frietsaus Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 9 uur geleden zei Rossi: 12 uur geleden zei frietsaus: Zin in een weddenschapje?? Zoals? 25 eurie :-) In het geval ADO degradeert zijn ze voor mij, dus dan is het dubbel balen. Als ze erin blijven is het dubbel feest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 25 eurie :-) In het geval ADO degradeert zijn ze voor mij, dus dan is het dubbel balen. Als ze erin blijven is het dubbel feest!Deal.Balen bij degradatie zal ik niet doen, dat zullen we dsn wel verdiend hebben. Echter blijven we er gewoon in.Tot in mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 Is koel... Gaan we gelijk een biertje drinken in Heerlen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 Is koel... Gaan we gelijk een biertje drinken in Heerlen Dat zijn oorden waar ik alleen voor uitwedstrijden enigzins in de buurt kom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari 2020 Share Geplaatst 1 februari 2020 Weer ouderwets aan het genieten hoor. Weg met Buijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari 2020 Share Geplaatst 1 februari 2020 Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 11 uur geleden zei PJHoutman: Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. gaan zich toch maar mooi redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 11 uur geleden zei PJHoutman: Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. Dus omdat ze een beroerde wedstrijd speelden in Rotterdam, stelt het niets voor. Iets te simpele redenering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 12 uur geleden zei PJHoutman: Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee. Aan de bal is het leuk wat ze doen. Defensief is het samen met RKC denk het slechtste elftal. Zo naïef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Buiten AZ en Ajax stelt het überhaupt allemaal niks voor. En naïviteit is kenmerk nummer één van Nederlands voetbal en diens trainers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 4 uur geleden zei Hwb: Dus omdat ze een beroerde wedstrijd speelden in Rotterdam, stelt het niets voor. Iets te simpele redenering. Ik wilde gewoon Sjorro op de kast krijgen. Helaas geen reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Wat een vreselijk saaie man die Faber. Slappe, inhoudsloze teksten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Dit gaat ook een enorm slechte wedstrijd worden van twee kanten ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Bizar dat de zogenaamd 2 beste scheidsrechters vanwege pure egoïsme en koppigheid hier geen penalty geven voor de situatie met Dest net. Schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Var had moeten ingrijpen. Dat Kuipers hem niet ziet kan ik inkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 3 uur geleden zei komodo25: Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven Een speler zoekt toch altijd een verdediger op als hij een actie maakt? Been van die PSV speler stond er ook niet al. Die zette zijn been pas neer toen Dest naar rechts bewoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 1 uur geleden zei Regis: Een speler zoekt toch altijd een verdediger op als hij een actie maakt? Been van die PSV speler stond er ook niet al. Die zette zijn been pas neer toen Dest naar rechts bewoog. De eerste 2 herhalingen riep ik penalty . Later kwam er 1 van een andere hoek en daarin zie ik tenminste dat hij bewust naar de verdediger gaat ipv naar de buitenkant waar de ruimte is . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 Ik blijf morgen binnen met jou op de weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 Bij Groningen maken ze altijd scharen in de eigen zestien wanneer er niemand in de buurt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 18 uur geleden zei komodo25: Hij zoekt het toch op . Kan wel begrijpen dat beide hem niet geven Dacht dat we de grove fouten met de VAR wilden corrigeren. Duidelijker bestaan ze niet hoor, hij schopt hem gewoon neer. 19 uur geleden zei MetalMichael: Var had moeten ingrijpen. Dat Kuipers hem niet ziet kan ik inkomen. Snap ik nog, tot ik het trieste interview van de heer Kuipers zag na afloop. Dan denk ik, wat ben je toch een arrogante lul om niet even te zeggen van ''joh, dit was fout sorry'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 10 minuten geleden zei cimbomcu: Dacht dat we de grove fouten met de VAR wilden corrigeren. Duidelijker bestaan ze niet hoor, hij schopt hem gewoon neer. Snap ik nog, tot ik het trieste interview van de heer Kuipers zag na afloop. Dan denk ik, wat ben je toch een arrogante lul om niet even te zeggen van ''joh, dit was fout sorry'' Hij springt hem bijna in de nek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 1 uur geleden zei komodo25: Hij springt hem bijna in de nek Nice, bedankt voor het bewijs. Je ziet duidelijk het been van Boscagli waardoor Dest neer gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 Ik ontken ook nergens dat er geen contact is . Maar Dest is rechtsbenig. Een normaal iemand gaat dan richting buitenkant om te kunnen schieten . Dest gaat met heel zijn lichaam naar de speler toe . Onnatuurlijke beweging en dus bewust het contact opgezocht . Mooi dat zowel de scheids als VAR er niet in trappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 Dat is de bedoeling ook van zijn actie, slimmerd. Zijn tegenspeler op het verkeerde spoor zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten