Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Denk het wel eigenlijk hoor. Hij had er makkelijk overheen kunnen stappen als hij dat zou willen. Gewoon dom. Overigens mag die Paulissen door de bliksem geraakt worden op de weg naar huis van mij, misselijkmakende speler.

Geen paniek, ik wacht hem zometeen even op. :D!:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, heerlijk wakker worden zo zeg :D Typisch Utrecht wel dit, doet me een beetje denken aan de ontknoping in 2001, gingen we Europa in na een 6-0 overwinning op FC Groningen op de slotdag. Meer dan terecht ook op basis van het reguliere seizoen

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'hoort' explain. Alleen omdat ze zoveel supps hebben?

Gewoon al jaren wanbeleid :-D een wonder wat die Dessers presteert en mogen hun handjes dichtknijpen dat ze spelers zoals Horsfield en Manu Garcia konden huren. Sportief gezien niks te zoeken in de Eredivisie, die zijn nu net zo goed als Sparta oid.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon al jaren wanbeleid :-D een wonder wat die Dessers presteert en mogen hun handjes dichtknijpen dat ze spelers zoals Horsfield en Manu Garcia konden huren. Sportief gezien niks te zoeken in de Eredivisie, die zijn nu net zo goed als Sparta oid.

Nee gewoon als club in het geheel, historie etc. Volgend jaar komen er ongetwijfeld betere jongens van City. En jij hebt liever Willem 2 dus je hebt ze liever in de Juup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach die worden volgend jaar toch weer compleet afgeslacht, betere spelers vertrekken. Manu Garcia en Dessers gaan echt niet blijven hoor.

City houdt hun wel als Satellietclub dus ik verwacht wel dat ze er wel wat nieuwe talenten heen sturen vooral na deze promotie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je pikt met Horsfield meteen even de slechtste NAC'er van dit tweeluik eruit. Knap van je.

Best wel kapot van de degradatie zeg. Drie jaar terug hoopte ik dat het die ene stap terug voor twee vooruit zou zijn (cliché joehoe), leek het ook wel te zijn met kampioenschap en tiende plek, maar dit seizoen gewoon kei en keihard gefaald. Zoveel onrust in de leiding en zoveel miskopen. Donderdag werd NAC nog helemaal van de mat getikt waardoor ik er vandaag nog best vertrouwen in had, maar al die persoonlijke fouten weer.. Aan de andere kant geeft het ook wel moed je dat helemaal niet zo sterk hoeft te zijn om te promoveren. Dessers ook aardige hype vind ik.

Kadioglu die Leiwa ging troosten en hun twee huilend voor de tribune langs zien lopen wel enorm pijnlijk beeld zeg. Een van de grootste talenten die de club ooit heeft gehad zien vertrekken met een degradatie, net als Leiwa die vandaag stopt als prof. Man wat een klotedag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kadioglu die Leiwa ging troosten en hun twee huilend voor de tribune langs zien lopen wel enorm pijnlijk beeld zeg. Een van de grootste talenten die de club ooit heeft gehad zien vertrekken met een degradatie, net als Leiwa die vandaag stopt als prof. Man wat een klotedag..

Is het eigenlijk al bekend dat 'ie vertrekt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites