Jump to content

Hunted (NPO)

Magikarp

Recommended Posts

13 minuten geleden zei Chiemel:

Kijk ook gewoon weer lekker. Verbaasd mij altijd wel weer hoe dom ze soms doen. Worden ze misschien wel op geselecteerd, maar toch.

Ja vooral die vader en dochter. Ze konden in de eerste aflevering een lift richting Limburg krijgen, maar dan zegt ze nee bedankt is de verkeerde kant op. Hoezo de verkeerde kant op? Je wist niet waar je heen moest :P 

8 uur geleden zei delichris:

Gisteren is de eerste aflevering van Hunted Vips geweest. Er doen leuke duo's mee, maar Denzel en Famke spannen de kroon met hun bizarre moves.

Dat Famke te dom voor woorden is dat wist iedereen al maar had Denzel toch iets hoger staan. Echter bewijst hij hier het tegendeel en zijn hun het bewijs van soort zoekt soort.

6 uur geleden zei delichris:

Deze VIPS editie is wel een leuke. Ik zie Sjoerd (Studio Sport) en Jeroen wel erg ver komen. Zij hebben alles redelijk onder controle.

Als Sjoerd weer als een kip zonder kop rond gaat lopen bij een locatie (Schokland) dan liggen ze er zo uit.

Wel zonde dat de Hunters dit jaar ook tips door krijgen van externe factoren (nog sneuer van die persoon om te snitchen), ik gok dat Niels en Slijptol er in de volgende aflevering uit liggen, denken dat ze safe zijn maar zijn door die tip het makkelijkste target voor de Hunters.

12 uur geleden zei joostmakaay:

Als Sjoerd weer als een kip zonder kop rond gaat lopen bij een locatie (Schokland) dan liggen ze er zo uit.

Wel zonde dat de Hunters dit jaar ook tips door krijgen van externe factoren (nog sneuer van die persoon om te snitchen), ik gok dat Niels en Slijptol er in de volgende aflevering uit liggen, denken dat ze safe zijn maar zijn door die tip het makkelijkste target voor de Hunters.

Die juicekanalen vind ik juist zo zielig om te gebruiken. Maar ja het hoort erbij.

Ik vind het gebruik van juicechanels eerlijk gezegd wel een goede optie om het spel iets realistischer te maken. Als in het echt er een terreurverdachte op de vlucht is staat zijn kop op alle voorpagina's/FB/insta/TikTok en weet ik wat nog meer. 

11 uur geleden zei joostmakaay:

Haha begint wel echt een farce te worden dit seizoen, gebruiken van Juicechannels, Patty Brard die de voortvluchtige er ff bijlapt waar de Hunters notabene bij zitten, tips van externe partijen via Twitter.

Patty heeft ze er niet echt bijgelapt. Alleen maar gezegd dat de hunters bij haar zijn en die enveloppe had ze onder haar laptop moeten leggen.

Het stukje met Patty was wel een samenloop van omstandigheden. Patty was gewoon te eerlijk en had de envelop open en bloot liggen. Ze had de envelop moeten verstoppen en ene lulverhaal moeten ophangen, waarbij de envelop al gedeeld was ofzo. Als ze zei de envelop nog te hebben dan hadden de hunters die natuurlijk in beslag genomen. 

Al blijf ik er bij dat de hele serie deels gescript lijkt te zijn. Dat gevoel heb ik altijd al wel gehad. Sowieso mogen ze niet echt alle gegevens opvragen etc. Die bevoegdheid is er niet voor een TV programma. 

1 uur geleden zei delichris:

Patty heeft ze er niet echt bijgelapt. Alleen maar gezegd dat de hunters bij haar zijn en die enveloppe had ze onder haar laptop moeten leggen.

Omdat Patty dat telefoontje opnam, konden de Hunters direct zien vanaf wiens telefoon zij gebeld was, en dus de locatie van Dylan en Guido achter halen.

Lees op een ander forum dat Guido Patty zelf als contactpersoon heet voorgedragen, dus opzich is dit dan wel karma.

Zojuist zei joostmakaay:

Omdat Patty dat telefoontje opnam, konden de Hunters direct zien vanaf wiens telefoon zij gebeld was, en dus de locatie van Dylan en Guido achter halen.

Lees op een ander forum dat Guido Patty zelf als contactpersoon heet voorgedragen, dus opzich is dit dan wel karma.

Maar Patty kon toch niet weten dat zij gingen bellen?? Je moet volgens mij wel een aantal contactpersonen voordragen. Alleen ik vond wel dat ze zo dom waren om tegen wildvreemden te zeggen dat ze door juicekanalen zijn verraden. 

1 minuut geleden zei delichris:

Maar Patty kon toch niet weten dat zij gingen bellen?? Je moet volgens mij wel een aantal contactpersonen voordragen. Alleen ik vond wel dat ze zo dom waren om tegen wildvreemden te zeggen dat ze door juicekanalen zijn verraden. 

Klopt, maar waarom zou je de telefoon opnemen, of niet gewoon ff naar een andere ruimte lopen?