Keko Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Richarð.: Denk ook niet dat iemand dat gaat proberen. Tegen Verstappen uiteraard Heb ook al wat alcohol op blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 2 minuten geleden zei Keko: Verstappen gelijk het podium af, jammer... Niks jammer aan, dik terecht, omgekeerd had Lewis zelfde gedaan en die zat hele race alleen maar te zeiken en janken. ''THAT'' guy is Crazy... Alsof ie nog voor torro rossa racede wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) Weet je zeker dat je zo neutraal bent als je ons net wilde doen geloven? 5 december 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Hamilton beats Verstappen in controversy-filled first ever Saudi Arabian Grand Prix as title rivals draw equal on points Titel op F1 website ''controversy-filled'' Zegt genoeg @Keko @timpy00 @Christian. ga nu artikele helemaal lezen Welkom in de Formule 1 Karel. Doe maar wat research over het Senna-Prost tijdperk of kijk eens wat seizoenen van Schumacher terug. Formule 1 is controversieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kyrill: Niks jammer aan, dik terecht, omgekeerd had Lewis zelfde gedaan en die zat hele race alleen maar te zeiken en janken. ''THAT'' guy is Crazy... Alsof ie nog voor torro rossa racede wtf En nu de hamvraag: wat had je ervan gevonden als Hamilton in dezelfde situatie hetzelfde had gedaan? Ik merk namelijk dat de mening van Nederland in dit soort situaties sterk afhangt van of Hamilton of Verstappen het doet/zegt. Dus in mijn geval: ik had het ook jammer gevonden als Hamilton dit had gedaan. 5 december 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Zojuist zei Keko: En nu de hamvraag: wat had je ervan gevonden als Hamilton in dezelfde situatie hetzelfde had gedaan? Ik merk namelijk dat de mening van Nederland in dit soort situaties sterk afhangt van of Hamilton of Verstappen het doet. Dus in mijn geval: ik had het ook jammer gevonden als Hamilton dit had gedaan. Maar Hamilton werd niet heel de race al genaaid. Maar dan had ik het ook begrepen ja iedereen staat vrij van podium af te gaan wanneer ze maar willen. Het had 14 punten verschil kunnen zijn voor de laatste race het is nu in punten gelijk. @MetalMichael voor zover ''neutraliteit'' uberhaupt bestaat maar iig neutraler dan gemidelde 70% van de mensen of meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Mijn rode vrienden waren weer lekker onzichtbaar vandaag. Al was in de eerste start Sainz wel lekker begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: @MetalMichael voor zover ''neutraliteit'' uberhaupt bestaat maar iig neutraler dan gemidelde 70% van de mensen of meer. Afgaand op je posts van het laatste kwartier waag ik dat te betwijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 december 2021 Auteur Share Geplaatst 5 december 2021 5 minuten geleden zei MetalMichael: Weet je zeker dat je zo neutraal bent als je ons net wilde doen geloven? Hij kijkt voor het eerst, dus neutraler kan niet. Minder kennis over de sport overigens ook niet. Gelukkig heeft hij geen felle mening vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Tom Coronel wat een vent he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Maar Hamilton werd niet heel de race al genaaid. Maar dan had ik het ook begrepen ja iedereen staat vrij van podium af te gaan wanneer ze maar willen. Het had 14 punten verschil kunnen zijn voor de laatste race het is nu in punten gelijk. @MetalMichael voor zover ''neutraliteit'' uberhaupt bestaat maar iig neutraler dan gemidelde 70% van de mensen of meer. Dan zijn we het niet eens over dat iemand in de gehele race 'keihard genaaid is'. Max reed on the edge, dan zijn straffen niet vreemd als hij over the edge gaat imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Afgaand op je posts van het laatste kwartier waag ik dat te betwijfelen. Wat jij waagt te betwijfelen moet je helemaal zelf weten, en heb ik weinig tot niks mee te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Keko for president. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Keko: Dan zijn we het niet eens over dat iemand in de gehele race 'keihard genaaid is'. Max reed on the edge, dan zijn straffen niet vreemd als hij over the edge gaat imo. Nou ik neem het terug keihard niet maar wel genaaid dan. Happy now ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Zojuist zei Bolderbast: Keko for president. Lijkt me een stressvol beroep, dus ik pas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 december 2021 Auteur Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei Bolderbast: Keko for president. Denk dat Karel beter bij het huidige beleid past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Zojuist zei Richarð.: Denk dat Karel beter bij het huidige beleid past. Spoiler Ook al is misschien niet helemaal compliment ik ben er blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een race.. Snapte de FIA niet helemaal maar enfin. Ik ben niet eens pro Verstappen, ergens toch wel discutabele beslissingen. Mooie wedstrijd op de agenda voor volgende week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Iets zegt me dat we komende zondag iets soortgelijks gaan zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 11 minuten geleden zei Keko: Lijkt me een stressvol beroep, dus ik pas Ik bedoel die kaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 2 mogelijke scenarios voor volgende week. Max rijdt Lewis eraf of Vallteri rijdt Max eraf. Verder blij dat F1 volgend jaar naar Viaplay gaat. Zijn we eindelijk van Tim of Tom 'hij zit ernaast' Coronel af. Objectiviteit is ver te zoeken, eker als Max anderhalve autolengte achter Lewis zit en aande buitenkant hem probeert uit remmen. Verder vond ik die FIA redelijk okay vandaag. Dat onderhandelen met RB vond ik redelijk gek en unfair en niet hun taak, maar verder prima. Vooral Max die weer slecht zijn verlies kon nemen en daarom maar Lewis buiten de baan duwt. Heel Nederland weer verbolgen, maar chauvinisme viert dan weer hoogtijdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Wat een race en wat een geluk heeft die Hamilton toch ook hè. Twee keer wordt ze voorvleugel geraakt en blijft ie heel. De vijf seconden straf was uiteindelijk raar. Maar kan gebeuren. Nu op naar Abu Dhabi. Hopelijk weten die Japanners er in een paar dagen nog wat extra PK in te pompen, maar vrees het ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 1 minuut geleden zei 007mark: 2 mogelijke scenarios voor volgende week. Max rijdt Lewis eraf of Vallteri rijdt Max eraf. Verder blij dat F1 volgend jaar naar Viaplay gaat. Zijn we eindelijk van Tim of Tom 'hij zit ernaast' Coronel af. Objectiviteit is ver te zoeken, eker als Max anderhalve autolengte achter Lewis zit en aande buitenkant hem probeert uit remmen. Verder vond ik die FIA redelijk okay vandaag. Dat onderhandelen met RB vond ik redelijk gek en unfair en niet hun taak, maar verder prima. Vooral Max die weer slecht zijn verlies kon nemen en daarom maar Lewis buiten de baan duwt. Heel Nederland weer verbolgen, maar chauvinisme viert dan weer hoogtijdagen. Dat schijnt dus nog niet eens zeker te zijn. https://www.gpblog.com/nl/nieuws/100518/viaplay-kiest-mogelijk-voor-interessant-analistentrio.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Kijk ik heb ook vrienden in mijn vaste stamkroeg die alles kijken en met ''mij'' willen wedden dat Max GEEN wereldkampioen wordt. Maar ''objectief'' ''oranje'' of niet dit is gewoon een frustrerende race al is het minimaal alleen al vanwege het feit Fia met voorstel komt ze daarna aanpassen en zelfs ''apologies'' over zeggen ofwel ze hadden hun huiswerk fout gedaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 33 minuten geleden zei Christian.: Blijf het altijd wel typisch vinden dat de objectiviteit bij velen toch ver te zoeken is als het om Max Verstappen gaat. Helpt ook niet mee dat Ziggo die chauvinisme maximaal voert, maar toch. Wat twijfelachtige beslissingen van de wedstrijdleiding? Wellicht. Maar catastrofale fouten of partijdigheid? Absoluut niet. Is toch maximaal genieten zeg dit seizoen. Kom maar op met Abu Dhabi. Hier hebben we jaren op gewacht (ook in het pré Max tijdperk) Datzelfde geldt hier voor een paar Mercedes fans. Als je met droge ogen durft te beweren dat er niet pro Mercedes gehandeld word door die FIA, dan ben je ook echt niet serieus te nemen. Ik vond het al behoorlijk overtrokken dat Verstappen die plek moest opgeven. De vorige keer was het hier de discussie dat hij er niet naast zat, dat zat die nu duidelijk wel. Om nog maar te zwijgen van die kamikaze actie van Hamilton die daar 99/100 keer Verstappen een lekke band rijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten