Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Mourinho met 4-0 genakt, vandaag de derby gewonnen en staat nu 1e. Toen ik zei dat het tactisch gezien de beste trainer is op de wereld werd hier lacherig gedaan. :mrg:

Gefeliciteerd kerel. Ik ben benieuwd wat je vrienden hier van vinden. Misschien kun je het hun ook vertellen! Wat zal dat toch een goed gevoel geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[twitter]782644315625512960[/twitter]

[twitter]792417055928713216[/twitter]

[twitter]802942380496318464[/twitter]

Wil absoluut niet beweren dat United op het niveau van Chelsea/Liverpool/City zit hoor, absoluut niet. Maar damn, die thuiswedstrijden dit jaar zijn echt wonderbaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[twitter]782644315625512960[/twitter]

[twitter]792417055928713216[/twitter]

[twitter]802942380496318464[/twitter]

Wil absoluut niet beweren dat United op het niveau van Chelsea/Liverpool/City zit hoor, absoluut niet. Maar damn, die thuiswedstrijden dit jaar zijn echt wonderbaarlijk.

Heb je ook een map van United - Arsenal? Wedstrijden zijn leuk man, echt pijnlijk dat we zo slecht afmaken. Niveau Chelsea City zeker niet nog, maar dat ligt vooral in je afwerking.. zeg ik al jaren en was ook niet blij met alléén Zlatan, had graag Austin gehad erbij of Ighalo. Een goalsgetter alvast. Wel goed om te zien dat Miki op niveau komt, hopelijk gaat hij mooie dingen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je ook een map van United - Arsenal? Wedstrijden zijn leuk man, echt pijnlijk dat we zo slecht afmaken. Niveau Chelsea City zeker niet nog, maar dat ligt vooral in je afwerking.. zeg ik al jaren en was ook niet blij met alléén Zlatan, had graag Austin gehad erbij of Ighalo. Een goalsgetter alvast. Wel goed om te zien dat Miki op niveau komt, hopelijk gaat hij mooie dingen doen.

[twitter]799984533663846400[/twitter]

De Arsenal match had ik er niet bij gezet omdat het verschil daar minder groot was, maar die had United ook gewoon kunnen winnen inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal XI: Martinez; Jenkinson, Gabriel, Holding, Gibbs; Coquelin, Elneny; Reine-Adelaide, Ramsey, Iwobi; Lucas Perez

Een aantal verschrikkelijke namen die niet voor een overwinning gaan zorgen. Wenger geeft uiteraard de beteren rust maar dit wordt tien keer niks.

Totaal geen creativiteit op het middenveld en Ramsey op tien, nee doe maar niet. Jenkinson en Gabriel zijn ook geen leuke namen voor in je basiself.

Link naar opmerking
Deel via andere websites