Vitesse88 Geplaatst 12 oktober 2021 Share Geplaatst 12 oktober 2021 Geen sfeeractie mogelijk, geen vlaggen (beide op last van de politie Nijmegen, echt belachelijk), Lindhout als scheidsrechter en Manschot als VAR. Alle ingrediënten zijn aanwezig om de derby van zondag dood te maken en of uit de klauwen te laten lopen. Onbegrijpelijke beslissingen op 1 dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Goede speler is die Odgaard wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Niet dat het een onterechte rode kaart is voor die speler van GAE, maar wel opvallend dat het zo lang duurt voordat de var ingrijpt. De gekwetste speler was alweer terug het veld in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 uur geleden zei MetalMichael: Niet dat het een onterechte rode kaart is voor die speler van GAE, maar wel opvallend dat het zo lang duurt voordat de var ingrijpt. De gekwetste speler was alweer terug het veld in. De eerste leek vanaf de tribune ook wel redelijk duidelijk. Geel leek niet voldoende, voor de onbesuisde tackel waar geen bal in de buurt was. De 2e heb ik niet gezien, toen was ik bier aan het halen. En onze keeper, die ik toen hij tekende al niet als een goede keeper beschouwde, was weer geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Ik ga een dagje alle wedstrijden volgen van de Eredivisie. Begint al aardig bij AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 13 uur geleden zei GAE EAGLES: En onze keeper, die ik toen hij tekende al niet als een goede keeper beschouwde, was weer geweldig En dan was wij waarschijnlijk van alle proefspelers nog de beste kandidaat. In de winterstop Gorter huren ? Voor de rest speelde het elftal weer prima. Leuke sfeer en je ziet ook wel dat het elftal daar enorm van opleeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 19 minuten geleden zei FMNOOB: En dan was wij waarschijnlijk van alle proefspelers nog de beste kandidaat. In de winterstop Gorter huren ? Voor de rest speelde het elftal weer prima. Leuke sfeer en je ziet ook wel dat het elftal daar enorm van opleeft. Ik zal ook niet weten wie ze anders hadden moeten halen. Hij valt me nog mee overigens, had hem slechter ingeschat. Alleen gisteren 2 blunders, maar gelukkig zonder gevolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Man man man, heeft Ajax hier echt van verloren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 17 minuten geleden zei La Pulga: Man man man, heeft Ajax hier echt van verloren? Utrecht kan ook alleen goed voetballen tegen Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Dat doelpunt van Vitesse mocht toch nooit worden goedgekeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Man man man, heeft Ajax hier echt van verloren? Wees blij dat ze nu weer niet winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Ik vind die spreekkoren echt belachelijk beginnen te worden. Niet tribunes leeg, gewoon stoppen met voetballen en drie punten aftrek voor de schuldige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 8 uur geleden zei La Pulga: Dat doelpunt van Vitesse mocht toch nooit worden goedgekeurd? Tuurlijk wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 (bewerkt) 1x is genoeg, mag weg 17 oktober 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 16 minuten geleden zei Vitesse88: 1x is genoeg, mag weg Deze mag dan wel blijven. Maar genoten dus vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 11 minuten geleden zei La Pulga: Deze mag dan wel blijven. Maar genoten dus vandaag? Nee ff serieus. Die handsregel is veranderd en de bal over de achterlijn is lastig te beoordelen omdat de camera niet op 1 lijn staat. Nou ja, Vitesse heeft verzaakt om de pot te killen. Laatste 20 minuten raakte ze wat controle kwijt, maar nec heeft ook nauwelijks iets gecreëerd. Hetgeen wat ze creëerden, werden goed gepakt door de keeper. Mag ook gezegd worden. Moest helaas vanavond werken dus kon er niet heen. Jongens gingen rond half 7 weg Wat een bende daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 8 uur geleden zei himan: Ik vind die spreekkoren echt belachelijk beginnen te worden. Niet tribunes leeg, gewoon stoppen met voetballen en drie punten aftrek voor de schuldige. Poeh, poeh, en dat voor wat spreekkoortjes... Erg overdreven. Dat zo'n scheids er bijna van moet janken is helemaal triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 6 uur geleden zei Rossi: Poeh, poeh, en dat voor wat spreekkoortjes... Erg overdreven. Dat zo'n scheids er bijna van moet janken is helemaal triest. Zeker, het gaat hier niet om de scheids an sich. Het gaat om de hele maatschappij. En zo'n scheids zou gewoon moeten affluiten en kappen met die wedstrijd. Maar goed is misschien mijn mening. Je moet de mensen pijn doen waar het ze het meeste raakt. Dat is niet in de financiën van de club, maar als de hele club zich tegen je gaat keren is het hopelijk een keer wel snel gedaan. Overigens was het homoacceptatie weekend. Ik heb het niet gezien dit weekend. Laffe bende die KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Stoppen met voetballen en laffe bende. Maar was jij niet diegene die de moderne slavernij en de gestorven arbeiders tot gevolg in Qatar zo liep te downplayen? Dat maakt je wel een beetje (erg) hypocriet en lachwekkend. Enig idee ook hoe het in Qatar zit met de acceptatie van homo's? Wat ontzettend laf van die KNVB dat ze gewoon gaan dan, hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei himan: Zeker, het gaat hier niet om de scheids an sich. Het gaat om de hele maatschappij. En zo'n scheids zou gewoon moeten affluiten en kappen met die wedstrijd. Maar goed is misschien mijn mening. Je moet de mensen pijn doen waar het ze het meeste raakt. Dat is niet in de financiën van de club, maar als de hele club zich tegen je gaat keren is het hopelijk een keer wel snel gedaan. Overigens was het homoacceptatie weekend. Ik heb het niet gezien dit weekend. Laffe bende die KNVB. KNVB is inderdaad laf. Dit soort statements horen niet in het stadion en als dit mag, mogen anderen ook zou je zeggen, maar vergeet dat maar. Zelfs (grotere) banners mbt het WK in Qatar zijn niet toegestaan. Hoe hypocriet is dat? En het gaat om de maatschappij? Je bedoelt de lange-tenen-maatschappij van tegenwoordig? Waar alles en iedereen zich om het minste geringste aangevallen voelt? Waar je niet iemand normaal aan kan spreken met mevrouw omdat er een kans is dat die persoon wat mentale issues heeft en zichzelf geen gender vindt hebben? Schei toch uit. Als deze spreekkoren je kwetsen ben je maar erg zielig. Als je wat te klagen wil hebben, richt je dan op dat kansloze bier en voorwerpen gooien naar spelers of vuurwerk op het veld. Ben zelf geen tegenstander van bier of vuurwerk, maar de ene moet je drinken en de ander normaal (en verantwoord) afsteken. En niet het veld op gooien. Zelfde geldt voor het slopen van de faciliteiten van de club waar je op bezoek bent. Zoals die knakkers van Vitesse, complete toiletten gesloopt, doe dat lekker bij je moer thuis. 18 oktober 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 2 uur geleden zei himan: Zeker, het gaat hier niet om de scheids an sich. Het gaat om de hele maatschappij. En zo'n scheids zou gewoon moeten affluiten en kappen met die wedstrijd. Maar goed is misschien mijn mening. Je moet de mensen pijn doen waar het ze het meeste raakt. Dat is niet in de financiën van de club, maar als de hele club zich tegen je gaat keren is het hopelijk een keer wel snel gedaan. Overigens was het homoacceptatie weekend. Ik heb het niet gezien dit weekend. Laffe bende die KNVB. Had je beter moeten kijken. Aanvoerder droegen een speciale aanvoerdersband en de trainers hadden een speldje op. Dat had ik in iedergeval gezien. Volgens mij ook hoekvlaggen die aangepast waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 2 uur geleden zei delichris: Had je beter moeten kijken. Aanvoerder droegen een speciale aanvoerdersband en de trainers hadden een speldje op. Dat had ik in iedergeval gezien. Volgens mij ook hoekvlaggen die aangepast waren. Klopt en anderzijds hoorde je ‘het zijn de homo’s yes yes’ (blijft origineel overigens) van de tribunes rollen’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Vitesse88: Klopt en anderzijds hoorde je ‘het zijn de homo’s yes yes’ (blijft origineel overigens) van de tribunes rollen’ Ah joh dat hoort er toch bij man. Tegenwoordig valt iedereen maar overal over. 18 oktober 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 31 minuten geleden zei Rossi: Ah joh dat hoort er toch bij man. Tegenwoordig valt iedereen maar overal over. Oh het boeit me ook niet zoveel hoor. Past in het rijtje van niet originaliteit, zoals meerdere dingen rondom Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 3 minuten geleden zei Vitesse88: Oh het boeit me ook niet zoveel hoor. Past in het rijtje van niet originaliteit, zoals meerdere dingen rondom Vitesse Ja dat zal best. Zo horen wij ook vaak Haagse joden en andere vaak herhaalde zooi. Beetje uitdagen hoort erbij, maar er zijn ook grenzen aan verbonden. Al vond ik qua spreekkoren die grens niet echt bereikt. Maar anderen hier denken daar anders over (stil leggen), is hun goed recht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten