Kavinos Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 3 minuten geleden zei 007mark: Na vanavond denk ik dat PSV eigenlijk best wel eens echt dichtbij Ajax kan blijven dit seizoen, wat misschien niet iedereen verwacht. Zal vooral afhangen van de achterste vijf denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Wie speelde linksback dan? Sadilek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 1 uur geleden zei 007mark: Sorry Mark, kreeg je quote niet weg. Bij balverlies wel @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 5 minuten geleden zei Sophomore: Sorry Mark, kreeg je quote niet weg. Bij balverlies wel @cimbomcu En balbezit? Gewoon Zoet, Dumpfries, Luckassen, Viergever, Sadilek, Guti, Rosario, Bruma, Bergwijn, Lozano, Malen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 7 uur geleden zei cimbomcu: En balbezit? Gewoon Zoet, Dumpfries, Luckassen, Viergever, Sadilek, Guti, Rosario, Bruma, Bergwijn, Lozano, Malen? Bergwijn als 10 en Bruma, Lozano op de flanken. Al zwierven ze allemaal wel eens op een andere plek. Mooi dat Lammers ook gelijk een goal kan meepakken, ik hoop dat hij kan aanpikken bij dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Ja hoop ik ook Erwin. Wel weer typisch dat Lammers rechtsbuiten werd gezet bij zijn invalbeurt Zet dan Malen daar en Lammers in de spits koekoek. 12 uur geleden zei cimbomcu: En balbezit? Gewoon Zoet, Dumpfries, Luckassen, Viergever, Sadilek, Guti, Rosario, Bruma, Bergwijn, Lozano, Malen? Guti en Rosario omgedraaid, net als Bruma en Lozano. https://betweentheposts.net/psv-eindhoven-fc-basel-3-2-youngsters-play-vital-role-resurrection/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Sophomore: Ja hoop ik ook Erwin. Wel weer typisch dat Lammers rechtsbuiten werd gezet bij zijn invalbeurt Zet dan Malen daar en Lammers in de spits koekoek. Guti en Rosario omgedraaid, net als Bruma en Lozano. https://betweentheposts.net/psv-eindhoven-fc-basel-3-2-youngsters-play-vital-role-resurrection/ Volgens mij stonden Bruma en Lozano 2e helft andersom dan eerste helft toch? Edit; interessant artikel. 24 juli 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 (bewerkt) Euh ze hebben idd wel gewisseld, maar niet zo langdurig afgaande op de heat maps. 24 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 #BommelOut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 Slechte wedstrijd, boeit me weinig. Boscagli lijkt me een prima aankoop. Hendrix verkopen zou de beste deal in jaren zijn, ongeacht het bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Wat is het plan met Ramselaar eigenlijk? Die loopt ook al een aardige tijd weg te rotten op de bank. Verder hoop ik toch echt dat dit het seizoen van Malen gaat worden. Niet voor PSV (kutclub natuurlijk), maar voor het Nederlandse voetbal. Combineert felheid en flair met techniek. Dat vind ik altijd erg mooi bij aanvallers (kijk naar bijvoorbeeld Luis Suarez of Alexis Sanchez in zijn betere dagen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 https://www.foxsports.nl/video/3098903/hendrix-houd-ervan-het-randje-spelen/ Hendrix wilde een signaal afgeven Wat is dat een vreselijk slechte speler zeg. Je mag heel blij zijn als PSV daar nog geld voor vangt. Voorhoede van PSV is wel lekker he Helaas middenveld en verdediging wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Las dat Hendrix 8 miljoen moet opleveren. Is toch veel te veel geld voor zo'n matige speler. Ook vrij bizar dat Guti vorig seizoen zoveel op de bank moet ten faveure van deze schopper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 12 uur geleden zei Zeus: Wat is het plan met Ramselaar eigenlijk? Die loopt ook al een aardige tijd weg te rotten op de bank. Die mag en wilt al ruim een half jaar weg, maar heeft volgens mij de slechtste zakenwaarnemer ter wereld want je hoort zelfs geen geruchten (op St.Truiden na). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 Die mag en wilt al ruim een half jaar weg, maar heeft volgens mij de slechtste zakenwaarnemer ter wereld want je hoort zelfs geen geruchten (op St.Truiden na). Denk dat hij zichzelf iets te hoog inschat. Heeft een aantal NL clubs afgewezen(on hold gezet) in de hoop op wat beters. Wellicht kiest hij later alsnog eieren voor zijn geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Die zou toch gewoon naar AZ of Vitesse ofzo moeten kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Aardige analyse in VI waarin de achterste 2 middenvelders onder de loep genomen worden. Daarin zie je duidelijk dat Guti aanvallend veel meer brengt dan Hendrix, Rosario of Sadilek. Verdedigend is ie dan (begrijpelijk) wel weer zwakker maar dat verschil is kleiner dan aanvallend. Sadilek komt er daar ook beter uit dan Hendrix, aanvallend zeker maar ook verdedigend. Rosario heeft vergelijkbare cijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 (bewerkt) Ook gelezen ja, mooi. Maar denk dat je naast Guti nog eentje nodig hebt die vooruit voetbalt en een steekpass kan geven. Minimaal 1 van die dravers eruit voor een nummer tien, wat mij betreft Pereiro (of een ander als hij vertrekt). Zou ook nog wel een aansoeelpunt voorin willen zien, zeker met blessure Lammers. 30 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Rosario en Guti met Pereiro of Ihattaren daarvoor. Misschien Afellay nog ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Wanneer is Thomas fit? Ben wel fan van die jongen en voetbalt altijd vooruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Alweer een blunder van Zoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Mwa deze was zo hard, vind ik minder erg dan die van vorige week. Prachtige kopbal van Bruma zeg. Verder lijkt het nergens op vooralsnog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Die zou toch gewoon naar AZ of Vitesse ofzo moeten kunnen?Zou je zeggen van wel. Weet niet of deze clubs interesse hebben getoond. Willem II het meest concreet gevolgd door ADO. Snap trouwens dat hij wacht en hoopt op betere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Wat een verschrikkelijke ploeg zeg dat Basel. Gaat nog wel paar mensen vroegtijdig af vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 19 minuten geleden zei Erwin.: Mwa deze was zo hard, vind ik minder erg dan die van vorige week. Prachtige kopbal van Bruma zeg. Verder lijkt het nergens op vooralsnog Minder erg maar hij moet hem gewoon hebben. Zoet is aan vervanging toe. Ook wel opvallend dat Malen en Bruma veel beter en gevaarlijker zijn dan onze twee topspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten