat we bij raak gooien direct definitief staken en dan als het daadwerkelijk gebeurt terug gaan krabbelen. Ik vind de regel ook zwaar overdreven, maar als je hem instelt, moet je hem ook volgen. Consequent is het maar hoe gaat de knvb dit compenseren richting supporters en dan met name de uitsupporters? Die zijn in dit geval 2 uur onderweg, zitten een uur van te voren in het stadion en mogen na 16 minuten weer 2 uur terugrijden + dat ze waarschijnlijk eerst moeten wachten dat het thuisspelende publiek weg gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 1 minuut geleden zei Vitesse88: Consequent is het maar hoe gaat de knvb dit compenseren richting supporters en dan met name de uitsupporters? Die zijn in dit geval 2 uur onderweg, zitten een uur van te voren in het stadion en mogen na 16 minuten weer 2 uur terugrijden + dat ze waarschijnlijk eerst moeten wachten dat het thuisspelende publiek weg gaat. Niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Goh, Twente draait in 3 minuten de wedstrijd ff helemaal om. Niet onverdiend overigens, gezien het spelbeeld over de hele wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Aardig potje wel. Vanuit Sparta perspectief even wat minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Wat stellen jullie allemaal aan met dat woke gebeuren zeg..... Deze tik stelt weinig voor en is compleet terecht. Die mafketel heeft het voor al die duizenden mensen verpest in het stadion. Hij mag blij zijn maar tik met platte hand was ipv een vuistslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kyrill: Wat stellen jullie allemaal aan met dat woke gebeuren zeg..... Deze tik stelt weinig voor en is compleet terecht. Die mafketel heeft het voor al die duizenden mensen verpest in het stadion. Hij mag blij zijn maar tik met platte hand was ipv een vuistslag Het waren twee tikken van twee verschillende mannen Tik 1: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/04/biergooiende-fc-groningen-supporter-krijgt-klap-in-gezicht-van-andere-fan Tik 2: Rond 1,51. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5379944/18-jarige-malloot-die-avondje-fc-groningen-verpestte-nog-cel 23 april 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei delichris: Het waren twee tikken van twee verschillende mannen Ik heb nu 5x bekeken maar ben super moe... Ik zie als 1 tik van man met sjaal. En man met pak waarop staat security /beveiliging geen tik maar meteen arm om z'n nek en weg halen/meenemen Ik zie 1 tik maar als twee zijn, zou ook kunnen ik haal het er alleen niet uit. 23 april 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Zojuist zei Kyrill: Ik heb nu 5x bekeken maar ben super moe... Ik zie als 1 tik van man met sjaal. En man met pak waarop staat security /beveiliging geen tik maar meteen arm om z'n nek en weg halen/meenemen Ik zie 1 tik maar als twee zijn, zou ook kunnen ik haal het er alleen niet uit. Snap ik. Ik had ook maar één gezien, maar ik heb mijn bericht bewerkt. Daar zie je het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Wat stellen jullie allemaal aan met dat woke gebeuren zeg..... Deze tik stelt weinig voor en is compleet terecht. Die mafketel heeft het voor al die duizenden mensen verpest in het stadion. Hij mag blij zijn maar tik met platte hand was ipv een vuistslag ‘woke’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Gaat die gek van Sparta de boel lopen provoceren. Tweede geel. Wat een absolute randdebiel zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 (bewerkt) Geweldig dit. Heerlijk potje. Edit: Gaan ze nuj niet naar binnen omdat het dus geprovoceerd is? Is dit de regel? Of had Kooij sowieso naar binnen moeten gaan? 23 april 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 6 minuten geleden zei PJHoutman: ‘woke’ Ja zeggen die tik erg of te erg is.... Een dader wordt slachtoffer gemaakt... Wordt zelfs gezegd ventje aangifte kan gaan doen. Kom op zeg... Door die idioot zijn duizenden mensen naar stadion gegaan... En is het na twintig minuten al gestopt. Ik vind dat ie er nog goed van af komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 Ja, en dat heeft niks met ‘woke’ zijn te maken. Maar leuk dat je weer een nieuw woordje hebt geleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april 2023 Share Geplaatst 23 april 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Geweldig dit. Heerlijk potje. Edit: Gaan ze nuj niet naar binnen omdat het dus geprovoceerd is? Is dit de regel? Of had Kooij sowieso naar binnen moeten gaan? Niemand geraakt volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten