Scifo Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 De meerwaarde van zo een Xhaka is mij toch ook niet echt geheel duidelijk hoor. Doorsnee bijtertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Knap staaltje pressing van Özil. HAHAHAA En daarom ook weggestuurd bij Real Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 [url]https://youtu.be/bnJOPZPQ9j8[/url] leuk interview met oa @N4z4reno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 [quote name='Beppu'][url]https://youtu.be/bnJOPZPQ9j8[/url] leuk interview met oa @N4z4reno [/QUOTE] :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 (bewerkt) Wie is die donkere vent met zijn koptelefoon dan? Wat een filmpje ook :r. Ook één van de reacties: "Claude is actually 25 years old but this is what supporting Arsenal does to you. He looks 66" :-D 19 december 2016 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Huhuhu, man man man, wat een gure lui ook :huhu:. Ik heb overigens altijd een beetje het idee dat Arsenal nogal veel donkere fans heeft, is dit correct? Niets mis mee uiteraard, maar het valt me enkel op. Verder blijft het natuurlijk een bende losers qua spelers, allemaal technische baggage, maar een tomeloze inzet en doorzettingsvermogen ho maar. Mesut Özil en figuren als Nacho Monreal, Per Mertesacker en Petr Cech zijn daar toch wel verpersoonlijkingen van in het veld en uiteraard die belachelijke Wenger langs de zijlijn. De kwaliteiten zijn er wel denk ik, maar de mentaliteit niet. Arsenal kan wel een Sergio Ramos, Vidal of Diego Costa gebruiken in het veld en een type Klopp die de boel aanstuurt. Natuurlijk is er in de bestuurlijke kring ook van alles verkeerd, maar dat was al langer duidelijk. Lieden die Arsenal enkel als winstgevende melkkoe zien in plaats van een mooie club waarmee sportieve successen moeten worden geboekt. Afgelopen seizoenen dacht ik vaak van, goh daar mist wel een speler en op die positie kunnen ze wel een versterking gebruiken, maar dat idee heb ik nu veel minder. Pure mentaliteitskwestie, en je kunt uiteraard wat dat betreft de rotte appels wel uit je selectie lozen, maar bij Arsenal is dit 85% dus dan blijft er niks meer over. Hoop voor de club dat ze na dit seizoen Wenger dumpen (zal wel met drie jaar verlengen though), en die Mesut Özil lekker verkopen aan PSG of weet ik veel welke club er interesse heeft. Belachelijke overschatte voetballer, maar dat zagen we bij Real Madrid al. Elke wedstrijd waarin het niet liep was hij de eerste die bij de pakken neer ging zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Huhuhu, man man man, wat een gure lui ook :huhu:. Ik heb overigens altijd een beetje het idee dat Arsenal nogal veel donkere fans heeft, is dit correct? Niets mis mee uiteraard, maar het valt me enkel op. Proberen altijd eerst bij Chelsea maar daar mogen ze niet op de trein :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Ach, Arsenal, December, shame old, Sneuzil voorop, kansloze vent @E2E; ;) United gaat eindelijk qua resultaten weer lekker. Sinds de ramp tegen Chelsea (0-4) zo'n 10 PL potjes ongeslagen waarvan 7 winst en 3 gelijk die je eigenlijk alle 3 moet winnen (Burnley 100 kansen 0-0, Arsenal vernederd last minute goal Giroud ;e en Everton last minute die blunder van Fellaini na zijn wissel). Ben er wel blij mee, maar het is wel een ramp als je Zlatan een keer moet missen een periode.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 [quote name='Pieter']Ach, Arsenal, December, shame old, Sneuzil voorop, kansloze vent @E2E; ;) United gaat eindelijk qua resultaten weer lekker. Sinds de ramp tegen Chelsea (0-4) zo'n 10 PL potjes ongeslagen waarvan 7 winst en 3 gelijk die je eigenlijk alle 3 moet winnen (Burnley 100 kansen 0-0, Arsenal vernederd last minute goal Giroud ;e en Everton last minute die blunder van Fellaini na zijn wissel). Ben er wel blij mee, maar het is wel een ramp als je Zlatan een keer moet missen een periode.. [/QUOTE] Middenveld Carrick - Herrera - Pogba staat Pietermans. Mou heeft ook echt stappen als trainer gemaakt sinds begin van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Zo zeg, die tanden van Firmino, volgens mij heeft die iets te lang in het bleekmiddel gezeten. En goh, die commentator denkt volgens mij dat Wijnaldum de nieuwe Iniesta is of zo, wat een ophemelen de hele tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Zonde dat er iemand won, leek wel alsof beide teams absoluut @Ragazzo's beeld van de Premier League wilden bevestigen. Wat een schop-en beukpartij zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Fucking Liverpool zeg. Komen ze goed weg. Goed. Leukste periode komt nu. Periode rond kerst in ieder geval geen moeilijke periode voor de meeste topploegen. En dan kijk ik na Spurs zijn programma en vrees ik dat het heel lastig gaat worden. Belangrijke periode komt eraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 @Raymon. Komen ze goed weg? Bovenliggende partij, beste kansen gehad. Verdedigend ijzersterk. Lekkere overwinning. Vrij povere wedstrijd, maar was toch zeer boeiend door de spanning. Wijnaldum vind ik echt een aanfluiting, houdt het spel zovaak op met zelden diepe passes. Firmino een ietwat ongelukkige wedstrijd, twee zekere doelpunten moeten maken. En die wissel Sturridge > Origi was natuurlijk logisch. Origi matig, zoals vele wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 [quote name='Juca']@Raymon. Komen ze goed weg? Bovenliggende partij, beste kansen gehad. Verdedigend ijzersterk. Lekkere overwinning. Vrij povere wedstrijd, maar was toch zeer boeiend door de spanning. Wijnaldum vind ik echt een aanfluiting, houdt het spel zovaak op met zelden diepe passes. Firmino een ietwat ongelukkige wedstrijd, twee zekere doelpunten moeten maken. En die wissel Sturridge > Origi was natuurlijk logisch. Origi matig, zoals vele wedstrijden.[/QUOTE] Leek toch helemaal nergens op. Als je dan wint door een balletje dat terugkomt van de paal en iemand daar tegenaan loopt dan noem ik dat goed wegkomen. Met een overwinning krijgen ze vrij veel. Vond Wijnaldum trouwens sterk spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Leek toch helemaal nergens op. Als je dan wint door een balletje dat terugkomt van de paal en iemand daar tegenaan loopt dan noem ik dat goed wegkomen. Met een overwinning krijgen ze vrij veel. Vond Wijnaldum trouwens sterk spelen. De goal zelf was ietwat gelukkig. Verder gewoon verdiend gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Ik vind Liverpool dit seizoen nog helemaal niet zo geweldig spelen eigenlijk, het staat tactisch wellicht steeds wat beter maar wat ik vooral het gevoel heb is dat de selectie echt belachelijk fit is. Maar dat kun je uiteraard wel aan een Duitse trainer overlaten, grote credits daarvoor naar Klopp. Al met al vond ik de overwinning gisteravond zeker niet onverdiend, maar voornamelijk dus ook omdat Everton op een bepaald punt gewoon op was, en enkel maar kon tegenhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Klopt, Everton kon het niet druk zetten lang niet goed volhouden. Liverpool speelt inderdaad vrij wisselvallig, maar heeft echt erg goede potten als alles loopt. Verdediging is vooral het zorgenkindje. Aanval is elke wedstrijd bijna wel goed geweest. Nu is het vooral zorgen dat je de punten binnen harkt zonder je beste speler. En ja, blessures zijn er zeker, maar dat is denk ik ook niet erg te voorkomen met deze speelstijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 https://www.theguardian.com/football/ng-interactive/2016/dec/20/the-100-best-footballers-in-the-world-2016-interactive #19..... mind = blown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 (bewerkt) #89 wtfffff HAHAHAHA 23 december 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Joh zo'n lijstje klik je toch gelijk weg. Zie daar Kane boven Hazard, Dybala, Koke, etc. staan :-D Geloofwaardigheid is al ver te zoeken dan. En Vardy op 19 ook inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Nou Oscar dus weg he :D waar gaat dit heen komende jaren....61 miljoen en salaris van 470000 pw.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 (bewerkt) Pardew eindelijk ontslagen dus. De Premier League was natuurlijk te klein voor twee giganten als Guardiola en Pardiola; één moest vertrekken. Joh zo'n lijstje klik je toch gelijk weg. Zie daar Kane boven Hazard, Dybala, Koke, etc. staan :-D Geloofwaardigheid is al ver te zoeken dan. En Vardy op 19 ook inderdaad. Vardy stond toch top tien voor Gouden Bal? Hecht ook niet veel waarde aan lijstjes, al is dit wel één van de meest respectabele lijstjes. Die van dit jaar nog niet bekeken overigens. Edit: Ik lees bij de beargumentatie dat de zeer matige eerste seizoenshelft bij Hazard zorgt voor de lage (Ofjah hoge) ranking. 23 december 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 11e in shots, 12e in shots on target, 12e in expected goals differential. Opvolger bij Crystal Palace gaat veel krediet krijgen terwijl ze gewoon richting hun 'normale' plaats gaan schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 december 2016 Share Geplaatst 24 december 2016 Gewoon Big Sam aanstellen:r Wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten