Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zojuist zei 007mark:

El Khayati loopt Kokcu in de weg, maar je wilt wel Leroy Fer halen? 

Ja. Fer is allereerst een speler met vier jaar Premier League ervaring, brengt het niveau wel degelijk omhoog, en speelt veel meer als breker/loper dan als 10 zoals Kökcu doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Erwin.:

Tja 4x middelmaat kopen, of 1 iemand die je echt sterker maakt? (Waarbij ik bij Doan daar ook twijfels over heb)

Als je Doan koopt, dan is het meer 1 positie top invullen (rol van rechtsbuiten zoals Berghuis hem invult denk ik dan) en de rest onvoldoende laten. Bovendien kun je dan niet doorselecteren was broodnodig is.  

@Gert: Kokcü is een prima 10. Als hij volgend jaar niet vast in de basis staat, dan gaat er iets mis in het hoofd van Stam. Die jongen voetbalt zo makkelijk tussen de linies, denkt vooruit, creëert kansen. 

@Sophomore: De reacties op bijvoorbeeld FR12 zijn opvallend mild. Had ik niet verwacht. 

Denk dat hij als 8 best goed tot zijn recht kan komen. Maar goed, neemt wel weer een hap uit je salarisbudget, terwijl ik Toornstra op 8 ook wel uit de verf zie komen. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets gebeurd dus in de kleedkamer bij RKC. Aan verhaal af te leiden dat iemand onwel is geworden ofzo..Hoop toch dat ze het redden in de tweede helft.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Eagles het niet besliste vlak voor de 4-4. Op basis van het spel de vorige wedstrijd en de eerste helft is het natuurlijk verdiend voor RKC. Worden ook een makkelijke zes punten volgend jaar. Had graag naar Deventer gegaan ipv Waalwijk maar goed.

Vind dit RKC ook maar niks, liever het RKC van 14/15 jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rossi:

Jammer dat Eagles het niet besliste vlak voor de 4-4. Op basis van het spel de vorige wedstrijd en de eerste helft is het natuurlijk verdiend voor RKC. Worden ook een makkelijke zes punten volgend jaar. Had graag naar Deventer gegaan ipv Waalwijk maar goed.

Vind dit RKC ook maar niks, liever het RKC van 14/15 jaar geleden.

Jammer? Je moet je als Verheydt kapot schamen dat je zo'n bal geeft als je drie man voor het doel voor het uitkiezen hebt. Ik zou daar als Go Ahead-supporter goed ziek van zijn, zeg.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kelvin:

Jammer? Je moet je als Verheydt kapot schamen dat je zo'n bal geeft als er drie man voor de doel. 

Klopt. Dat die man profvoetbal speelt is net zo onbegrijpelijk als zijn vriend Beugelsdijk.

2 minuten geleden zei Dysproz:

Dit RKC niks? Hebben toch leuke spelers man met o.a. Spierings en Tahiri. Bij GAE loopt geen een leuke speler rond met als dieptepunt die kwal voorin.

Geweldige prestatie van RKC. Vind Grim ook een topper.

Tahiri is erg overschat. Zie op het DH forum hem alweer voorbij komen als topaankop, schei toch uit. Spierings is een leuk spelertje maar niet bijzonderder dan een willekeurige Eagles speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites