neva Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Booooring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Ik vind sowieso als je zo'n kraan op de baan brengt dat je dan een rode vlag moet inzetten, maar ik denk dat het voor podium weinig uitgemaakt kan. Williams moet sowieso de Vries de rest van het seizoen laten racen i.p.v. Latifi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 8 minuten geleden zei sennid: Had niks uitgemaakt met het eindresultaat. Max was dan weggereden van Leclerc. Gaat denk ik meer om het einde van afgelopen seizoen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Strakke zege weer van Max 💪🏼 Nog twee te gaan en titel is binnen 😊😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Een mooie overwinning voor Max en bij een uitval van LeClerc kan Max in Singapore kampioen worden mits hij wint. Nyck ook heel knap 9e geworden. Ik zie hem in Singapore ook wel rijden. Albon zal dan nog niet fit genoeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Leuk voor Nick, lastige situatie voor Williams. Durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat Albon vandaag ook punten zou behaald hebben. Alleen dat een debutant dan gewoon rondjes om Latifi aan het rijden is… Je wilt als Williams zijnde toch ook een keer omhoog kunnen kijken in het constructeurskampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 1 uur geleden zei delichris: Een mooie overwinning voor Max en bij een uitval van LeClerc kan Max in Singapore kampioen worden mits hij wint. Nyck ook heel knap 9e geworden. Ik zie hem in Singapore ook wel rijden. Albon zal dan nog niet fit genoeg zijn. Zal wel meevallen, volgende race is pas 2 oktober. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 (bewerkt) 55 minuten geleden zei 007mark: Zal wel meevallen, volgende race is pas 2 oktober. Als het een blindedarmontsteking is dan staat er volgens mij zes dagen voor. 11 september 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 1 uur geleden zei The Saint: Leuk voor Nick, lastige situatie voor Williams. Durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat Albon vandaag ook punten zou behaald hebben. Alleen dat een debutant dan gewoon rondjes om Latifi aan het rijden is… Je wilt als Williams zijnde toch ook een keer omhoog kunnen kijken in het constructeurskampioenschap. Williams weet volgens mij zelf ook wel dat Latifi ze niet verder zal brengen. Alleen is het geld dat hij binnen brengt nog steeds belangrijk voor ze. Net als het afkopen van zijn contract etc. Om die reden denk ik niet dat Latifi er voor die laatste 6 wedstrijden er nog uit zullen gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Het is natuurlijk wel belachelijk dat niet de beste rijders in de hoogste racecategorie rijden maar idioten die geld meenemen. Vind ik toch wel het nadeel aan de F1 hoor. Mooie dag voor de Nederlanders, het einde was wel een flinke anticlimax. Amateuristisch vooral dat de SC voor de verkeerde auto rijdt. Max was wel oppermachtig vandaag, Lec kwam zelfs na z’n pitstop niet veel dichterbij (2 seconden ofzo totaal). Krankzinnig dat Max zover voorstaat, niet gedacht na de eerste 3 races Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Voor degene die instagram hebben zoek Rick Winkelman even op. Die heeft een fragment van Nyck op zijn tijdlijn staan. Nyck staat in de pitsstraat en vraagt om hulp vanwege zijn armen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 46 minuten geleden zei delichris: Voor degene die instagram hebben zoek Rick Winkelman even op. Die heeft een fragment van Nyck op zijn tijdlijn staan. Nyck staat in de pitsstraat en vraagt om hulp vanwege zijn armen. ‘Am I alone in parc fermé or… can anyone help me??’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: ‘Am I alone in parc fermé or… can anyone help me??’ Het was geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 13 uur geleden zei Vitesse88: Het is natuurlijk wel belachelijk dat niet de beste rijders in de hoogste racecategorie rijden maar idioten die geld meenemen. Vind ik toch wel het nadeel aan de F1 hoor. Mooie dag voor de Nederlanders, het einde was wel een flinke anticlimax. Amateuristisch vooral dat de SC voor de verkeerde auto rijdt. Max was wel oppermachtig vandaag, Lec kwam zelfs na z’n pitstop niet veel dichterbij (2 seconden ofzo totaal). Krankzinnig dat Max zover voorstaat, niet gedacht na de eerste 3 races Red Bull zelf heeft ook al paar keer aangeven de sterkste auto te hebben, dan is dit allemaal een vrij logisch gevolg toch. Daardoor wel een bijzonder saai seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 4 uur geleden zei timpy00: Red Bull zelf heeft ook al paar keer aangeven de sterkste auto te hebben, dan is dit allemaal een vrij logisch gevolg toch. Daardoor wel een bijzonder saai seizoen. Mwoah, dat dekt niet helemaal de lading toch? Ferrari laat ook gewoon veeeeeeeeeel te veel liggen. Max had vorig jaar niet de beste auto, maar stond waar die stond voor de laatste race omdat RB er stond wanneer ze er moesten staan. Even de laatste race buiten beschouwing gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Mwoah, dat dekt niet helemaal de lading toch? Ferrari laat ook gewoon veeeeeeeeeel te veel liggen. Max had vorig jaar niet de beste auto, maar stond waar die stond voor de laatste race omdat RB er stond wanneer ze er moesten staan. Even de laatste race buiten beschouwing gelaten. Vorig jaar hadden ze een helft van het seizoen ook al een voorsprong op Mercedes. Dit jaar duidelijk de beste auto, neemt niet weg dat Max het gewoon goed doet natuurlijk, hebben ze zelf ook al een aantal keer aangegeven gedurende het seizoen. Je hebt ook gelijk over Ferrari maar eigenlijk betekend dat, dat Ferrari best wel een heel goed seizoen had kunnen hebben. Wel te hopen dat Ferrari en Mercedes komend seizoen een stap gaan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 58 minuten geleden zei timpy00: Vorig jaar hadden ze een helft van het seizoen ook al een voorsprong op Mercedes. Dit jaar duidelijk de beste auto, neemt niet weg dat Max het gewoon goed doet natuurlijk, hebben ze zelf ook al een aantal keer aangegeven gedurende het seizoen. Je hebt ook gelijk over Ferrari maar eigenlijk betekend dat, dat Ferrari best wel een heel goed seizoen had kunnen hebben. Wel te hopen dat Ferrari en Mercedes komend seizoen een stap gaan zetten. Ja tuurlijk. Volgens mij doen die auto's niet belachelijk veel voor elkaar onder. Of laat ik het anders zeggen: Aan het begin van het seizoen leken de auto's een stuk dichter bij elkaar te liggen. Maar door foutjes van Ferrari staat Leclerc ook gewoon op een te grote achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja tuurlijk. Volgens mij doen die auto's niet belachelijk veel voor elkaar onder. Of laat ik het anders zeggen: Aan het begin van het seizoen leken de auto's een stuk dichter bij elkaar te liggen. Maar door foutjes van Ferrari staat Leclerc ook gewoon op een te grote achterstand. Aan het begin viel Max twee keer uit. Dat heeft een soort van neppe spanning gecreëerd. Want volgens mij heeft Perez langer tweede in de stand gestaan dan Leclerc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Ik heb begrepen vandaag op werk, Nicky de Vries gewoon nog nooit eerder race heeft gedaan in F1 auto... Niet eens weet wat al die 70-80 knopjes doen, en dan toch punten pakken... Netjes hoor... Hij heeft wel verschillende auto's getest maar toch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 41 minuten geleden zei Satyr: Als ik Red Bull was zou ik De Vries lekker in die Alpha Tauri zetten . Bij goed presteren kan hij daarna op termijn Perez vervangen. (Ja ik weet dat hij in het Mercedes programma zit en dat dus gevoelig ligt .) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 En De Vries is in principe te oud voor Alpha Tauri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Gaat Latifi gewoon vervangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 september 2022 Auteur Share Geplaatst 13 september 2022 4 uur geleden zei joostmakaay: Gaat Latifi gewoon vervangen Dit denk, ja. Al hoop ik stiekem dat Aston Martin hem haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten