Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
MU vraagt zich af... gebruik jij de preview-functionaliteit wel eens op MU? ×

Recommended Posts

Gepost
17 uur geleden zei Chiemel:

Nja, dat klopt inderdaad wel.

Ook wel benieuwd naar die VIPS, leken in ieder geval veel op het dak te staan, dus grotere groepjes?

Nee vijf dacht ik.  Nina Warink met Kelvin Boersma. Kim Lammers met Maartje Paumen. Mingus en Tatum Dagelet. Nasrdin Dchar en Walid Benmbarek en Daniël en Robin Boussevain.

Gepost
35 minuten geleden zei MisterX:

VIPS, dat is toch gewoon een verkorte versie voor mensen die geen zin hebben in 3 weken, dus doen ze maar 1 week, toch? 

Hahaha dat dacht ik vorig jaar ook toen die VIPS afleveringen kwamen.

Gepost
Op 21-12-2021 om 11:36 zei Christian.:

Ik vond het einde echt een maximale anticlimax. Prima dat die Hunters een keer winnen, maar op deze manier... wauw. Door 1 simpele lead van het begin waren alle deelnemers bij voorbaat al kansloos. Leuk die drie tussenliggende weken, maar eigenlijk was dat allemaal voor niets. 

Precies dit inderdaad. Echt totaal kansloos waren ze. 

Waar ik me ook aan erger is dat er altijd teams bij zitten die gepakt worden en dan doodleuk alle vragen van de hunters gaan beantwoorden. Of hints laten slingeren. Dat is uiteindelijk ook de doodsteek voor Guus & Tim geweest. Maar het lijkt bijna alsof het zo gescript wordt dat er altijd wel een team is die gepakt wordt en daarmee de hunters op weg helpt. 

Gepost
24 minuten geleden zei MisterX:

Hoe gaat het met je spel? Ik heb het niet echt gevolgd. 

We zijn op dag 10 en 5 van de 8 deelnemers zijn gepakt. Vind vooral plaats op de achtergrond, maar openbare updates kan je hier lezen:

Gepost

Inderdaad. Ze hadden moeten doorlopen dan of vragen of iemand hun verder wilt brengen. Dan waren ze weggeweest. Die actie van Kalvijn was wel heel goed hoor. Ik moet wel zeggen dat hier de voortvluchtigen beter te werk dan anders. Alleen Maartje verlulde zich omtrent de vliegvelden.

Gepost
5 uur geleden zei delichris:

Inderdaad. Ze hadden moeten doorlopen dan of vragen of iemand hun verder wilt brengen. Dan waren ze weggeweest. Die actie van Kalvijn was wel heel goed hoor. Ik moet wel zeggen dat hier de voortvluchtigen beter te werk dan anders. Alleen Maartje verlulde zich omtrent de vliegvelden.

Die actie van Kalvijn was wel tof ja, vroeg me alleen af waarom hij zelf zo nodig die kans op moest. Leek bijna wel of dat (van het programma) moest, hij had er net zo goed een groep wielrenners naar kunnen sturen zonder er zelf bij te zijn toch?

Gepost
1 uur geleden zei Chiemel:

Die actie van Kalvijn was wel tof ja, vroeg me alleen af waarom hij zelf zo nodig die kans op moest. Leek bijna wel of dat (van het programma) moest, hij had er net zo goed een groep wielrenners naar kunnen sturen zonder er zelf bij te zijn toch?

Omdat hij wist waar hij moest zoeken.

Gepost
1 uur geleden zei delichris:

Omdat hij wist waar hij moest zoeken.

De hint (28m naar westen) zou hij toch ook gewoon door kunnen aan de groep wielrenners? Dan wisten de wielrenners dat ook en had hij niet hoeven komen opdraven.

Gepost
16 uur geleden zei Chiemel:

Djeez, die hockeydames waren niet heel tactisch bezig. 

Die vliegveld opmerking is 100% gescript. Anders hebben die Hunters met nog 2 dagen te gaan geen enkel idee. Merk dit vaker bij Hunted en vindt dit wel een beetje de charme weghalen.

Gepost
1 minuut geleden zei Arezo:

Die vliegveld opmerking is 100% gescript. Anders hebben die Hunters met nog 2 dagen te gaan geen enkel idee. Merk dit vaker bij Hunted en vindt dit wel een beetje de charme weghalen.

Na de editie ervoor waarin alle kandidaten gepakt werden had dat best gemogen anders. Tja, kan gescript zijn, ook al vond ik die hockeydames dom genoeg om zoiets te zeggen. 

Gepost
1 uur geleden zei MisterX:

De hint (28m naar westen) zou hij toch ook gewoon door kunnen aan de groep wielrenners? Dan wisten de wielrenners dat ook en had hij niet hoeven komen opdraven.

Hij wilde dit doen voor Nina. Dat had hij ook duidelijk aangegeven.

Gepost

Wat een geweldig VIPS seizoen was dit. Deze was gewoon geniaal. Dit was ook tevens een leuke groep VIPS. 

Spoiler

Spoiler

en dat er zoveel ontsnapt zijn is ook wel eens leuk. 

Gepost
58 minuten geleden zei delichris:

Ik ben ook zeer benieuwd naar Hunted into the wild. Deze start aanstaande maandag.

Oh, wat is dat dan precies? Nog nooit van gehoord. 

Gepost

Beetje wat die militair van seizoen 1 al deed. Je verstoppen in de bossen en dan 3 weken later tevoorschijn komen op het extractiepunt;c

Afgaande op de trailer worden ze gedropt in een ruig gebied en is het dus een soort combi van Robinson en Hunted. De hunters hebben dus niets aan pintransacties, ANPR camera's en dergelijke maar zullen letterlijk sporenonderzoek moeten doen.