007mark Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Ik ken iemand die heeft meegedaan. Zijn zeker dingen in scene gezet, ja. Zal andere keer verhaal wel even typen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 5 uur geleden zei Jeroen.: Bellen ook gewoon naar een productiemedewerker. Ze moeten wel toestemming geven vanuit het OvJ anders mag je geen huiszoekingen doen en dat soort zaken. Er zijn zeker dingen gescript omdat men anders niet zomaar iets kan vinden. Deze keer zag je ook dat de buurman iets seinde naar de cameravrouw die mee was bij Dennis en Klaas. Die Jolanda gaf teveel informatie te makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 (bewerkt) 19 minuten geleden zei delichris: Ze moeten wel toestemming geven vanuit het OvJ anders mag je geen huiszoekingen doen en dat soort zaken. Er zijn zeker dingen gescript omdat men anders niet zomaar iets kan vinden. Deze keer zag je ook dat de buurman iets seinde naar de cameravrouw die mee was bij Dennis en Klaas. Die Jolanda gaf teveel informatie te makkelijk. De mensen die kandidaten helpen geven toestemming aan de productie om daar aan mee te werken. Al dat soort dingen worden niet via het echte OvJ gespeeld maar gesimuleerd vanuit de productie omdat ze niet het OvJ bezig gaan houden voor een TV-programma. Dus als ze bellen naar het "OvJ" is het simpelweg bellen naar de productie en als ze daar een nee krijgen is dat omdat iemand niet heeft meegewerkt aan het programma. Ook veel van die toevalligheden komen vaak doordat je maar een klein deeltje ziet van een groter geheel. Denk dat je als je zoals bij de normale versie drie weken alles ziet wat er gebeurd in het HQ je veel meer ziet wat er allemaal achter die dingen zit. Daarnaast zijn de regels en het feit dat iedereen naar hetzelfde punt moet natuurlijk in het voordeel van de hunters maar het zorgt er ook voor dat er in ieder geval dingen gebeuren. Vaak zie je ook zeker in de latere fase één klein foutje fataal is omdat ze veel meer kunnen focussen op die paar die over zijn en de kleinste kruimel aangrijpen om er vol in te duiken waar dat op de eerste paar dagen nog wel ertussendoor kan glippen vanwege prioriteiten op andere zaken. Kwa scripten en dingen opnieuw opnemen zal er zeker een deel gebeuren simpelweg omdat het uiteindelijk een TV-programma is dat ook interessant moet zijn om te kijken. Maar sowieso zijn er vaak veel mensen die heel makkelijk dingen weggeven wat gedeeltelijk denk wel komt door de manier van ondervragen en je ziet natuurlijk ook altijd maar een deel van het hele gesprek. https://amp.nos.nl/artikel/2208242-hoe-werkt-het-televisieprogramma-hunted.html https://www.crimesite.nl/tv-programma-hunted-is-simulatie/ 23 februari 2021 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Op zich heb ik er geen problemen mee dat ze bepaalde dingen anders doen omdat ze een televisieprogramma zijn, waarvoor je niet andere instanties moet gaan lopen lastig vallen. Ik stoor me meer aan het feit dat ze bewust vanuit de productie fouten creëren om tot een spannende finale te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 35 minuten geleden zei Kelvin: Op zich heb ik er geen problemen mee dat ze bepaalde dingen anders doen omdat ze een televisieprogramma zijn, waarvoor je niet andere instanties moet gaan lopen lastig vallen. Ik stoor me meer aan het feit dat ze bewust vanuit de productie fouten creëren om tot een spannende finale te komen. Oh dat ben ik absoluut eens en sowieso vind ik dat hele extractiepunt vaak vooral een televisiedingetje. Heb ook wel eens gelezen van Selmar en Marcel dat ze sowieso mensen die die laatste dag halen als "winnaars" zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 Gisteren de finale teruggekeken. Was vooraf al sceptisch over dit seizoen, al vond ik de duo's Klaas & Dennis en Birgit & Kim nog wel leuk. De zogeheten manhunt is echter niet leuk te volgen. Het posten van een foto op Dennis z'n Insta (wat alleen bij BNers werkt), het pingen op inloggen op een Protonmail (sowieso zijn de vooraf bedachte opdrachten kut) en dan die buurman die enkel en alleen doordat het BNers betreft een filmpje op z'n telefoon heeft. Staan ze daar door die vooraf verkregen informatie met z'n allen rondom die boot te posten. Hoe the hell moet je hem dan nog kunnen bereiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 1 uur geleden zei ROEMM: Gisteren de finale teruggekeken. Was vooraf al sceptisch over dit seizoen, al vond ik de duo's Klaas & Dennis en Birgit & Kim nog wel leuk. De zogeheten manhunt is echter niet leuk te volgen. Het posten van een foto op Dennis z'n Insta (wat alleen bij BNers werkt), het pingen op inloggen op een Protonmail (sowieso zijn de vooraf bedachte opdrachten kut) en dan die buurman die enkel en alleen doordat het BNers betreft een filmpje op z'n telefoon heeft. Staan ze daar door die vooraf verkregen informatie met z'n allen rondom die boot te posten. Hoe the hell moet je hem dan nog kunnen bereiken? Rennen en springen zoals Dennis deed Ik vind het vooral jammer dat het extractiepunt voor alle deelnemers hetzelfde is. Zo verliezen sommige deelnemers door de fout van anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Voor de liefhebbers: Op GoPlay/Vier zenden ze sinds maandag 'Klopjacht' uit. Dat is de Belgische versie van Hunted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 En Hunted wordt in November in Nederland uitgezonden met een nieuw seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 10 uur geleden zei FlyD: Voor de liefhebbers: Op GoPlay/Vier zenden ze sinds maandag 'Klopjacht' uit. Dat is de Belgische versie van Hunted. Ben wel benieuwd, is het iets? Aangezien de Belgische versie van de Mol ook veel beter is dan de Nederlandse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 3 minuten geleden zei Christian.: Ben wel benieuwd, is het iets? Aangezien de Belgische versie van de Mol ook veel beter is dan de Nederlandse. Enkel de eerste aflevering gezien en die vind ik minder dan de Nederlandse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 22 minuten geleden zei FlyD: Enkel de eerste aflevering gezien en die vind ik minder dan de Nederlandse. Hmm zonde, ik vond de laatste Nederlandse seizoenen ook al wat minder worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 8 minuten geleden zei Christian.: Hmm zonde, ik vond de laatste Nederlandse seizoenen ook al wat minder worden. Inderdaad. Het concept blijft leuk, maar de afleveringen worden wel minder de laatste seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Is er een makkelijke manier om dit in NL te kijken of moet er VPN of iets dergelijks gewerkt worden (dat heb ik namelijk niet)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 18 minuten geleden zei 19CH98: Is er een makkelijke manier om dit in NL te kijken of moet er VPN of iets dergelijks gewerkt worden (dat heb ik namelijk niet)? Ik denk dat een VPN nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Op 20-10-2021 om 20:19 zei FlyD: Enkel de eerste aflevering gezien en die vind ik minder dan de Nederlandse. Heb er niks van gezien, maar kan het zijn dat het meer lijkt op Jachtseizoen? Das nu ook op de NL tv en vergelijkbaar, maar met bekende Nederlanders en een tijdsbestek van 4 uur ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 3 uur geleden zei Chiemel: Heb er niks van gezien, maar kan het zijn dat het meer lijkt op Jachtseizoen? Das nu ook op de NL tv en vergelijkbaar, maar met bekende Nederlanders en een tijdsbestek van 4 uur ofzo. Nee, het is exact het concept van Hunted. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 AFgelopen maandag de eerste aflevering gezien en heerlijk om te zien hoe snel mensen in paniek zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Wat een aflevering weer. Ik heb me weer kapot gelachen. Vooral om de dame bij de slagboom van de camping. En dan meteen in een hoestbui schieten, terwijl je griep hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Dat Turkse koppel zei in de eerste aflevering geloof ik dat ze zo min mogelijke bekende contacten zouden gebruiken, vervolgens hebben ze alleen maar bekende contacten gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Dat Turkse koppel zei in de eerste aflevering geloof ik dat ze zo min mogelijke bekende contacten zouden gebruiken, vervolgens hebben ze alleen maar bekende contacten gebruikt? Inderdaad, sowieso de klassieke fout. Ik kwam er vorige week pas achter dat die Marcel van de Ven de vader is van Micky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Beetje off topic, maar kwam er laatst achter dat wat jongens van de Derde Helft podcast zoons zijn van Ivo Niehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Dat was niet handig van ze, maar ja deze fout wordt veel gemaakt. Ik denk wel dat er meer mensen de eindstreep gaan halen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 22 uur geleden zei FlyD: Inderdaad, sowieso de klassieke fout. Ik kwam er vorige week pas achter dat die Marcel van de Ven de vader is van Micky Vermoeden had ik al, thanks voor de bevestiging. Ik vind dit echt wel een guilty pleasure programma. Het is soms zo vreselijk nep en in het voordeel van de hunters. Iedere gek kan in Nederland zo lang onder de radar blijven. Wel vermakelijk om naar de kijken. Paniek en verlies van controle is inderdaad vaak reden dat het mis gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten