delichris Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 @Vitesse88 Ik doelde op Leeds United. En in Engeland is het gewoon moeilijk om ieder jaar prijzen te winnen hoor. Kijk naar Liverpool, Arsenal of Tottenham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Ik ben geen Man Utd supporter, maar zou je dit niet opvatten als een compliment? Ik schrik ervan maar ben het voor de 2e keer in een paar dagen eens met @Mansveld. Man Utd is een veel te grote club om het 2e beker toernooi, waarin veel teams met een B elftal spelen zo groots te vieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Ik zou het gekker vinden wanneer ze net deden alsof het niks waard is na zo'n periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 United zie ik ook wel pre season toernooitjes, die ze winnen, vieren stakkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Jullie zeuren hier dat United de League Cup winst viert alsof men de CL heeft gewonnen. Maar vorig seizoen hoorde ik niemand hierover toen Liverpool de League Cup won. En zij deze ook vierden alsof de CL binnen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Conclusie: je mag elke prijs vieren zoals je wil. Blij zijn hoeft geen grenzen te hebben (behalve die van de wet eventueel ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Gelukkig dat het is opgelost. Anders hadden we toch echt de juichpolitie moeten bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 43 minuten geleden zei Sophomore: Gelukkig dat het is opgelost. Anders hadden we toch echt de juichpolitie moeten bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 2 uur geleden zei delichris: Jullie zeuren hier dat United de League Cup winst viert alsof men de CL heeft gewonnen. Maar vorig seizoen hoorde ik niemand hierover toen Liverpool de League Cup won. En zij deze ook vierden alsof de CL binnen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 4 uur geleden zei delichris: Jullie zeuren hier dat United de League Cup winst viert alsof men de CL heeft gewonnen. Maar vorig seizoen hoorde ik niemand hierover toen Liverpool de League Cup won. En zij deze ook vierden alsof de CL binnen was. Omdat Liverpool(supporters) niet jarenlang dat arrogante neerbuigende toontje richting (supporters van) andere clubs hadden. Voor mijn part vier je het in de grachten, op woonboten. Vind het alleen hypocriet hoe er nu gedaan wordt alsof het een wereldprijs is. Enfin, gefeliciteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 59 minuten geleden zei Mansveld: Omdat Liverpool(supporters) niet jarenlang dat arrogante neerbuigende toontje richting (supporters van) andere clubs hadden. Voor mijn part vier je het in de grachten, op woonboten. Vind het alleen hypocriet hoe er nu gedaan wordt alsof het een wereldprijs is. Enfin, gefeliciteerd. Dat hebben ze wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Als je ziet waar United vandaan komt is het toch logisch dat ze enorm blij zijn met deze prijs? Ik weet zeker dat een bepaalde club uit Londen een moord zou doen voor een prijs als deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari 2023 Share Geplaatst 28 februari 2023 Ik denk dat Tottenham zelfs een uitverkiezing van doelpunt van de maand van één van haar spelers zou vieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 17 uur geleden zei Mansveld: Omdat Liverpool(supporters) niet jarenlang dat arrogante neerbuigende toontje richting (supporters van) andere clubs hadden. Voor mijn part vier je het in de grachten, op woonboten. Vind het alleen hypocriet hoe er nu gedaan wordt alsof het een wereldprijs is. Enfin, gefeliciteerd. 16 uur geleden zei delichris: Dat hebben ze wel hoor. Lekker generaliserend allebei. Zullen ongetwijfeld United supporters zijn die neerbuigend deden toen City 4x de League Cup won en er zullen ongetwijfeld Liverpool supporters neerbuigend hebben gedaan tegenover United toen zij de PL en CL wonnen. Maar er zullen ook ongetwijfeld genoeg - of misschien zelfs wel veel meer - supporters zijn die niet neerbuigend hebben gedaan van beide clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 @delichris @Aaron21 gefeliciteerd met de Carabaoa cup!! Zullen vast nog andere prijzen gaan volgen. Als Arsenal fan (15x de Fa Cup) gewonnen, al jarenlang de Carabao Cup niet meer gewonnen. So I can relate. Man man wat is Rashford toch ongelooflijk goed dit seizoen onder ETH, niet normaal. Echt genieten zelfs als Arsenal fan hoe goed en uitstkend hij is. Arsenal nog steeds 1e, ik spreek nog steeds niet uit dat we de titel gaan winnen. Moeten nog City, Newcastle, Liverpool en Fulham uit!! City "maar" BHA, Brentford en Fulham nog uit. Wat geniet ik van onze aanwinsten Trossard en Jorginho. Al dat gejank ook op The Athletic over mislopen van Mudryk houd op. Hij en Chelsea gaan bagger. Wij hebben als nodig is voor AML Saka, Martinelli, ESR, Trossard en Fabio Vieira. En voor AMR Saka, Jesus, Nelson, Martinelli, Odegaard en Fabio Vieira. Waarom Mudryk? Saka, Martinelli, ESR en Nelson zijn nog heel jong en in de toekomst kan Marquinhos gaan bijdragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 2 kansen 2 goals, arme Everton :( Ze waren veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Het Kyrill effect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Lekker door in de FA Cup en nu Fulham in de kwartfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 1 uur geleden zei Satyr: Ongekend dat die man daar zo waardevol is. Wordt ook echt op handen gedragen. Als er nog wat goals bijkomen dan kan hij helemaal niet meer stuk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 17 uur geleden zei Beppu: Het Kyrill effect Je bent te lief 5 uur geleden zei Beppu: Ongekend dat die man daar zo waardevol is. Wordt ook echt op handen gedragen. Als er nog wat goals bijkomen dan kan hij helemaal niet meer stuk natuurlijk. Nou hij verrast me, speelt serieus goed, voor een Burnley spits. Alleen scoren nog in de PL, als Rashford alles maakt gaat dat moeilijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Ik vind het persoonlijk vooral heel erg mooi om te zien hoe Erik ten Hag het doet bij Manchester United. Veel 'kenners' waren buitengewoon sceptisch over deze stap. Tot op heden veegt hij ze gewoon allemaal de neus. Daar geniet ik serieus van. Moet ook eerlijk bekennen dat ik dit niet eerder had nadat een trainer van Ajax elders aan de slag ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Ben blij dat mijn cluppie het zo goed doet met een Nederlandse trainer. Zo schaart de helft van het forum zich achter Man U. Hij doet het ook wel ongekend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Heb je eindelijk die Amerikanen uitgekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten