Chiemel Gepost December 21, 2021 Gepost December 21, 2021 Nja, dat klopt inderdaad wel. Â Ook wel benieuwd naar die VIPS, leken in ieder geval veel op het dak te staan, dus grotere groepjes? Quote
delichris Gepost December 22, 2021 Gepost December 22, 2021 17 uur geleden zei Chiemel: Nja, dat klopt inderdaad wel.  Ook wel benieuwd naar die VIPS, leken in ieder geval veel op het dak te staan, dus grotere groepjes?  Nee vijf dacht ik. Nina Warink met Kelvin Boersma. Kim Lammers met Maartje Paumen. Mingus en Tatum Dagelet. Nasrdin Dchar en Walid Benmbarek en Daniël en Robin Boussevain. Quote
MisterX Gepost December 22, 2021 Gepost December 22, 2021 VIPS, dat is toch gewoon een verkorte versie voor mensen die geen zin hebben in 3 weken, dus doen ze maar 1 week, toch? Quote
MNie Gepost December 22, 2021 Gepost December 22, 2021 35 minuten geleden zei MisterX: VIPS, dat is toch gewoon een verkorte versie voor mensen die geen zin hebben in 3 weken, dus doen ze maar 1 week, toch? Hahaha dat dacht ik vorig jaar ook toen die VIPS afleveringen kwamen. Quote
Michaelinho* Gepost December 22, 2021 Gepost December 22, 2021 Op 21-12-2021 om 11:36 zei Christian.: Ik vond het einde echt een maximale anticlimax. Prima dat die Hunters een keer winnen, maar op deze manier... wauw. Door 1 simpele lead van het begin waren alle deelnemers bij voorbaat al kansloos. Leuk die drie tussenliggende weken, maar eigenlijk was dat allemaal voor niets. Precies dit inderdaad. Echt totaal kansloos waren ze.  Waar ik me ook aan erger is dat er altijd teams bij zitten die gepakt worden en dan doodleuk alle vragen van de hunters gaan beantwoorden. Of hints laten slingeren. Dat is uiteindelijk ook de doodsteek voor Guus & Tim geweest. Maar het lijkt bijna alsof het zo gescript wordt dat er altijd wel een team is die gepakt wordt en daarmee de hunters op weg helpt. Quote
Chiemel Gepost January 7, 2022 Gepost January 7, 2022 Op 4-1-2022 om 16:40 zei Chiemel: Als je van een spelletje houdt:    Deadline inschrijving vanavond   Quote
MisterX Gepost February 14, 2022 Gepost February 14, 2022 Op 7-1-2022 om 15:50 zei Chiemel:  Deadline inschrijving vanavond    Hoe gaat het met je spel? Ik heb het niet echt gevolgd. Quote
Chiemel Gepost February 14, 2022 Gepost February 14, 2022 24 minuten geleden zei MisterX:  Hoe gaat het met je spel? Ik heb het niet echt gevolgd.  We zijn op dag 10 en 5 van de 8 deelnemers zijn gepakt. Vind vooral plaats op de achtergrond, maar openbare updates kan je hier lezen:   Quote
delichris Gepost February 15, 2022 Gepost February 15, 2022 Dit seizoen blijven veel onder de radar en dat maakt het wel heel mooi. Nu hopen dat het volgende week nog spannender gaat worden. Quote
Chiemel Gepost February 21, 2022 Gepost February 21, 2022 Djeez, die hockeydames waren niet heel tactisch bezig. Quote
delichris Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 Inderdaad. Ze hadden moeten doorlopen dan of vragen of iemand hun verder wilt brengen. Dan waren ze weggeweest. Die actie van Kalvijn was wel heel goed hoor. Ik moet wel zeggen dat hier de voortvluchtigen beter te werk dan anders. Alleen Maartje verlulde zich omtrent de vliegvelden. Quote
MisterX Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 Blij dat die hockeykutjes zijn gepakt. Quote
Chiemel Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 5 uur geleden zei delichris: Inderdaad. Ze hadden moeten doorlopen dan of vragen of iemand hun verder wilt brengen. Dan waren ze weggeweest. Die actie van Kalvijn was wel heel goed hoor. Ik moet wel zeggen dat hier de voortvluchtigen beter te werk dan anders. Alleen Maartje verlulde zich omtrent de vliegvelden. Â Die actie van Kalvijn was wel tof ja, vroeg me alleen af waarom hij zelf zo nodig die kans op moest. Leek bijna wel of dat (van het programma) moest, hij had er net zo goed een groep wielrenners naar kunnen sturen zonder er zelf bij te zijn toch? Quote
delichris Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Â Die actie van Kalvijn was wel tof ja, vroeg me alleen af waarom hij zelf zo nodig die kans op moest. Leek bijna wel of dat (van het programma) moest, hij had er net zo goed een groep wielrenners naar kunnen sturen zonder er zelf bij te zijn toch? Â Omdat hij wist waar hij moest zoeken. Quote
MisterX Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 1 uur geleden zei delichris: Omdat hij wist waar hij moest zoeken. Â De hint (28m naar westen) zou hij toch ook gewoon door kunnen aan de groep wielrenners? Dan wisten de wielrenners dat ook en had hij niet hoeven komen opdraven. Quote
Arezo Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 16 uur geleden zei Chiemel: Djeez, die hockeydames waren niet heel tactisch bezig. Die vliegveld opmerking is 100% gescript. Anders hebben die Hunters met nog 2 dagen te gaan geen enkel idee. Merk dit vaker bij Hunted en vindt dit wel een beetje de charme weghalen. Quote
Chiemel Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 1 minuut geleden zei Arezo: Die vliegveld opmerking is 100% gescript. Anders hebben die Hunters met nog 2 dagen te gaan geen enkel idee. Merk dit vaker bij Hunted en vindt dit wel een beetje de charme weghalen.  Na de editie ervoor waarin alle kandidaten gepakt werden had dat best gemogen anders. Tja, kan gescript zijn, ook al vond ik die hockeydames dom genoeg om zoiets te zeggen. Quote
delichris Gepost February 22, 2022 Gepost February 22, 2022 1 uur geleden zei MisterX: Â De hint (28m naar westen) zou hij toch ook gewoon door kunnen aan de groep wielrenners? Dan wisten de wielrenners dat ook en had hij niet hoeven komen opdraven. Â Hij wilde dit doen voor Nina. Dat had hij ook duidelijk aangegeven. Quote
delichris Gepost March 1, 2022 Gepost March 1, 2022 Wat een geweldig VIPS seizoen was dit. Deze was gewoon geniaal. Dit was ook tevens een leuke groep VIPS.  Spoiler Spoiler en dat er zoveel ontsnapt zijn is ook wel eens leuk.  Quote
MisterX Gepost March 1, 2022 Gepost March 1, 2022 Er moest natuurlijk op een manier gecompenseerd worden voor het vorige seizoen waarbij het extractiepunt onhaalbaar was. Quote
delichris Gepost March 2, 2022 Gepost March 2, 2022 Ik ben ook zeer benieuwd naar Hunted into the wild. Deze start aanstaande maandag. Quote
MisterX Gepost March 2, 2022 Gepost March 2, 2022 58 minuten geleden zei delichris: Ik ben ook zeer benieuwd naar Hunted into the wild. Deze start aanstaande maandag.  Oh, wat is dat dan precies? Nog nooit van gehoord. Quote
19CH98 Gepost March 2, 2022 Gepost March 2, 2022 Beetje wat die militair van seizoen 1 al deed. Je verstoppen in de bossen en dan 3 weken later tevoorschijn komen op het extractiepunt  Afgaande op de trailer worden ze gedropt in een ruig gebied en is het dus een soort combi van Robinson en Hunted. De hunters hebben dus niets aan pintransacties, ANPR camera's en dergelijke maar zullen letterlijk sporenonderzoek moeten doen. Quote
Recommended Posts