Jotew Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Prima c.v Ja echt een geweldige CV inderdaad. Dat er geen grotere club voor hem is gekomen joh... Fortuna mag de handjes dichtknijpen! #sarcasmemodeuit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 5 minuten geleden zei Jotew: Ja echt een geweldige CV inderdaad. Dat er geen grotere club voor hem is gekomen joh... Fortuna mag de handjes dichtknijpen! #sarcasmemodeuit Heeft iig ervaring....... Wat moet je dan als Fortuna? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Heeft iig ervaring....... Wat moet je dan als Fortuna? Dick Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Heeft iig ervaring....... Wat moet je dan als Fortuna? Alles behalve één of andere Spanjaard met zo'n cv aan clubs, contract voor een jaar.. heb je geen klap aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Er gingen geruchten rond dat het Sean Dyche zou worden. Had ik tof gevonden. Niet realistisch. Wel tof. Ik merk het wel, als we degraderen, dan ga ik weer op de vrijdagavonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Leuk stukje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Zit er een idee achter dit FC Utrecht? Vallen wederom tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Utrecht - Vitesse, dacht ga er eens voor zitten. Wat een armoe zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Is het nog te vroeg om te zeggen dat Ajax kampioen wordt en Feyenoord en Twente 2 en 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Denk dat PSV er uiteindelijk wel komt, net zoals Feyenoord dus ik verwacht Twente (mijn cluppie) niet hoger dan 4e. Veel wisselingen geweest bij PSV en Feyenoord, moet nog een beetje op elkaar ingespeeld raken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Bam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Vonden jullie dit een strafschop voor PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 4 minuten geleden zei Beppu: Vonden jullie dit een strafschop voor PSV? Totaal niet. Belachelijk zelfs. Wat doet Mulder nou echt fout? Xavi Simons is al niet de grootste en kopt nog naar beneden ook. Scheids had wat goed te maken na vorig jaar blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Heb de var op heterdaad betrapt net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Beppu: Vonden jullie dit een strafschop voor PSV? Belachelijke beslissing. Goedmakertje van de scheids. En voor ons eigenlijk alleen maar nadelig, want nu kan Ruudje weer zeggen dat we toch de 3 punten gepakt hebben. Wat is dit een dramatische ploeg.. 11 september 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 (bewerkt) Op Twitter zijn de meningen nogal verdeeld. Als Simons echt op zijn hoofd was geraakt staat ie echt niet zo snel ineens weer op. Mijn inziens werkte de verdediger gewoon de bal weg, los van of ie Simons raakt of niet. Ik vind hem wel makkelijk gegeven EDIT: Maar als Twente supporter kijk ik misschien ook wel door een andere bril 11 september 2022 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 op die scheidsrechter zou ik al Nederlander niet trots zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Wees maar niet bang, er is geen scheidsrechter waar we wel trots op zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Te hoog been en een terechte strafschop en dat die keeper van RKC dan als een malle pietje tekeer gaat tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Ik vind gewoon dat scheidsrechters voor de camera moeten verschijnen. Iedereen is menselijk en maakt fouten, door niet te verschijnen doe je JUIST eerder overkomen dat je iets te verbergen hebt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 3 uur geleden zei delichris: Te hoog been en een terechte strafschop en dat die keeper van RKC dan als een malle pietje tekeer gaat tja. Als het prinsesje met de blonde krullen ook zijn hoofd nog omlaag doet is het wel heel snel een te hoog been hé? Het gevaarlijk spel komt in deze eerder van Simons die zelf een gevaarlijke actie maakt met zijn hoofd. Daarbij, als je hem ziet rollen en daarna ziet opspringen om te matten, dan weet je als scheidsrechter toch meteen dat je genept wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 6 uur geleden zei Kyrill: Ik vind gewoon dat scheidsrechters voor de camera moeten verschijnen. Iedereen is menselijk en maakt fouten, door niet te verschijnen doe je JUIST eerder overkomen dat je iets te verbergen hebt... Guzu en makkelie verschijnen nooit voor de camera als er een omstreden pingel gegeven is/beslissing gemaakt is. Stoere mannetjes op het veld, laf als ze iets fouts doen. “De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de uitlatingen van RKC-spelers Etienne Vaessen en Michiel Kramer. De doelman en de spits waren zondag na afloop van de met 1-0 verloren uitwedstrijd tegen PSV woedend op scheidsrechter Serdar Gözübüyük en de videoscheidsrechter.” Dit is ook weer zo klein van de knvb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 man man man, om in de grond te zakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 7 uur geleden zei ElMarcos: Als het prinsesje met de blonde krullen ook zijn hoofd nog omlaag doet is het wel heel snel een te hoog been hé? Het gevaarlijk spel komt in deze eerder van Simons die zelf een gevaarlijke actie maakt met zijn hoofd. Daarbij, als je hem ziet rollen en daarna ziet opspringen om te matten, dan weet je als scheidsrechter toch meteen dat je genept wordt. Ja, je hebt gelijk. Oh nee, toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten