Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei MarF_RJC:

En dan is zo'n topseizoen in 4 dagen helemaal klaar.

Niemand snapte waarom Bucker in de goal stond.

Uithuilen, niet meer zo grootspraak doen en nog 1 jaartje KKD!

Sterkte maat, dit is echt kut kan ik mijzelf voorstellen... Bijna directe promotie, en dan in 1e ronde playoffs met 8-1 over twee duels eraf tegen NAC, dat schudt je niet allemaal zo even weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei sennid:

Ben benieuwd wat Dordt gaat doen vandaag. Was al aardig druk op de weg en zag de spelersbus al rijden hier in de buurt 

Mag toch niet hopen dat een Dordrecht in de Eredivisie komt. Anders zou je nu de eerste degradant voor komend seizoen al kunnen noteren. Die club heeft echt niks te zoeken op een hoger niveau. Doe maar mooi een club als NAC terug, zonder Kemper dan als het kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend voor Dordt, maar voor Feyenoord is dit niet ongunstig. Volgend jaar weer enkele talenten stallen aan de Krommedijk en dan een nieuwe poging wagen. 

Wel vervelend dat Emmen door is. Hoef die ploeg echt niet in de Eredivisie te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Christian.:

Deze gaat over een paar weekjes backfiren. Ik schat de kans op RKC of Excelsior als winnaar van de play-offs op max 20%. Vaak is de nummer 16 van de Eredivisie echt ten dode opgeschreven.

Ik zal het nemen als een man ;) Had nog even de hoop dat Heracles 16e ging worden, die spelen op dit moment niveautje middenmoot KKD, hooguit. Sowieso een club die wat mij betreft wel een keer klaar mag zijn in de Eredivisie, maar wie ben ik.

19 uur geleden zei Christian.:

Overigens ben ik wel benieuwd, volgens mij is het in de play-offs echt een voordeel om eerst thuis te spelen he? Thuis zien te winnen, uit de boel dichthouden, zorgen dat je halverwege de return op 0-1 komt en daarna lekker counteren

Hopelijk is deze omstreeks 22:00 gebackfired :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja, ze zijn voor minder op de stip gegaan (ADO - Graafschap)

Edit: zonde...

Edit2: nog meer zonde... Maarja, zou niet de eerste keer zijn dat ADO het nog weggeeft

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Kyrill:

Sterkte maat, dit is echt kut kan ik mijzelf voorstellen... Bijna directe promotie, en dan in 1e ronde playoffs met 8-1 over twee duels eraf tegen NAC, dat schudt je niet allemaal zo even weg. 

TJa,,

Snap echt niet wat gebeurd is.

Zo zie je maar hoe gaar de Po zijn haha

Dordt eruit, wij eruit.

DH + Emmen + NAC bijna niets laten zien maar toch door.

OOk wel heerlijk weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei delichris:

@MarF_RJC Tegen FC Groningen liet Roda al niets zien. Ze hadden daar al niets te zeggen en ik vermoed dat ze daar de knock-out hadden gekregen.

Dat denk ik ook inderdaad.

Als je zo'n wedstrijd ingaat.. Pfff

Ik zag dat al 2 minuten dat het niks werd.

Maar goed, Bij Groningen gegokt en verloren.

Neem de trainer wel nog steeds kwalijk dat hij vrijdag de beste keeper (raatsie) vervangt door Bucker die een half seizoen niet gekeept heeft (ging dus om een eventuele penalty serie)..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jotew:

Zou het ADO al dunnetjes door de broek beginnen te lopen?

Was wel even bang voor een Excelsior-scenario met die prutsers achterin. Nu revanche nemen op hopelijk Excelsior en dan mogen we wat mij betreft de finale verliezen. We hebben met dit elftal (en vooral deze trainer) niet veel in de Eredivisie te zoeken. Enige pluspunt aan promotie is dat we van die vrijdagavond verlost zijn, maar voor je plezier is het niet best. In de KKD winnen we nog wat wedstrijden wat het gewoon een stuk leuker maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Mansveld:

Was wel even bang voor een Excelsior-scenario met die prutsers achterin. Nu revanche nemen op hopelijk Excelsior en dan mogen we wat mij betreft de finale verliezen. We hebben met dit elftal (en vooral deze trainer) niet veel in de Eredivisie te zoeken. Enige pluspunt aan promotie is dat we van die vrijdagavond verlost zijn, maar voor je plezier is het niet best. In de KKD winnen we nog wat wedstrijden wat het gewoon een stuk leuker maakt.

Moet zeggen dat de vrijdagavond dat ene jaar bij ons ontzettend goed beviel. Daarna mooi de stad in enzo. Als je op zondag ochtend, in mijn geval, nog bij een 2e elftal zit is het ook om te janken met de speeltijden die de KNVB tegenwoordig hanteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Mansveld:

Van harte met de overwinning, maar wat je zegt: beter in de KKD blijven.

Volgende boete voor De Graafschap incoming. Idioten af en toe, die brigata. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Beppu:

*knip*

We gaan geruchten niet als zijnde waarheid de wereld in helpen

Waar slaat dit nou weer op joh;e. Hele PSV topic staat er vol mee. Blijf eens van mijn posts af stelletje mafketels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Jotew:

Moet zeggen dat de vrijdagavond dat ene jaar bij ons ontzettend goed beviel. Daarna mooi de stad in enzo. Als je op zondag ochtend, in mijn geval, nog bij een 2e elftal zit is het ook om te janken met de speeltijden die de KNVB tegenwoordig hanteert.

Vind het met werk teveel gedoe die vrijdagavonden. Het is of gigantisch haasten of eerder weg. En de tijd dat ik verlof op nam voor reguliere competitiewedstrijdjes is wel voorbij. Beste zou zijn om ook de KKD wedstrijden te spreiden over het weekend.

5 uur geleden zei Titan:

Van harte met de overwinning, maar wat je zegt: beter in de KKD blijven.

Volgende boete voor De Graafschap incoming. Idioten af en toe, die brigata. 

Zo heeft ieder zijn mening erover, maar ik zie in dit soort pyro's weinig kwaads. Zelf vind ik het sfeerverhogend en de boetes erg overdreven. Wordt het vuurwerk nou naar elkaar gegooid of er wordt zwaar knalvuurwerk afgestoken vind ik het een ander verhaal.

Nu op naar het duel met Excelsior.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-5-2024 om 18:44 zei Urbeto:

Vervelend voor Dordt, maar voor Feyenoord is dit niet ongunstig. Volgend jaar weer enkele talenten stallen aan de Krommedijk en dan een nieuwe poging wagen. 

Wel vervelend dat Emmen door is. Hoef die ploeg echt niet in de Eredivisie te zien. 

Hoezo niet? Is toch gewoon een geinig clubje met leuke support? Als je bedoeld dat ze met de huidige selectie daar niks te zoeken hebben, ben ik het overigens roerend met je eens. 

Aan de andere kant: Dat dacht ik de eerste ronde destijds ook en toen hebben ze toch zeker dat 1e jaar aardig weerstand gegeven en hadden ze uiteindelijk best een leuke selectie staan die goede wedstrijden op de mat hebben gelegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoezo niet? Is toch gewoon een geinig clubje met leuke support? Als je bedoeld dat ze met de huidige selectie daar niks te zoeken hebben, ben ik het overigens roerend met je eens. 

Aan de andere kant: Dat dacht ik de eerste ronde destijds ook en toen hebben ze toch zeker dat 1e jaar aardig weerstand gegeven en hadden ze uiteindelijk best een leuke selectie staan die goede wedstrijden op de mat hebben gelegd. 

Ik vind Emmen bovenal een hele suffe club, onder meer door dit soort 'ludieke' acties. Leuk voor de KKD, maar ik hoef het niet zo nodig in de Eredivisie niet te zien. Hierbij speelt overigens wel mee dat de andere ploegen in de nacompetitie - en dan natuurlijk vooral NAC en ADO - een veel rijkere Eredivisiegeschiedenis hebben. Die clubs zie ik daarom liever promoveren dan FC Emmen, hoe knap de Drentsche prestaties in de afgelopen jaren ook geweest zijn. 

Qua kwaliteit vind ik de overgebleven ploegen trouwens allemaal niet echt van een Eredivisie niveau. Maar je weet wat ze zeggen hé; in het land der blinden is eenoog koning. Dat zal in deze nacompetitie ongetwijfeld ook weer blijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vind Emmen bovenal een hele suffe club, onder meer door dit soort 'ludieke' acties. Leuk voor de KKD, maar ik hoef het niet zo nodig in de Eredivisie niet te zien. Hierbij speelt overigens wel mee dat de andere ploegen in de nacompetitie - en dan natuurlijk vooral NAC en ADO - een veel rijkere Eredivisiegeschiedenis hebben. Die clubs zie ik daarom liever promoveren dan FC Emmen, hoe knap de Drentsche prestaties in de afgelopen jaren ook geweest zijn. 

Qua kwaliteit vind ik de overgebleven ploegen trouwens allemaal niet echt van een Eredivisie niveau. Maar je weet wat ze zeggen hé; in het land der blinden is eenoog koning. Dat zal in deze nacompetitie ongetwijfeld ook weer blijken. 

Mwah, dat is niet echt exemplarisch voor de club hoor. Dat zijn een paar van die verstokte oudjes die dit doen. Emmen heeft met de Brigata, voor de "grootte" van de club, toch best wel een leuke fanatieke supportersgroep. 

Ik snap dat geschiedenis argument nooit zo goed, eerlijk gezegd. Maar goed, misschien ben ik daar dan ook weer niet helemaal objectief in. Ooit had ook NAC geen eredivisiegeschiedenis. Of ADO. Dat begint ergens. 

Ik hoor juist vaak van supporters van bezoekende clubs dat ze het, zeker in de eredivisie, best een verfrissende club vonden. 

Het enige kritiek puntje wat ik op de club zelf heb, is de afhankelijkheid van een man of 2/3. Die bepalen daar zoveel. De scouting bijvoorbeeld, is wel echt bedroevend slecht. Het laatste eredivisie jaar waren er een stuk of 13 aankopen, waarvan er 10 minder dan 5 wedstrijden gespeeld hebben. 

En ook dit jaar staat er niet een hele bijzondere selectie, eerlijk gezegd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites