Sophomore Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 1 uur geleden zei Satyr: Normaal gesproken zou ik de bovenste drie weggelaten hebben, maar het verschil is echt bizar klein. Ik snap wat je bedoeld, op papier kan Plymouth zakken van 12 naar 21, maar door onderlinge duels zal dat nooit gebeuren. Ik heb echter niet van alle teams uitgezocht wie nog tegen wie moet. Haha nee dat snap ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 https://sports.vice.com/nl/partners/voetbaltravel/waarom-leeds-united-de-meest-gehate-club-van-engeland-is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 The Old Firm is ook weer bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2019 Share Geplaatst 20 april 2019 https://www.theguardian.com/football/2019/apr/19/wayne-hennessey-is-desperate-to-learn-about-the-nazis-roy-hodgson-crystal-palace?CMP=share_btn_tw Wat een headline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2019 Share Geplaatst 22 april 2019 Komt toch zelden voor dat je een week waarin je twee keer verliest, toch een goede week kunt nemen als Spurs zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2019 Share Geplaatst 23 april 2019 Janssen mocht vandaag gewoon ff invallen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Is toch bijzonder dat Arsenal, Chelsea en Man Utd het zo verneuken. Ben benieuwd wie die vierde plek pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Mijn gevoel zegt Arsenal, maar hebben alle drie nog pittige wedstrijden (Arsenal paar uit, wat tegen elke ploeg lastig is dit seizoen). Zitten ook nog in EL, net als Chelsea natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Ik denk niet Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Arsenal is weer lekker aan het choken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Wat een waardeloze speler die Fred. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Wat een afgang. Best schandalig wat Arsenal, United en Chelsea de laatste wedstrijden laten zien en daardoor krijg je dat Spurs ook weer in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 2 uur geleden zei MetalMichael: Ik denk niet Arsenal. Voor zover het laatste restje van mijn geloofwaardigheid... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 (bewerkt) Die Klopp is wel een triest figuur he, mooi dat City ongestoord gewoon kampioen gaat worden. En die Solksjaer ook Doet net of City een schopploeg is, nou domste beslissing van United ooit om die man een definitieve aanstelling te geven. Die is straks in oktober weer terug in Noorwegen. 25 april 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 4 uur geleden zei cimbomcu: En die Solksjaer ook Doet net of City een schopploeg is https://www.football365.com/news/dirty-city-solskjaer-was-right-to-call-man-city-on-tactical-fouls Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Het orakel heeft ongelijk ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Pino: Het orakel heeft ongelijk ? Oh ja joh? In welke statistiek vind ik de gebroken enkels die City heeft veroorzaakt dan? 25 april 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Gaan we weer... ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Daar heeft Solskjaer het toch helemaal niet over ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 9 minuten geleden zei Pino: Daar heeft Solskjaer het toch helemaal niet over ? ´´Ze willen je enkels breken en schoppen je als het moet”, zo verzekerde Solskjaer in aanloop naar de wedstrijd. “Ze laten ons niet counteren, er zullen veel overtredingen zijn, geen twijfel. Zij spelen zo aanvallend dat ze ons zo ver mogelijk van het eigen doel willen hebben”, aldus de Noor, die zei te hopen dat scheidsrechter Andre Marriner goed optreedt tijdens de derby. ´´ Oh dat dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 (bewerkt) Oops.. 25 april 2019 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 12 uur geleden zei cimbomcu: ´´Ze willen je enkels breken en schoppen je als het moet”, zo verzekerde Solskjaer in aanloop naar de wedstrijd. “Ze laten ons niet counteren, er zullen veel overtredingen zijn, geen twijfel. Zij spelen zo aanvallend dat ze ons zo ver mogelijk van het eigen doel willen hebben”, aldus de Noor, die zei te hopen dat scheidsrechter Andre Marriner goed optreedt tijdens de derby. ´´ Oh dat dacht ik. Is beeldspraak een nieuw concept voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 mei 2019 Share Geplaatst 5 mei 2019 Wat speelt United wederom slecht. Het is gewoon schandalig wat er gebeurd. Aankomende zomer mogen veel spelers hun verhuisdozen in gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 mei 2019 Share Geplaatst 5 mei 2019 Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten