Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei delichris:

Dat zijn scousers willen geld zien. Was niet handig van Ronaldo.

Scousers leg uit? Was autistische jongen voor eerst bij was een voetbalwedstrijd..... 

Dat is traumatische ervaring geworden. Hij filmde ook niet eens in zijn face maar blessure.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kyrill:

Dan nog, je blijft met je handen van anderen hun spullen af. Laat staan kapot maken. 

Dan nog als je het goed wilt maken door ze uit te nodigen op Old Trafford en dat accepteren ze niet en je gaat aangifte doen van mishandeling dan ben je gewoon uit op geld. En het heeft niets te maken omdat hij autistisch is en voor het eerst op Goodison Park was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei delichris:

Dan nog als je het goed wilt maken door ze uit te nodigen op Old Trafford en dat accepteren ze niet en je gaat aangifte doen van mishandeling dan ben je gewoon uit op geld. En het heeft niets te maken omdat hij autistisch is en voor het eerst op Goodison Park was.

Dit vind ik wel erg zwart-wit. Vaak denken topspelers zoals hij dat zoiets is af te kopen, nou daar denkt die familie anders over.

Zeker meneer Ronaldo die eerst al iemand heeft bezwangerd en geld heeft betaald en daarna ook nog eens seks heeft met iemand die dat schijnbaar niet zou willen en ook geld betaald. Dat is makkelijk leven zo bij elke fout die je maakt.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@cimbomcu Daar denkt die moeder anders over. Die ziet geld. De actie van Ronaldo was niet handig zoals ik al eerder zei, maar Ronaldo kennende meent hij de excuses wel en had hij hele goede plekken voor die jongen en zijn familie over.

En over dat bezwangeren is nooit bewezen en daar zijn genoeg anderen die het helaas ook zo doen. Bekend of niet bekend.

@neva De jongen was ook fan van Ronaldo. Daarom die kaarten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso is Delichris dat soort zaken wat United betreft, behoorlijk aan het rechtlullen. Het is de familie hun goed recht dat ze ervoor kiezen zo'n aanbod uit de weg te slaan en aangifte te doen. Zoals Cim al aangeeft is niet alles met een wedstrijd, bal of shirt recht te breien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei neva:

En wat moet een Everton fan met kaarten voor een random Man United game? 

Toont alleen maar de arrogantie van de grote clubs aan, bah.

Denk je dat die kaarten duurder zijn of dat een nieuwe iPhone duurder is? 

Echt hè.

Als ik morgen jouw auto sloop, krijg je van mij twee kaartjes voor Soldaat van Oranje - de Musical. Veel plezier hè!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei neva:

En wat moet een Everton fan met kaarten voor een random Man United game? 

Toont alleen maar de arrogantie van de grote clubs aan, bah.

Denk je dat die kaarten duurder zijn of dat een nieuwe iPhone duurder is? 

denk je nou echt dat hij er geen nieuwe IPhone zou bijkrijgen ook? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ROEMM:

Sowieso is Delichris dat soort zaken wat United betreft, behoorlijk aan het rechtlullen. Het is de familie hun goed recht dat ze ervoor kiezen zo'n aanbod uit de weg te slaan en aangifte te doen. Zoals Cim al aangeeft is niet alles met een wedstrijd, bal of shirt recht te breien. 

Ik ben niets aan het rechtlullen als het om United gaat, want ik had al lang gezegd dat het niet handig was. En dat zeg ik nu voor de derde keer. Dan heb je mijn post over Greenwood ook niet gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit ManUtd gaat lastig managen worden voor Ten Hag, ben echt benieuwd wat hij er van gaat maken. 

Je ziet bij Liverpool ook echt 11 spelers die graag de bal willen hebben en vinden elkaar blindelings, bij United is het bij elke bal maar afwachten of die bij de juiste speler terecht komt. Ook ontbreekt het aan een leider achterin en een middenveld met een trage balbehandeling. Dat gaat nog wat worden dit weekend tegen Arsenal en daarna Chelsea. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@La Pulga Ik heb het niet gezien. Ik had wat anders te doen. Ik vreesde al voor een nederlaag en die kwam er ook. Maar iedereen vergeet dat Klopp Liverpool ook heeft klaar gemaakt zo als ze nu zijn en deed daar ook een aantal jaar over. Maar we kwamen wel weer terug. Ooit zijn we weer de beste van Engeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites