Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei La Pulga:

Lulu :-D

Ik verwacht dat ze weer lekker tegen elkaar aanknallen en dat ze dan in de pitstraat een Rico tegen Jamal gaan doen. Of zoals de commentator gister zei, Rocky tegen Apollo.

Nee Lulu is een dame en die gaat niet slaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dus ook bang voor die eerste bocht. 

Mocht het allemaal goed gaan dan is het te hopen dat Perez op 2 seconden van Hamilton kan blijven of meteen die positie overnemen. Zal er op aankomen dat Mercedes die banden op moet branden. Tactische fuckup sluit ik ook niet uit trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh, beetje chauvinisme is niks mis mee toch. Je kijkt F1 Café of VI niet per se voor de inhoud. Bij VI (maar toch ook Studio Voetbal, etc.) lopen ze de polonaise als een Nederlandse club de CL wint of NL wereldkampioen wordt. Natuurlijk niet 1-op-1 met elkaar te vergelijken, maar soit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Beppu:

Niks mis met een beetje chauvinisme nee. Maar een bende sukkels zijn het zeker. Pleit er al jaren voor om de gebroeders Coronel beiden tot staatsvijand #1 uit te roepen.

Dit vooral ja.

En teveel chauvinisme vind ik wel degelijk ergerlijk. En ook gewoon slecht eigenlijk.

Maar buiten dat zag dit er gewoon gênant uit. Daar hoeft geen camera bij.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Fantasy:

Joh, beetje chauvinisme is niks mis mee toch. Je kijkt F1 Café of VI niet per se voor de inhoud. Bij VI (maar toch ook Studio Voetbal, etc.) lopen ze de polonaise als een Nederlandse club de CL wint of NL wereldkampioen wordt. Natuurlijk niet 1-op-1 met elkaar te vergelijken, maar soit. 

Als Max daadwerkelijk wereldkampioen wordt is vergelijkbaar met NL club, die de CL wint ja. Maar één individuele race zege niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Norris nieuwe PU. Vriendelijke tip van The Saint voor jullie :classic_love:

Weer een Mercedes motor dus. 

1 uur geleden zei Fantasy:

En Stroll & Tsunoda ook, Russell +5 plekken. Gratis én vriendelijke tip van jullie FA :) En Hamilton zegt niets te wisselen, maar daar gaan ook wat geruchten over rond.

En ook Ocon helemaal van achteraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites