Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei delichris:

Jullie zeuren hier dat United de League Cup winst viert alsof men de CL heeft gewonnen. Maar vorig seizoen hoorde ik niemand hierover toen Liverpool de League Cup won. En zij deze ook vierden alsof de CL binnen was.

Omdat Liverpool(supporters) niet jarenlang dat arrogante neerbuigende toontje richting (supporters van) andere clubs hadden.

Voor mijn part vier je het in de grachten, op woonboten. Vind het alleen hypocriet hoe er nu gedaan wordt alsof het een wereldprijs is.

Enfin, gefeliciteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Mansveld:

Omdat Liverpool(supporters) niet jarenlang dat arrogante neerbuigende toontje richting (supporters van) andere clubs hadden.

Voor mijn part vier je het in de grachten, op woonboten. Vind het alleen hypocriet hoe er nu gedaan wordt alsof het een wereldprijs is.

Enfin, gefeliciteerd.

Dat hebben ze wel hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Mansveld:

Enfin, gefeliciteerd.

16 uur geleden zei delichris:

Dat hebben ze wel hoor.

Lekker generaliserend allebei. Zullen ongetwijfeld United supporters zijn die neerbuigend deden toen City 4x de League Cup won en er zullen ongetwijfeld Liverpool supporters neerbuigend hebben gedaan tegenover United toen zij de PL en CL wonnen. Maar er zullen ook ongetwijfeld genoeg - of misschien zelfs wel veel meer - supporters zijn die niet neerbuigend hebben gedaan van beide clubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@delichris @Aaron21 gefeliciteerd met de Carabaoa cup!! Zullen vast nog andere prijzen gaan volgen. Als Arsenal fan (15x de Fa Cup) gewonnen, al jarenlang de Carabao Cup niet meer gewonnen. So I can relate. Man man wat is Rashford toch ongelooflijk goed dit seizoen onder ETH, niet normaal. Echt genieten zelfs als Arsenal fan hoe goed en uitstkend hij is. Arsenal nog steeds 1e, ik spreek nog steeds niet uit dat we de titel gaan winnen. Moeten nog City, Newcastle, Liverpool en Fulham uit!! City "maar" BHA, Brentford en Fulham nog uit. 

Wat geniet ik van onze aanwinsten Trossard en Jorginho. Al dat gejank ook op The Athletic over mislopen van Mudryk houd op. Hij en Chelsea gaan bagger. Wij hebben als nodig is voor AML Saka, Martinelli, ESR, Trossard en Fabio Vieira. En voor AMR Saka, Jesus, Nelson, Martinelli, Odegaard en Fabio Vieira. Waarom Mudryk? Saka, Martinelli, ESR en Nelson zijn nog heel jong en in de toekomst kan Marquinhos gaan bijdragen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Beppu:

Het Kyrill effect

Je bent te lief:mmm::mrgy:

5 uur geleden zei Beppu:

Ongekend dat die man daar zo waardevol is:mrgy:. Wordt ook echt op handen gedragen. Als er nog wat goals bijkomen dan kan hij helemaal niet meer stuk natuurlijk.

Nou hij verrast me, speelt serieus goed, voor een Burnley spits. Alleen scoren nog in de PL, als Rashford alles maakt gaat dat moeilijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het persoonlijk vooral heel erg mooi om te zien hoe Erik ten Hag het doet bij Manchester United. Veel 'kenners'  waren buitengewoon sceptisch over deze stap. Tot op heden veegt hij ze gewoon allemaal de neus. Daar geniet ik serieus van. Moet ook eerlijk bekennen dat ik dit niet eerder had nadat een trainer van Ajax elders aan de slag ging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites