Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Dat mag toch niet meer? Gedeelde transferrechten? Kan me niet voorstellen dat PSV even 12 miljoen aftikt voor een speler.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat PSV meer dan 7mjn voor een speler betaalt. Het is dan wel buitencategorie, maar dat leek Pereiro ook. Lozano heeft wel al meer laten zien dan Pereiro bij aankoop. PSV is hartstikke skir.

Ook nog even mijn duit in het zakje aangaande het vertrek van Moreno: ik kan wel janken. Verschrikkelijk goede en sympathieke verdediger. Denk wel een van m'n meest favoriete spelers afgelopen jaren. Als Pröpperke nu ook nog weg gaat, zijn al m'n favorieten weg.

Sowieso lijkt het een tussenjaar te worden met al die transfers. Inpassen van jeugd wordt wel even makkelijk geroepen, en je kan een De Wijs ook best wat vaker de kans geven als je tegen de ADO's speelt, maar onderschat de top van het NLse voetbal ook niet. Een Bergwijn was toch echt wel een van onze grootste talenten. Die was toch ook bijzonder matig. Ik vind de lijn van PSV wel verstandig. Alleen bij Gudmundsson slaan ze de plank een beetje mis. Die prestaties moeten meer beloond worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik niet. Geen voldoende kijk op zijn huidige kwaliteiten en in onze financiën. Het wordt tijd dat @Curly weer wat inzicht geeft ;c Hoorde journalisten het hebben over een vervanger van Narsingh (Lozano)? Maar dit is toch een linksbuiten? Een gespiegelde Pereiro? bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem bijna nooit zien spelen maar als hij echt zo goed is als gezegd wordt lijkt me dit een uitstekende deal.

Verder maak ik me nooit echt druk om de financiën. Brands weet echt wel wat die doet. Ik ben blij dat we een speler hebben van zijn kaliber aan kunnen trekken. Beter stelt ie niet teleur :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Weet ik niet. Geen voldoende kijk op zijn huidige kwaliteiten en in onze financiën. Het wordt tijd dat @Curly weer wat inzicht geeft ;c Hoorde journalisten het hebben over een vervanger van Narsingh (Lozano)? Maar dit is toch een linksbuiten? Een gespiegelde Pereiro? [/QUOTE] Wellicht rechtsbenige linksbuiten, maar volgens mij is Lozano wel sneller en iets minder 'gefocust' op techniek, wat explosiever. Maar zijn er dus een half jaar mee bezig geweest, was het in de winter wel gelukt waren we kampioen ;c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht rechtsbenige linksbuiten, maar volgens mij is Lozano wel sneller en iets minder 'gefocust' op techniek, wat explosiever.

Maar zijn er dus een half jaar mee bezig geweest, was het in de winter wel gelukt waren we kampioen ;c

+4 jaar bezig geweest. Hm ja meer snelheid idd, vergelijking ging niet helemaal op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja met hem volgen, maar de transfer zelf een half jaar ;)

Tjah het verschil tussen 'volgen', 'contact' en 'bezig zijn met een transfer' is nou eenmaal vaag in mijn beleving. Als je hem scout is er echt wel eens contact van 'kom eens naar ons in de toekomst' etc. Of denk ik dan te veek in FM termen? Denk dat het tegenovergestelde juist waar is, dat er nog veel meer contact is tussen potentiele doelwitten en een club. Veeleer vervlochten dan in FM.

Oud PSV trainer Westerhof zei iig flink wat jaren en twee PSV scouts ook.

[spoiler=NOS©]Hans Westerhof, tot een paar jaar geleden technisch directeur bij die Mexicaanse club, kent hem naar eigen zeggen van haver tot gort. "Er is al een jaar of drie tot vier contact met PSV."

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is heel psv netwerk en een deel van de rest van voetbalminnend nederland zo bezig met transfersommen / geld?

Vrij frappant. Lekker boeiend joh. Dat lees je toch vanzelf eens.

Lijkt me echt een hele toffe speler. Ook wel een potentieel irritant ventje ala Suarez door fanatisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is heel psv netwerk en een deel van de rest van voetbalminnend nederland zo bezig met transfersommen / geld?

Lijkt me echt een hele toffe speler. Ook wel een potentieel irritant ventje ala Suarez door fanatisme.

Precies dit. Er komt (schijnbaar) een groot talent naar Eindhoven en iedereen heeft het alleen maar over geld. Wees blij dat Brands in deze vijver vist en niet met bv Larsson aan komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies dit. Er komt (schijnbaar) een groot talent naar Eindhoven en iedereen heeft het alleen maar over geld. Wees blij dat Brands in deze vijver vist en niet met bv Larsson aan komt.

Deze slaan we op.

Discussie over transfersommen is natuurlijk volstrekt logisch. Groot risico dat je neemt, als klein Nederlands clubje. Bekendere speler dan een Neres ofzo, maar het blijft een flinke zak geld.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah het verschil tussen 'volgen', 'contact' en 'bezig zijn met een transfer' is nou eenmaal vaag in mijn beleving. Als je hem scout is er echt wel eens contact van 'kom eens naar ons in de toekomst' etc. Of denk ik dan te veek in FM termen? Denk dat het tegenovergestelde juist waar is, dat er nog veel meer contact is tussen potentiele doelwitten en een club. Veeleer vervlochten dan in FM.

Oud PSV trainer Westerhof zei iig flink wat jaren en twee PSV scouts ook.

[spoiler=NOS©]Hans Westerhof, tot een paar jaar geleden technisch directeur bij die Mexicaanse club, kent hem naar eigen zeggen van haver tot gort. "Er is al een jaar of drie tot vier contact met PSV."

Ja dat denk ik ook ja, maar voor mij is er zeg maar een punt waarop warmhouden, polsen etc. overgaat in actief 'per se' de transfer willen. Of zoiets ;c

Deze slaan we op.

Discussie over transfersommen is natuurlijk volstrekt logisch. Groot risico dat je neemt, als klein Nederlands clubje. Bekendere speler dan een Neres ofzo, maar het blijft een flinke zak geld.

Inderdaad, is gewoon logisch. Als er iemand wordt gekocht die in verband werd gebracht met bedragen van twintig miljoen, terwijl PSV er niet fantastisch voorstaat (sportief en financieel) en er waarschijnlijk ook nog een hele nieuwe verdediging gehaald moet worden en Van Ginkel definitief, is het logisch dat er vraagtekens zijn over hoeveel hij kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat denk ik ook ja, maar voor mij is er zeg maar een punt waarop warmhouden, polsen etc. overgaat in actief 'per se' de transfer willen. Of zoiets ;c

Inderdaad, is gewoon logisch. Als er iemand wordt gekocht die in verband werd gebracht met bedragen van twintig miljoen, terwijl PSV er niet fantastisch voorstaat (sportief en financieel) en er waarschijnlijk ook nog een hele nieuwe verdediging gehaald moet worden en Van Ginkel definitief, is het logisch dat er vraagtekens zijn over hoeveel hij kost.

Die 20 miljoen was puur speculatie vanuit de media omdat Man City opeens in beeld kwam. Daarvoor kwamen de bedragen nooit boven de 12 miljoen uit. Dat PSV op creatieve wijze de prijs onder de 10 miljoen heeft weten te houden is prima, maar hoeft geen eigen leven te gaan leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet omdat City in beeld was. Gewoon omdat hij dat waard minimaal waard is. Als PSV hem dadelijk voor 30 miljoen verkoopt krijgt Pachuca uiteindelijk toch zo'n 20-25 miljoen.

Ik vind dit uitstekend gehandeld door Brands. En dat Pachuca akkoord gaat met een hoog doorverkooppercentage ipv een hoge transfersom geeft mij veel vertrouwen in Lozano.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat toch echt wel belangrijk hoor, ook bij ''mijn'' clubs. Ander voorbeeld is zo'n transfer van Bale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet omdat City in beeld was. Gewoon omdat hij dat waard minimaal waard is. Als PSV hem dadelijk voor 30 miljoen verkoopt krijgt Pachuca uiteindelijk toch zo'n 20-25 miljoen.

Ik vind dit uitstekend gehandeld door Brands. En dat Pachuca akkoord gaat met een hoog doorverkooppercentage ipv een hoge transfersom geeft mij veel vertrouwen in Lozano.

Dan maak je dus, op een topspeler als we over zulke bedragen praten, welgeteld 5 miljoen winst. Daar word je toch niet vrolijk van? Nog los gezien van het feit of die überhaupt voor een dergelijk bedrag word verkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites