Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Haha, wat speelt Utrecht toch belachelijk zeg. Omdat het zogenaamd ''de wedstrijd van het jaar'' is is het blijkbaar een vrijbrief om te trappen en te schoppen. Echt zo gênant dat je hiermee je beperkingen moet compenseren. Geloof er niks van dat Tagliafico verder kan, mannetje eruit getrapt nummer 1. Ben benieuwd hoeveel er gaan volgen. Donkerrood, maar scheidsrechters durven met dit soort wedstrijden nooit in te grijpen.

Gelukkig had Veltman er nog niet twee keer afgekund met rood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, jij nam het serieus. Zal het de volgende keer erbij zetten.

Vond die Gortler niet slecht vandaag, maar anderhalf jaar niet gescoord. Eindelijk in de basis elf en dan zo achterlijk doen de hele wedstrijd. Weg komen met geel en dan toch op zo'n manier rood pakken en daardoor volgende week er niet bij zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Utrecht gaat het veld van de Galgenwaard vervangen, zo laat de club maandag weten via de officiële kanalen. De Domstedelingen ontvingen zondag nog Ajax in een duel dat eindigde in een 0-0 gelijkspel en de kritiek op de grasmat was toen niet van de lucht. “Het huidige veld, dat tijdens de sneeuwruimwerkzaamheden op zondag 10 december voor FC Utrecht – Feyenoord ernstige en onherstelbare beschadigingen opliep, is nu in een dusdanige staat dat ons geen andere keuze rest dan het te vervangen”, legt directeur Paulo Steverink de beslissing uit.

Lees meer op www.voetbalzone.nl

Schandalig dat dit nu pas gebeurt en niet tijdens de winterstop. Feyenoord, AZ en Ajax worden hier geweldig benadeeld.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey what's new? PSV speelt tegen een PEC vol met personele problemen waar de 2de keeper op goal staat. PEC raakt een speler geblesseerd kwijt in de eerste helft, 2de keeper pakt rood en de derde keeper komt erin. 2 wissels al gebruikt en PSV komt op 1-0 door een blunder van de derde keeper in de blessuretijd(!). Man man man :-D Dit is zo bizar, wauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht. Wat is er nu weer beschamend?

Hoe die zich opstelt? Tegen Cambuur was het fris en nu dit. Ja Heerenveen is beter. Als je als coach al denkt dat je tegen clubs met betere spelers geen kans hebt. Waarom ben je dan coach? Stop er dan mee. Ik vond het helemaal geen slechte vraag, sterker nog. We zijn hier in Nederland veel te lief voor die holbewoner, wat heeft die nou gepresteerd? Nu bij Twente, 10 wedstrijden 1 gewonnen? Vandaag Sparta, krijgen we die andere holbewoner in actie :D Ik vind beide mooie clubs, vooral Twente. Maar met deze vervelende coaches zou ik het toch niet heel erg vinden mochten ze degraderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe die zich opstelt? Tegen Cambuur was het fris en nu dit. Ja Heerenveen is beter. Als je als coach al denkt dat je tegen clubs met betere spelers geen kans hebt. Waarom ben je dan coach? Stop er dan mee.

Dat zegt en denkt hij niet.

Ik vond het helemaal geen slechte vraag, sterker nog. We zijn hier in Nederland veel te lief voor die holbewoner, wat heeft die nou gepresteerd? Nu bij Twente, 10 wedstrijden 1 gewonnen?

Waarom vond je het geen slechte vraag dan? Ik vond het namelijk wel een slechte vraag. Die interviewer vergeleek de wedstrijd tegen Cambuur met de pot van gisteren (en dan met name het aanvalsspel als ik het goed gehoord heb), terwijl je twee totaal andere strijdwijzes hanteert. Verder heeft hij het bij Heerenveen en Heracles erg goed gedaan, volgens mij zien ze hem bij die clubs ook als een van de beste trainers die ze ooit gehad hebben. Heeft het verder niet overal even goed gedaan, maar voor de middenmoters in Nederland lijkt het me een meer dan prima coach. Misschien iets te ouderwets en nors, maar ik denk wel dat hij het bij Twente nog aan de praat gaat krijgen. Misschien niet dit seizoen, maar volgend seizoen (als hij zolang mag blijven) wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey what's new? PSV speelt tegen een PEC vol met personele problemen waar de 2de keeper op goal staat. PEC raakt een speler geblesseerd kwijt in de eerste helft, 2de keeper pakt rood en de derde keeper komt erin. 2 wissels al gebruikt en PSV komt op 1-0 door een blunder van de derde keeper in de blessuretijd(!). Man man man :-D Dit is zo bizar, wauw.

Dat Calimero gedrag van jou niet iig. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Feyenoord geen jeugd koopt.

Nee ik vind dit soort enigszins onzinnige statistieken gewoon leuk en deel dit dan met jullie. Mag toch.

Is er tenminste nog wat activiteit hier op het forum he ;)

Nee maar wel duidelijk dat nu het financieel er beter voor staat bij Feyenoord dat er meteen meer gekocht wordt. Was ook al een beetje te zien, maar denk dat het misschien ook gewoon te maken heeft met een mindere lichting ofzo. Komt nu wel weer wat aan met Geertruida, Malacia, Kokcu, el Bouchataoui, Toure en Vente.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites