Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Leuk voor Nick, lastige situatie voor Williams. 

Durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat Albon vandaag ook punten zou behaald hebben. Alleen dat een debutant dan gewoon rondjes om Latifi aan het rijden is… Je wilt als Williams zijnde toch ook een keer omhoog kunnen kijken in het constructeurskampioenschap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Een mooie overwinning voor Max en bij een uitval van LeClerc kan Max in Singapore kampioen worden mits hij wint. Nyck ook heel knap 9e geworden. Ik zie hem in Singapore ook wel rijden. Albon zal dan nog niet fit genoeg zijn.

Zal wel meevallen, volgende race is pas 2 oktober.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Leuk voor Nick, lastige situatie voor Williams. 

Durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat Albon vandaag ook punten zou behaald hebben. Alleen dat een debutant dan gewoon rondjes om Latifi aan het rijden is… Je wilt als Williams zijnde toch ook een keer omhoog kunnen kijken in het constructeurskampioenschap. 

Williams weet volgens mij zelf ook wel dat Latifi ze niet verder zal brengen. Alleen is het geld dat hij binnen brengt nog steeds belangrijk voor ze. Net als het afkopen van zijn contract etc. Om die reden denk ik niet dat Latifi er voor die laatste 6 wedstrijden er nog uit zullen gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk wel belachelijk dat niet de beste rijders in de hoogste racecategorie rijden maar idioten die geld meenemen. Vind ik toch wel het nadeel aan de F1 hoor. 

Mooie dag voor de Nederlanders, het einde was wel een flinke anticlimax. Amateuristisch vooral dat de SC voor de verkeerde auto rijdt. Max was wel oppermachtig vandaag, Lec kwam zelfs na z’n pitstop niet veel dichterbij (2 seconden ofzo totaal). Krankzinnig dat Max zover voorstaat, niet gedacht na de eerste 3 races :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vitesse88:

Het is natuurlijk wel belachelijk dat niet de beste rijders in de hoogste racecategorie rijden maar idioten die geld meenemen. Vind ik toch wel het nadeel aan de F1 hoor. 

Mooie dag voor de Nederlanders, het einde was wel een flinke anticlimax. Amateuristisch vooral dat de SC voor de verkeerde auto rijdt. Max was wel oppermachtig vandaag, Lec kwam zelfs na z’n pitstop niet veel dichterbij (2 seconden ofzo totaal). Krankzinnig dat Max zover voorstaat, niet gedacht na de eerste 3 races :D 

Red Bull zelf heeft ook al paar keer aangeven de sterkste auto te hebben, dan is dit allemaal een vrij logisch gevolg toch. Daardoor wel een bijzonder saai seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei timpy00:

Red Bull zelf heeft ook al paar keer aangeven de sterkste auto te hebben, dan is dit allemaal een vrij logisch gevolg toch. Daardoor wel een bijzonder saai seizoen.

Mwoah, dat dekt niet helemaal de lading toch? Ferrari laat ook gewoon veeeeeeeeeel te veel liggen. Max had vorig jaar niet de beste auto, maar stond waar die stond voor de laatste race omdat RB er stond wanneer ze er moesten staan. Even de laatste race buiten beschouwing gelaten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Mwoah, dat dekt niet helemaal de lading toch? Ferrari laat ook gewoon veeeeeeeeeel te veel liggen. Max had vorig jaar niet de beste auto, maar stond waar die stond voor de laatste race omdat RB er stond wanneer ze er moesten staan. Even de laatste race buiten beschouwing gelaten. 

Vorig jaar hadden ze een helft van het seizoen ook al een voorsprong op Mercedes. Dit jaar duidelijk de beste auto, neemt niet weg dat Max het gewoon goed doet natuurlijk, hebben ze zelf ook al een aantal keer aangegeven gedurende het seizoen.

Je hebt ook gelijk over Ferrari maar eigenlijk betekend dat, dat Ferrari best wel een heel goed seizoen had kunnen hebben.

Wel te hopen dat Ferrari en Mercedes komend seizoen een stap gaan zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei timpy00:

Vorig jaar hadden ze een helft van het seizoen ook al een voorsprong op Mercedes. Dit jaar duidelijk de beste auto, neemt niet weg dat Max het gewoon goed doet natuurlijk, hebben ze zelf ook al een aantal keer aangegeven gedurende het seizoen.

Je hebt ook gelijk over Ferrari maar eigenlijk betekend dat, dat Ferrari best wel een heel goed seizoen had kunnen hebben.

Wel te hopen dat Ferrari en Mercedes komend seizoen een stap gaan zetten.

Ja tuurlijk. Volgens mij doen die auto's niet belachelijk veel voor elkaar onder. Of laat ik het anders zeggen: Aan het begin van het seizoen leken de auto's een stuk dichter bij elkaar te liggen. Maar door foutjes van Ferrari staat Leclerc ook gewoon op een te grote achterstand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ja tuurlijk. Volgens mij doen die auto's niet belachelijk veel voor elkaar onder. Of laat ik het anders zeggen: Aan het begin van het seizoen leken de auto's een stuk dichter bij elkaar te liggen. Maar door foutjes van Ferrari staat Leclerc ook gewoon op een te grote achterstand. 

Aan het begin viel Max twee keer uit. Dat heeft een soort van neppe spanning gecreëerd. Want volgens mij heeft Perez langer tweede in de stand gestaan dan Leclerc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites