Acquafresca Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Wat was Thiago belachelijk goed, wss zijn beste voor Liverpool ooit. Verder had Fernandinho nooit de wedstrijd mogen afmaken natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Enge blessure zeg voor Ashley Westwood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 https://www.sportingnews.com/us/soccer/news/cristiano-ronaldo-phone-incident-explained-star-apologizes-fan/ngtlkh7ns65s8riwi2dmum09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 2 uur geleden zei Kyrill: https://www.sportingnews.com/us/soccer/news/cristiano-ronaldo-phone-incident-explained-star-apologizes-fan/ngtlkh7ns65s8riwi2dmum09 Dat zijn scousers willen geld zien. Was niet handig van Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 6 minuten geleden zei delichris: Dat zijn scousers willen geld zien. Was niet handig van Ronaldo. Scousers leg uit? Was autistische jongen voor eerst bij was een voetbalwedstrijd..... Dat is traumatische ervaring geworden. Hij filmde ook niet eens in zijn face maar blessure..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Scousers zijn mensen uit Liverpool. Chris heeft het niet zo op mensen uit Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 3 uur geleden zei PJHoutman: Scousers zijn mensen uit Liverpool. Chris heeft het niet zo op mensen uit Liverpool. Dan nog, je blijft met je handen van anderen hun spullen af. Laat staan kapot maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 10 uur geleden zei Kyrill: Dan nog, je blijft met je handen van anderen hun spullen af. Laat staan kapot maken. Dan nog als je het goed wilt maken door ze uit te nodigen op Old Trafford en dat accepteren ze niet en je gaat aangifte doen van mishandeling dan ben je gewoon uit op geld. En het heeft niets te maken omdat hij autistisch is en voor het eerst op Goodison Park was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 (bewerkt) 43 minuten geleden zei delichris: Dan nog als je het goed wilt maken door ze uit te nodigen op Old Trafford en dat accepteren ze niet en je gaat aangifte doen van mishandeling dan ben je gewoon uit op geld. En het heeft niets te maken omdat hij autistisch is en voor het eerst op Goodison Park was. Dit vind ik wel erg zwart-wit. Vaak denken topspelers zoals hij dat zoiets is af te kopen, nou daar denkt die familie anders over. Zeker meneer Ronaldo die eerst al iemand heeft bezwangerd en geld heeft betaald en daarna ook nog eens seks heeft met iemand die dat schijnbaar niet zou willen en ook geld betaald. Dat is makkelijk leven zo bij elke fout die je maakt. 18 april 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 En wat moet een Everton fan met kaarten voor een random Man United game? Toont alleen maar de arrogantie van de grote clubs aan, bah. Denk je dat die kaarten duurder zijn of dat een nieuwe iPhone duurder is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 @cimbomcu Daar denkt die moeder anders over. Die ziet geld. De actie van Ronaldo was niet handig zoals ik al eerder zei, maar Ronaldo kennende meent hij de excuses wel en had hij hele goede plekken voor die jongen en zijn familie over. En over dat bezwangeren is nooit bewezen en daar zijn genoeg anderen die het helaas ook zo doen. Bekend of niet bekend. @neva De jongen was ook fan van Ronaldo. Daarom die kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Sowieso is Delichris dat soort zaken wat United betreft, behoorlijk aan het rechtlullen. Het is de familie hun goed recht dat ze ervoor kiezen zo'n aanbod uit de weg te slaan en aangifte te doen. Zoals Cim al aangeeft is niet alles met een wedstrijd, bal of shirt recht te breien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 6 uur geleden zei neva: En wat moet een Everton fan met kaarten voor een random Man United game? Toont alleen maar de arrogantie van de grote clubs aan, bah. Denk je dat die kaarten duurder zijn of dat een nieuwe iPhone duurder is? Echt hè. Als ik morgen jouw auto sloop, krijg je van mij twee kaartjes voor Soldaat van Oranje - de Musical. Veel plezier hè! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Moet je wel opschieten want ik heb gehoord dat die musical binnenkort gaat stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Ben er een paar jaar terug semi-verplicht (familie ;e) naartoe gemoeten en het was gewoon nog honderd keer erger en slechter dan ik had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 10 uur geleden zei neva: En wat moet een Everton fan met kaarten voor een random Man United game? Toont alleen maar de arrogantie van de grote clubs aan, bah. Denk je dat die kaarten duurder zijn of dat een nieuwe iPhone duurder is? denk je nou echt dat hij er geen nieuwe IPhone zou bijkrijgen ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 15 uur geleden zei ROEMM: Sowieso is Delichris dat soort zaken wat United betreft, behoorlijk aan het rechtlullen. Het is de familie hun goed recht dat ze ervoor kiezen zo'n aanbod uit de weg te slaan en aangifte te doen. Zoals Cim al aangeeft is niet alles met een wedstrijd, bal of shirt recht te breien. Ik ben niets aan het rechtlullen als het om United gaat, want ik had al lang gezegd dat het niet handig was. En dat zeg ik nu voor de derde keer. Dan heb je mijn post over Greenwood ook niet gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Succes @delichris, gaat lastig zat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Thiago, wat een baas. Zo goed vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Dit is kunst. Tien met een griffel. Cum laude. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Dit ManUtd gaat lastig managen worden voor Ten Hag, ben echt benieuwd wat hij er van gaat maken. Je ziet bij Liverpool ook echt 11 spelers die graag de bal willen hebben en vinden elkaar blindelings, bij United is het bij elke bal maar afwachten of die bij de juiste speler terecht komt. Ook ontbreekt het aan een leider achterin en een middenveld met een trage balbehandeling. Dat gaat nog wat worden dit weekend tegen Arsenal en daarna Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) Manchester United is Harry Maguire. Een te vet ontbijt met worstjes en witte bonen in tomatensaus. Doodslaand bier in een lege pub. 19 april 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Manchester United is een gepofte oesterzwam. Die vervelende oom op familiefeestjes die iedereen maar tolereert omdat hij toch wel als eerste de pijp uitgaat. Een te laat bezorgde pizza bedorven gevogelte waar je allang geen zin meer in hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 @La Pulga Ik heb het niet gezien. Ik had wat anders te doen. Ik vreesde al voor een nederlaag en die kwam er ook. Maar iedereen vergeet dat Klopp Liverpool ook heeft klaar gemaakt zo als ze nu zijn en deed daar ook een aantal jaar over. Maar we kwamen wel weer terug. Ooit zijn we weer de beste van Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten