PJHoutman Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Zojuist zei 007mark: El Khayati loopt Kokcu in de weg, maar je wilt wel Leroy Fer halen? Ja. Fer is allereerst een speler met vier jaar Premier League ervaring, brengt het niveau wel degelijk omhoog, en speelt veel meer als breker/loper dan als 10 zoals Kökcu doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Zou me zorgen maken over de degradatie vloek van Fer. Overigens denk ik niet dat Fer welkom is, gezien voor de manier waarop hij vertrokken is bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Denk dat Fer ook wel wat interessantere aanbiedingen gaat krijgen dan Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) 6 uur geleden zei Erwin.: Tja 4x middelmaat kopen, of 1 iemand die je echt sterker maakt? (Waarbij ik bij Doan daar ook twijfels over heb) Als je Doan koopt, dan is het meer 1 positie top invullen (rol van rechtsbuiten zoals Berghuis hem invult denk ik dan) en de rest onvoldoende laten. Bovendien kun je dan niet doorselecteren was broodnodig is. @Gert: Kokcü is een prima 10. Als hij volgend jaar niet vast in de basis staat, dan gaat er iets mis in het hoofd van Stam. Die jongen voetbalt zo makkelijk tussen de linies, denkt vooruit, creëert kansen. @Sophomore: De reacties op bijvoorbeeld FR12 zijn opvallend mild. Had ik niet verwacht. Denk dat hij als 8 best goed tot zijn recht kan komen. Maar goed, neemt wel weer een hap uit je salarisbudget, terwijl ik Toornstra op 8 ook wel uit de verf zie komen. 28 mei 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Goedkope penalty zeg. Nou, nog een helftje volhouden RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Hoop toch dat Eagles het nog naar zich toe trekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) Iets gebeurd dus in de kleedkamer bij RKC. Aan verhaal af te leiden dat iemand onwel is geworden ofzo..Hoop toch dat ze het redden in de tweede helft. 28 mei 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 17 minuten geleden zei Dysproz: Goedkope penalty zeg. Nou, nog een helftje volhouden RKC. Ik snap niet dat de VAR hier zegt "Ja, doe maar". Er is geen overtreding gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Hopelijk pakt Eagles nu door. Het is een stuk verder rijden maar leuk stadion en supporters. Zit niet te wachten op weer zo'n carnavalsclubje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Lekker potje op de dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 De VAR bewijst haar waarde weer. Gewoon even promotie als cadeautje geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) Ik vraag mij af waarom er wordt gevoetbald eigenlijk na een hartinfarct bij de clubarts. Iig 3-3 28 mei 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Fantastisch dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 4-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 JAAAAA JAJAJAJAJAJAJA RKC!!! Wat een slotfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Jammer dat Eagles het niet besliste vlak voor de 4-4. Op basis van het spel de vorige wedstrijd en de eerste helft is het natuurlijk verdiend voor RKC. Worden ook een makkelijke zes punten volgend jaar. Had graag naar Deventer gegaan ipv Waalwijk maar goed. Vind dit RKC ook maar niks, liever het RKC van 14/15 jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Dit RKC niks? Hebben toch leuke spelers man met o.a. Spierings en Tahiri. Bij GAE loopt geen een leuke speler rond met als dieptepunt die kwal voorin. Geweldige prestatie van RKC. Vind Grim ook een topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Rossi: Jammer dat Eagles het niet besliste vlak voor de 4-4. Op basis van het spel de vorige wedstrijd en de eerste helft is het natuurlijk verdiend voor RKC. Worden ook een makkelijke zes punten volgend jaar. Had graag naar Deventer gegaan ipv Waalwijk maar goed. Vind dit RKC ook maar niks, liever het RKC van 14/15 jaar geleden. Jammer? Je moet je als Verheydt kapot schamen dat je zo'n bal geeft als je drie man voor het doel voor het uitkiezen hebt. Ik zou daar als Go Ahead-supporter goed ziek van zijn, zeg. 28 mei 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Nummer 8 van KKD naar Eredivisie, tja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 5 minuten geleden zei Rossi: Jammer dat Eagles het niet besliste vlak voor de 4-4. Alleen op basis van die actie verdienen ze al geen promotie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Zojuist zei Kelvin: Jammer? Je moet je als Verheydt kapot schamen dat je zo'n bal geeft als er drie man voor de doel. Klopt. Dat die man profvoetbal speelt is net zo onbegrijpelijk als zijn vriend Beugelsdijk. 2 minuten geleden zei Dysproz: Dit RKC niks? Hebben toch leuke spelers man met o.a. Spierings en Tahiri. Bij GAE loopt geen een leuke speler rond met als dieptepunt die kwal voorin. Geweldige prestatie van RKC. Vind Grim ook een topper. Tahiri is erg overschat. Zie op het DH forum hem alweer voorbij komen als topaankop, schei toch uit. Spierings is een leuk spelertje maar niet bijzonderder dan een willekeurige Eagles speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Nu hopelijk Sparta ook nog even naar de winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Nu hopelijk Sparta ook nog even naar de winst.Dat hoop ik ook. Al had De Graafschap wel weer een leuke sfeeractie. Dat doen ze wel altijd goed daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Ik heb bij de 3-2 voor de Eagles de tv maar uitgezet. Zo maar even terugkijken en doorspoelen naar minuut 78, hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Fraser zal wel weer een tactisch plannetje hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten