Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei cimbomcu:

En balbezit? Gewoon Zoet, Dumpfries, Luckassen, Viergever, Sadilek, Guti, Rosario, Bruma, Bergwijn, Lozano, Malen?

Bergwijn als 10 en Bruma, Lozano op de flanken. Al zwierven ze allemaal wel eens op een andere plek.

Mooi dat Lammers ook gelijk een goal kan meepakken, ik hoop dat hij kan aanpikken bij dit niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoop ik ook Erwin. Wel weer typisch dat Lammers rechtsbuiten werd gezet bij zijn invalbeurt ;e Zet dan Malen daar en Lammers in de spits koekoek. 

12 uur geleden zei cimbomcu:

En balbezit? Gewoon Zoet, Dumpfries, Luckassen, Viergever, Sadilek, Guti, Rosario, Bruma, Bergwijn, Lozano, Malen?

Guti en Rosario omgedraaid, net als Bruma en Lozano.

https://betweentheposts.net/psv-eindhoven-fc-basel-3-2-youngsters-play-vital-role-resurrection/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Sophomore:

Ja hoop ik ook Erwin. Wel weer typisch dat Lammers rechtsbuiten werd gezet bij zijn invalbeurt ;e Zet dan Malen daar en Lammers in de spits koekoek. 

Guti en Rosario omgedraaid, net als Bruma en Lozano.

https://betweentheposts.net/psv-eindhoven-fc-basel-3-2-youngsters-play-vital-role-resurrection/

Volgens mij stonden Bruma en Lozano 2e helft andersom dan eerste helft toch?

Edit; interessant artikel.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het plan met Ramselaar eigenlijk? Die loopt ook al een aardige tijd weg te rotten op de bank. Verder hoop ik toch echt dat dit het seizoen van Malen gaat worden. Niet voor PSV (kutclub natuurlijk), maar voor het Nederlandse voetbal. Combineert felheid en flair met techniek. Dat vind ik altijd erg mooi bij aanvallers (kijk naar bijvoorbeeld Luis Suarez of Alexis Sanchez in zijn betere dagen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.foxsports.nl/video/3098903/hendrix-houd-ervan-het-randje-spelen/

Hendrix wilde een signaal afgeven :-D Wat is dat een vreselijk slechte speler zeg. Je mag heel blij zijn als PSV daar nog geld voor vangt.

Voorhoede van PSV is wel lekker he :< Helaas middenveld en verdediging wat minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Zeus:

Wat is het plan met Ramselaar eigenlijk? Die loopt ook al een aardige tijd weg te rotten op de bank. 

Die mag en wilt al ruim een half jaar weg, maar heeft volgens mij de slechtste zakenwaarnemer ter wereld want je hoort zelfs geen geruchten (op St.Truiden na). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die mag en wilt al ruim een half jaar weg, maar heeft volgens mij de slechtste zakenwaarnemer ter wereld want je hoort zelfs geen geruchten (op St.Truiden na). 
Denk dat hij zichzelf iets te hoog inschat. Heeft een aantal NL clubs afgewezen(on hold gezet) in de hoop op wat beters. Wellicht kiest hij later alsnog eieren voor zijn geld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardige analyse in VI waarin de achterste 2 middenvelders onder de loep genomen worden.

Daarin zie je duidelijk dat Guti aanvallend veel meer brengt dan Hendrix, Rosario of Sadilek. Verdedigend is ie dan (begrijpelijk) wel weer zwakker maar dat verschil is kleiner dan aanvallend. Sadilek komt er daar ook beter uit dan Hendrix, aanvallend zeker maar ook verdedigend. Rosario heeft vergelijkbare cijfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook gelezen ja, mooi. Maar denk dat je naast Guti nog eentje nodig hebt die vooruit voetbalt en een steekpass kan geven. Minimaal 1 van die dravers eruit voor een nummer tien, wat mij betreft Pereiro (of een ander als hij vertrekt).

Zou ook nog wel een aansoeelpunt voorin willen zien, zeker met blessure Lammers. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zou toch gewoon naar AZ of Vitesse ofzo moeten kunnen?
Zou je zeggen van wel. Weet niet of deze clubs interesse hebben getoond. Willem II het meest concreet gevolgd door ADO. Snap trouwens dat hij wacht en hoopt op betere clubs.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Erwin.:

Mwa deze was zo hard, vind ik minder erg dan die van vorige week. 

Prachtige kopbal van Bruma zeg. Verder lijkt het nergens op vooralsnog

Minder erg maar hij moet hem gewoon hebben. Zoet is aan vervanging toe.

Ook wel opvallend dat Malen en Bruma veel beter en gevaarlijker zijn dan onze twee topspelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites