Thomassje123 Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Volendam geeft wel heel weinig tegenstand hoor Schande dat wij daar verloren als je ze ziet spelen de laatste weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 19 minuten geleden zei Thomassje123: Volendam geeft wel heel weinig tegenstand hoor Schande dat wij daar verloren als je ze ziet spelen de laatste weken Dan moet je het nog steeds zelf afmaken, daar schort het bij Fortuna ook vaker aan. Welkome driepunter dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dan moet je het nog steeds zelf afmaken, daar schort het bij Fortuna ook vaker aan. Welkome driepunter dit. Dat kan ik mij voorstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Snapt iemand waarom Vitesse-Fortuna pas om 20:00 vanavond gespeeld wordt? Beide spelen geen Europees en Fortuna uit fans zijn dan pas na 1:00 thuis of later? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Is al vaker het geval geweest. Voor de partij met de uitzendrechten is dat interessanter, aangezien er dan een extra tijdstip is waarop een wedstrijd gespeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 57 minuten geleden zei Kyrill: Snapt iemand waarom Vitesse-Fortuna pas om 20:00 vanavond gespeeld wordt? Beide spelen geen Europees en Fortuna uit fans zijn dan pas na 1:00 thuis of later? Niet chill indd, niet de enige wedstrijd trouwens in de eerste seizoenshelft na 20u. Op zaterdag vind ik dat niet zo erg. Overigens vind ik ook dat we weer niet moeten klagen in NL. Europese potten zijn ook doordeweeks om 21.00u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Op 9-10-2022 om 13:42 zei Vitesse88: Niet chill indd, niet de enige wedstrijd trouwens in de eerste seizoenshelft na 20u. Op zaterdag vind ik dat niet zo erg. Overigens vind ik ook dat we weer niet moeten klagen in NL. Europese potten zijn ook doordeweeks om 21.00u. In Spanje en Italië spelen ze in het weekend ook nog later dan 20:00, maar ik vind die 20:00 wedstrijden in Nederland ook wel een ramp. Past gewoon op zondag niet écht in onze cultuur vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Op 26-9-2022 om 23:04 zei Kyrill: You sure vriend? Kan altijd nog degraderen Maar dan moet ik wel mijn ongelijk ook aan @007mark toegeven want AZ is wel degelijk een titelkandidaat! Benieuwd hoelang ze nog ongeslagen blijven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 (bewerkt) 4 uur geleden zei ElMarcos: In Spanje en Italië spelen ze in het weekend ook nog later dan 20:00, maar ik vind die 20:00 wedstrijden in Nederland ook wel een ramp. Past gewoon op zondag niet écht in onze cultuur vind ik. Is inderdaad ook zo, wellicht stukje acceptatie nodig. Anderzijds had de wedstrijd van gisteren gewoon zaterdagavond gespeeld kunnen worden. Ik wil naar Eagles uit (zondag 20u) maar dat is zo omslachtig voor mij. Ik woon in Deventer. Nou ja, reken maar uit. Super onhandig. 10 oktober 2022 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 14 uur geleden zei Vitesse88: Is inderdaad ook zo, wellicht stukje acceptatie nodig. Anderzijds had de wedstrijd van gisteren gewoon zaterdagavond gespeeld kunnen worden. Ik wil naar Eagles uit (zondag 20u) maar dat is zo omslachtig voor mij. Ik woon in Deventer. Nou ja, reken maar uit. Super onhandig. Ja, dat is écht verre van ideaal. Zeker met al die bus combi's die we in dit land kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 Zal dit de oplossing zijn voor Vitesse? Theo Janssen helpt Cocu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 Haha mooi man dat GAE! Leuke 2e helft gezien, niet verwacht overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 18 uur geleden zei Jotew: Haha mooi man dat GAE! Leuke 2e helft gezien, niet verwacht overigens. Dat interview met Kuipers, jemig zeg. Wat indrukwekkend. En dan ook nog soort van de pre-assist geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 Prima interview van die captain van Excelsior! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 (bewerkt) Uitstekend gedaan door Kokcu en El Yakoubi, zag alweer dat Valentijn Driessen Kokcu laf vond dat hij als moslim daar niet stond om te zeggen dat hij homo's niet accepteert. Die man is zo knettertje dom he. Wanneer wij in Nederland de vrijheid hebben (gelukkig) om LHBT te showen en daar open voor staan, hebben andere mensen ook de vrijheid om daar niet aan mee te doen, accepteer dat eens ipv de walgelijke islam haat weer eens aan te wakkeren, gatverdamme. Zou Wilders dit al gebruikt hebben op z'n Twitter? 17 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei cimbomcu: Uitstekend gedaan door Kokcu en El Yakoubi, zag alweer dat Valentijn Driessen Kokcu laf vond dat hij als moslim daar niet stond om te zeggen dat hij homo's niet accepteert. Die man is zo knettertje dom he. Wanneer wij in Nederland de vrijheid hebben (gelukkig) om LHBT te showen en daar open voor staan, hebben andere mensen ook de vrijheid om daar niet aan mee te doen, accepteer dat eens ipv de walgelijke islam haat weer eens aan te wakkeren, gatverdamme. Zou Wilders dit al gebruikt hebben op z'n Twitter? Eens, maar tegenwoordig moet je meelopen in de politiek correcte polonaise, anders word je kapot gemaakt door de deugkneuzen. Heb zelf geen problemen met de lhbt+-gemeenschap, echter heb ik wel problemen met de eindeloze propaganda en de talloze onzinnige regenboogjes. Ook hoort dit allemaal niet in een stadion thuis, dus ook niet op bijv. aanvoerdersbanden en cornervlaggen. Als je normaal gevonden wil worden moet je jezelf niet speciaal maken. 17 oktober 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Het is echt erg aan het worden he? Die jongens geven beide aan dat ze echt iedere homo zullen accepteren en het allemaal goed vinden dat het in NL zo is. Ze geven alleen aan dat ze geen boegbeeld van de actie willen zijn, waarom dringen wij onze normen en waarden zo graag op aan andere mensen/culturen/landen? Wat is dat voor perverse dominantie, dacht dat wij daar van geleerd hadden. So fucking what? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Die jongens geven beide aan dat ze echt iedere homo zullen accepteren en het allemaal goed vinden dat het in NL zo is. Ze geven alleen aan dat ze geen boegbeeld van de actie willen zijn, waarom dringen wij onze normen en waarden zo graag op aan andere mensen/culturen/landen? Wat is dat voor perverse dominantie, dacht dat wij daar van geleerd hadden. Omdat je deze blijkbaar gemist hebt (ondanks dat je wel in het Feyenoord-topic hebt gepost); (klasse post PJ) 15 uur geleden zei PJHoutman: Wat Kökcu thuis op de bank van homo's vindt moet hij grotendeels zelf weten. Daar heb ik echt niet zo heel veel problemen mee. Het is een voetballer, geen politicus or theoloog. Het zal mij echt een worst wezen als hij elke keer een beetje overgeeft in zijn mond als hij een homostel ziet. Hij moet een bal in het doel schieten. Maar een aanvoerder heeft een speciale rol. Dat ben je in het moderne voetbal feitelijk om één reden; omdat je daarmee het boegbeeld van de club bent. Niet per se op het veld, want je kan me niet vertellen dat er ook maar iemand bij Feyenoord is die Kökcu als een leider ziet, maar wel naar de media en de supporters toe. Hij is aanvoerder omdat het een jeugdproduct is, lang zittend deel van de selectie en de clubcultuur kent. En daardoor is hij dus ook het symbool voor de jeugd, de speler waar een 12-jarige het meest naar opkijkt. Wat betekent het dan voor LHBTI+-Feyenoorders van die leeftijd, die hun ontluikende seksuele (of gender-) identiteit ontdekken, als een Kökcu gewoon openlijk zegt "Homo's zijn verdoemd in de ogen van mijn God, en die volg ik.' en daarna wel aanvoerder blijft? Wat zegt het over de homo-acceptatie in de kleedkamer van Feyenoord als dit de man is die gevolgd dient te worden en de club Feyenoord het daar blijkbaar mee eens is? Wat als, ik noem naar wat, een speler binnen die kleedkamer stiekem homoseksueel is? Zeker in combinatie met wat er laatste anderhalf jaar is gebeurd rond de Roze Kameraden, had Feyenoord gewoon hard moeten zijn en een statement moeten maken; "Wat Kökcu vindt, vindt hij, maar wij staan achter jullie. Daarom is Orkun vanaf nu geen aanvoerder meer." Als je dat niet doet, dan is alle andere aandacht die je aan deze campagne geeft echt volledig hol. Trek het door; wat als Kökcu morgen roept "Tja, apartheid was eigenlijk best een goed idee, jammer dat we daar niet wat meer in mee zijn gegaan. Maar verder mag je van mij wel zwart zijn, natuurlijk." Dat is net zo goed een persoonlijke mening die je wettelijk gezien mag hebben, maar ik denk dat daar een stuk minder acceptatie voor zou zijn. Het verschil tussen die twee statements is mij echter volledig onduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Leuk die discussie rondom hem maar ondertussen droeg de aanvoerder van Excelsior de band ook niet en vond Tadic de 3 xen van Amsterdam belangrijk. Veel mensen (niet hier overigens) die weer de moslim-kaart trekken, triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 die Affelay in Studio voetbal: 'Ik ben ook wel eens gediscrimineerd.' ja, Ibrahim. wat is die man toch dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 12 minuten geleden zei Aaron21: die Affelay in Studio voetbal: 'Ik ben ook wel eens gediscrimineerd.' ja, Ibrahim. wat is die man toch dom. Dat was echt pijnlijke tv ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Zojuist zei Socrates: Dat was echt pijnlijke tv ja. 9 minuten en niemand had wat zinnigs te zeggen buiten het negeren van PRs vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 6 uur geleden zei Rogier.: Omdat je deze blijkbaar gemist hebt (ondanks dat je wel in het Feyenoord-topic hebt gepost); (klasse post PJ) Beste Rogier, ik heb in het Feyenoord topic gereageerd maar zal dat ook even hier doen. In die zogenaamde klasse post van @PJHoutman staat dit: '', als een Kökcu gewoon openlijk zegt "Homo's zijn verdoemd in de ogen van mijn God, en die volg ik.' '' Nadat ik dit las was ik er klaar mee. Laat PJ maar met bewijs komen waar Kokcu dat heeft gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 9 minuten geleden zei cimbomcu: '', als een Kökcu gewoon openlijk zegt "Homo's zijn verdoemd in de ogen van mijn God, en die volg ik.' '' Nadat ik dit las was ik er klaar mee. Laat PJ maar met bewijs komen waar Kokcu dat heeft gezegd. PJ zegt nergens dat Kokcu dat openlijk gezegd zou hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei cimbomcu: Beste Rogier, ik heb in het Feyenoord topic gereageerd maar zal dat ook even hier doen. In die zogenaamde klasse post van @PJHoutman staat dit: '', als een Kökcu gewoon openlijk zegt "Homo's zijn verdoemd in de ogen van mijn God, en die volg ik.' '' Nadat ik dit las was ik er klaar mee. Laat PJ maar met bewijs komen waar Kokcu dat heeft gezegd. Citaat Kökcu: 'Ik snap heel goed wat het belang is van deze actie, alleen voel ik mij door mijn geloofsovertuiging niet de aangewezen persoon om dit te supporten. Daarom voel ik me er niet comfortabel bij om deze aanvoerdersband te dragen.' Nou, wat staat er in de Koran (het heilige boek van Kökcu's geloofsovertuiging) o.a. over homoseksualiteit? Citaat "Allah has cursed seven types of his creatures from above the seven heavens. He has cursed one of them thrice, while has cursed the others one time which is enough for them. (About the one whom He has cursed thrice) He has said, "Cursed is he who did what the people of Lot did. Cursed is he who did what the people of Lot did. Cursed is he who did what the people of Lot did." Citaat "Four types of people are, when they begin their day, under the wrath of Allah and when they reach their evenings they are under the rage of Allah." I asked: "Who are they, 0 Messenger of Allah?" He said: "Men who imitate women and women who imitate men and he who goes unto animals and he who goes unto men." Citaat "If you find someone doing what the people of Lot did, kill both the doer and the one with whom it is done." Lot was een profeet die gezonden werd om de sodemieten te bekeren. Nu zal vast alles niet volledig letterlijk bedoeld zijn, dat riedeltje kennen we ondertussen wel, maar dat in de Koran homoseksualiteit wordt afgekeurd kun je volgens mij niet ontkennen. Allah vervloekt dus homoseksuelen en mensen die zich als een ander geslacht gedragen. Kökcu vind dat minder onacceptabel dan het dragen van de regenboogband. Dan is de enige conclusie die ik kan trekken dat hij inderdaad praktisch hetzelfde heeft gezegd als wat ik schreef. 17 oktober 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten