rich ruzzian Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 (bewerkt) Prima maar als hij dan iets zuurs op Twitter over voetbal post het dan ook even. 13 december 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 'Iets zuurs' Verwar jullie taalarmoede en fanboyisme niet met de spitse opmerking van een ander. Nul causaliteit met voetbal trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 52 minuten geleden zei Socrates: 'Iets zuurs' Verwar jullie taalarmoede en fanboyisme niet met de spitse opmerking van een ander. Nul causaliteit met voetbal trouwens. Wat betekent causaliteit volgens jou eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 6 minuten geleden zei Chiemel: Wat betekent causaliteit volgens jou eigenlijk? In deze context zie ik niet dat het plaatsen van een tweet over (het verheerlijken van) een F1-coureur aanleiding zou moeten zijn voor het vervolgens ook moeten plaatsen van tweets (gevat, van deze auteur) over voetbal. Zie de relatie niet zo, waarom dat dan het logische gevolg zou moeten zijn (en causaliteit gaat dus over gevolgelijkheid). Lijkt mij vrij duidelijk, niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 (bewerkt) Gezellig hier zeg. https://m.youtube.com/watch?v=43HCYSXZ9GI 13 december 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 8 uur geleden zei hjs: Mijn vraag is,kon Lewis pitten onder SC? Verliest dan track position aan Max,maar hoeveel auto's zouden er tussen Max en Lewis gezeten hebben ? Als er 1 andere had tussen gezeten,kon Lewis niet doen wat Max nu wel heeft kunnen doen. Achteraf had hij dat kunnen doen. Maar op het moment van de SC wisten ze dat niet. Mercedes moest gokken: eindigt de race achter de SC of niet? RB had het wat dat betreft makkelijk. Ze hoefden niet te gokken, maar moesten het tegenovergestelde doen van wat Mercedes deed. Overigens even een oude discussie aanhalen: een tijdje geleden werd hier gezegd dat pitten onder de SC altijd voordeel biedt. Hier werd duidelijk dat dat dus niet zo is. Hamilton zou een positie (en misschien meer) hebben verloren als hij ná Max alsnog was gaan pitten. Op het verkeerde moment pitten tijdens een SC kan je posities kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 10 uur geleden zei Kyrill: Dan heb je dit topic met je ogen gedicht gelezen tijdens de vorige race? Of je moet nieuwe bril hebben, effe langs specs savers Ik wist dat iemand hier ging reageren en ik doelde meer op de Britten en Duitsers en iedereen die tegen Max is in het buitenland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 9 uur geleden zei Socrates: Ah ja. Iemand heeft een alternatieve mening, tegenover de jouwe valt die negatief uit, dus dan noemen we je maar 'zuur'. Argumenten zijn op, weten ook niet meer hoe we iets moeten noemen, vinden het eigenlijk gewoon niet zo leuk: je bent maar zuur. Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Is het ooit in die geniale knar van je opgekomen dat dat wellicht niet ligt aan het feit dat ik een andere mening dan je heb, maar je gewoon daadwerkelijk heel zuur vind? Neen, had je iets te hoog zitten voor zo'n zwaktebod. Vind het overigens wel "heel zuur" dat je zo aanslaat op een simpel tweetje over je grote idool, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 8 uur geleden zei Socrates: In deze context zie ik niet dat het plaatsen van een tweet over (het verheerlijken van) een F1-coureur aanleiding zou moeten zijn voor het vervolgens ook moeten plaatsen van tweets (gevat, van deze auteur) over voetbal. Zie de relatie niet zo, waarom dat dan het logische gevolg zou moeten zijn (en causaliteit gaat dus over gevolgelijkheid). Lijkt mij vrij duidelijk, niet? Is voor mij niet helemaal hetzelfde als causaliteit, maar dat is mijn definitie. Causaliteit is voor mij meer directe oorzaak-gevolg. Dat je de ene tweet plaatst is niet de oorzaak van dat je de andere tweet zou moeten plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 4 minuten geleden zei Socrates: Neen, had je iets te hoog zitten voor zo'n zwaktebod. Vind het overigens wel "heel zuur" dat je zo aanslaat op een simpel tweetje over je grote idool, hoor. Naja dat zegt eigenlijk alles al. Ik heb hier nu al een paar keer aangegeven dat ik een Ferrari fan ben. Dus wat dat betreft is het begrijpend lezen ineens ook niet meer een sterk punt van je ofzo? Ik vind je gewoon heel zuur overkomen de laatste tijd als iemand ook maar een andere mening heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 KLAAAAAAR We gaan het weer hebben over F1/IndyCar en andere raceklasses. van Amersfoort Racing naar de F2, dan hebben we twee Nederlandse teams in de F2, dat is mooi! Iemand enig idee of er al rijders aangekondigd zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Zojuist zei Elsjorro1990: Naja dat zegt eigenlijk alles al. Ik heb hier nu al een paar keer aangegeven dat ik een Ferrari fan ben. Dus wat dat betreft is het begrijpend lezen ineens ook niet meer een sterk punt van je ofzo? Ik vind je gewoon heel zuur overkomen de laatste tijd als iemand ook maar een andere mening heeft. Ik mis nog weleens een bericht in dit topic, heb je wel al meerdere malen zien ranten dat alles en iedereen tegen Max is. Ik was overigens positief over iets hè (over de plaatser van het tweetje). Die gepikeerde reacties en het enkel en alleen "zuur" noemen (de ironie) vind ik eigenlijk nogal overtrokken en zieligjes. En wat vreemd: "zuur" (echt, wat een gebrekkig woord, het zegt letterlijk niks) overkomen als iemand anders een andere mening heeft? Dat was hier de context helemaal niet. Is het niet "zuur" om daar uit het niets dan over te beginnen? Kan verder weinig met je opmerking. Interesseert mij geen reet als iemand een andere mening heeft, stoor mij hoogstens met regelmaat aan de (sterkte van de) onderbouwing ervan. Komt nog bij dat veel figuren het al snel persoonlijk maken en dan niet bepaald met de sterkste typeringen of verwijten komen, zoals jij nu ook doet. Dat is wel iets waar ik mij aan erger, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Nog niet bekend. Ik vermoed dat Richard Verschoor voor hun gaat rijden. Heeft nu geen team dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Op 12-12-2021 om 22:13 zei 007mark: Na de apex komt Max volledig aan de buitenkant van de baan terecht. Was dus ook totaal geen ruimte voor Lewis om daar nog ernaast te blijven. Ben dan wel benieuwd hoe hij zou moeten verdedigen. Bij voorbaat al aan de binnenkant gaan zitten, gewoon insturen of hetgeen wat hij nu deed. Bon, hij gaf daarna veel gas en won er denk ik ook wel tijd mee, wat dan ook weer niet helemaal netjes is. Zat hier nog over na te denken. Is het zo dat de verdediger meer mag dan de aanvaller? Want in Monza (in een heel andere situatie) liet Hamilton ook geen ruimte aan Verstappen, maar daar kreeg Verstappen de schuld van de crash. Al denk ik dat er mbt de laatste race veel afhangt van je antwoord op de vraag wie er vooraan reed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 21 minuten geleden zei Socrates: Ik mis nog weleens een bericht in dit topic, heb je wel al meerdere malen zien ranten dat alles en iedereen tegen Max is. Ik was overigens positief over iets hè (over de plaatser van het tweetje). Die gepikeerde reacties en het enkel en alleen "zuur" noemen (de ironie) vind ik eigenlijk nogal overtrokken en zieligjes. En wat vreemd: "zuur" (echt, wat een gebrekkig woord, het zegt letterlijk niks) overkomen als iemand anders een andere mening heeft? Dat was hier de context helemaal niet. Is het niet "zuur" om daar uit het niets dan over te beginnen? Kan verder weinig met je opmerking. Interesseert mij geen reet als iemand een andere mening heeft, stoor mij hoogstens met regelmaat aan de (sterkte van de) onderbouwing ervan. Komt nog bij dat veel figuren het al snel persoonlijk maken en dan niet bepaald met de sterkste typeringen of verwijten komen, zoals jij nu ook doet. Dat is wel iets waar ik mij aan erger, ja. Dat doe ik helemaal niet. Ik stel alleen iets wat mij opvalt. Dat je zeker in dit soort discussies altijd over komt als een "ik heb de wijsheid in pacht en jullie zijn allemaal gek". En dat komt zuur over ja. In elk geval op mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Ik ga Kimi toch wel missen, al is het alleen maar voor de booardradio'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 1 uur geleden zei rich ruzzian: Ik ga Kimi toch wel missen, al is het alleen maar voor de booardradio'. Vind zelf sowieso dat het afscheid Kimi en in mindere mate Giovinazzi enorm onder belicht is, logisch natuurlijk gezien de omstandingheden, maar zou het wel terecht als hier komende donderdag nog iets mee gedaan zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Jullie zijn zelf zuur jullie zo zuur doen over een erg goede tweet. @Socrateswas juist niet zuur, is gewoon erg goede tweet. Jullie but hurt reacties op hem en die tweet zjjn pas zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 7 uur geleden zei ElPrincipito: KLAAAAAAR We gaan het weer hebben over F1/IndyCar en andere raceklasses. Zo. Kan dat laten zien wie de grootste piemel heeft ook gestopt worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 december 2021 Auteur Share Geplaatst 14 december 2021 7 uur geleden zei Hwb: Zat hier nog over na te denken. Is het zo dat de verdediger meer mag dan de aanvaller? Want in Monza (in een heel andere situatie) liet Hamilton ook geen ruimte aan Verstappen, maar daar kreeg Verstappen de schuld van de crash. Al denk ik dat er mbt de laatste race veel afhangt van je antwoord op de vraag wie er vooraan reed. Een verdedigende partij zal, denk ik, minder snel iets fout doen, omdat die vaak de racelijn probeert aan te houden. Waar hij, zolang de aanvaller er niet naast zit, recht op heeft. Zodoende denk ik dat je als verdedigende partij minder snel een fout maakt i.t.t. de aanvallende partij, die toch vaak de kleine gaten in moet duiken en daardoor sneller de baan verlaat (leaving the track and gaining an advantage) of je tegenstander raakt (causing a collision). Dus denk dat het niet zozeer te maken heeft met meer mogen, want zolang je er helemaal naast zit, heb je net zoveel rechten. Het is meer dat je sneller een fout maakt als aanvallende partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 7 uur geleden zei ElPrincipito: van Amersfoort Racing naar de F2, dan hebben we twee Nederlandse teams in de F2, dat is mooi! Iemand enig idee of er al rijders aangekondigd zijn? Schrijf voor 2023 alvast maar Kas Haverkort op. Spaanse F4 kampioen van 2020, toen nog rijdend voor MP Motorsport. Voor datzelfde team een redelijk matig seizoen gedraaid in de Formula Regional Champs, maar gaat in die klasse komend seizoen rijden voor Van Amersfoort. Verwacht veel van die jongen. Wellicht dat ze voor komend seizoen proberen Dennis Hauger te halen, de F3-kampioen. Die heeft eerder ook al gereden voor Van Amersfoort heb ik begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 Vond het wel vreemd dat nadat Hamilton zijn bocht had afgesneden hij ook gelijk even 1,5 seconde voorliep op Verstappen. Daar haalde hij nogal flink zijn voordeel mee toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Vond het wel vreemd dat nadat Hamilton zijn bocht had afgesneden hij ook gelijk even 1,5 seconde voorliep op Verstappen. Daar haalde hij nogal flink zijn voordeel mee toch? Moest hij terug geven. Opvallend dat 'men' vindt dat Lewis wereldkampioen moet zijn. Zelfs hele petities zijn er nu online. Als er al een oplossing moet komen, dan delen ze de titel maar. Het is niet de schuld van Red Bull of Max natuurlijk en die won gewoon de wedstrijd. Het CAS gebeuren is toch vooral kansloos lijkt me, alsof er ooit een uitslag is teruggedraaid na een fout van de scheids of in dit geval de wedstrijdleiding. Als het al een fout was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2021 Share Geplaatst 14 december 2021 4 minuten geleden zei Satyr: Moest hij terug geven. Opvallend dat 'men' vindt dat Lewis wereldkampioen moet zijn. Zelfs hele petities zijn er nu online. Als er al een oplossing moet komen, dan delen ze de titel maar. Het is niet de schuld van Red Bull of Max natuurlijk en die won gewoon de wedstrijd. Het CAS gebeuren is toch vooral kansloos lijkt me, alsof er ooit een uitslag is teruggedraaid na een fout van de scheids of in dit geval de wedstrijdleiding. Als het al een fout was. Ah thanks, dat moment heb ik inderdaad dan even gemist. Op basis van afgelopen zondag verdiende Hamilton om kampioen te worden en op basis van het afgelopen seizoen dan verdiende Max het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten