Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

En wat is daar precies zo goed aan? Daar zou ik dus als PSV zijnde nooit mee akkoord gaan. Of je blijft, of je zoekt het maar lekker uit. Gaan natuurlijk geen waarde zitten creëren voor PSG. 

A. PSG heeft een speler waar ze eventueel nog meer aan kunnen verdienen.

B. PSV heeft een speler die ze al hadden en kunnen dit seizoen voortborduren met hun taktiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei delichris:

A. PSG heeft een speler waar ze eventueel nog meer aan kunnen verdienen.

B. PSV heeft een speler die ze al hadden en kunnen dit seizoen voortborduren met hun taktiek.

Voortborduren op welke tactiek? Ruud van Nistelrooy is weg en Peter Bosz gaat een volledig nieuw systeem/spelwijze implementeren. Punt B gaat dus al niet (helemaal) op. 

Snap dat er voor PSG een potentieel voordeel is om hem terug te verhuren, maar als PSV moet je dat niet willen joh. Of Xavi kiest echt voor PSV en de dus ook dat PSV uiteindelijk echt aan hem kan verdienen. En nee, dat zou Xavi niet per sé moeten boeien, maar het zou hem wel sieren. PSV moet gewoon gaan bouwen met spelers waarmee je ook waarde voor de club kunt opbouwen. Xavi was een buitenkansje en daar 'verdienen' ze nu nog 6 miljoen aan. Het heeft je uiteindelijk geen kampioenschap gebracht, maar wel voorronde CL. Dat was zonder Xavi sowieso niet gebeurd. 

Ik had alleen gehoopt dat Xavi verstandiger zou zijn en bewust voor nog een jaar PSV zou kiezen. En dan uiteraard ook een contract met allemaal gunstige clausules voor hem, maar dit valt me dan toch ergens wel weer tegen. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Voortborduren op welke tactiek? Ruud van Nistelrooy is weg en Peter Bosz gaat een volledig nieuw systeem/spelwijze implementeren. Punt B gaat dus al niet (helemaal) op. 

Snap dat er voor PSG een potentieel voordeel is om hem terug te verhuren, maar als PSV moet je dat niet willen joh. Of Xavi kiest echt voor PSV en de dus ook dat PSV uiteindelijk echt aan hem kan verdienen. En nee, dat zou Xavi niet per sé moeten boeien, maar het zou hem wel sieren. PSV moet gewoon gaan bouwen met spelers waarmee je ook waarde voor de club kunt opbouwen. Xavi was een buitenkansje en daar 'verdienen' ze nu nog 6 miljoen aan. Het heeft je uiteindelijk geen kampioenschap gebracht, maar wel voorronde CL. Dat was zonder Xavi sowieso niet gebeurd. 

Ik had alleen gehoopt dat Xavi verstandiger zou zijn en bewust voor nog een jaar PSV zou kiezen. En dan uiteraard ook een contract met allemaal gunstige clausules voor hem, maar dit valt me dan toch ergens wel weer tegen. 

Daar heeft hij ook rekening meegehouden met Xavi hoor. Want hij heeft uitgebreid met hem gepraat. Dus B gaat wel zeker op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Michaelinho*:

Met alle respect, maar ik denk, onder aan de streep, dat ze er met salaris en tekengeld geen euro aan verdient hebben. Het was gewoon een veredelde huurconstructie afgelopen jaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt wel een armoedige selectie staan hoor.

Benitez, Drommel, Waterman

Rechtsback: Mwene, Sambo
Linksback: van Aanholt (huur), Mauro jr
Centraal: Teze, Obispo, Boscagli, Ramalho, Baumgartl.

Middenveld: Sangaré, Til, Veerman.

Spits: De Jong, Pepi
Flanken: Vertessen, El Ghazi, Bakayoko, Lang, Saibari.

Vooral op het middenveld is de concurrentie moordend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Met alle respect, maar ik denk, onder aan de streep, dat ze er met salaris en tekengeld geen euro aan verdient hebben. Het was gewoon een veredelde huurconstructie afgelopen jaar. 

Maar dat is toch niet nodig? Je spelers op het veld vertegenwoordigen de waarde die binnenhaalt door wedstrijden te spelen. Uiteindelijk levert het in netto euro’s minder op, maar zonder Xavi was je afgelopen seizoen 4e geworden. Dat is ook een groot verschil.

Echt een flinke aderlating voor PSV dit. Vervanger van zijn kaliber is echt niet zo gemakkelijk te vinden. Wordt nog een zware transferzomer met de 24 miljoen die al is uitgegeven en de verdediging en het middenveld dat overduidelijk nog versterkt dient te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens L'Équipe is de volgende club voor Xavi (huur) ook al bekend en is deze groter dan PSV;

https://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Xavi-simons-quitte-le-psv-et-retourne-au-psg/1408601

De hele saga lijkt mij ook wel een deukje in het ego van Elfrink zeg, vrijwel al zijn informatie m.b.t. de clausules lijkt fout te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

Die Elfrink komt bij mij sowieso meer over als een fan/ iemand die altijd het beste voor PSV hoopt. Heb je vaker met die lokale journalisten. Bij Feyenoord kan Rijnmond dat ook goed.

Hmm valt in mij ogen juist reuze mee, is ook altijd heel voorbarig met het aankondigen van dingen (en daarom best laat altijd).

Nu snel doorpakken en hoofdstuk Xavi afsluiten, en zo snel mogelijk het overige brandhout weten te slijten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Daarom ook ‘verdiend’. De vraag is hoeveel je netto aan die 6M overhoudt natuurlijk. 

Elferink wil het vaak wat te netjes doen. Dat siert hem ergens, maar daardoor is hij vaak aan de late kant of net verkeerd of onvoldoende geïnformeerd. Snap het ook ergens wel. Als PSV watcher is het wel handig als ze je een beetje mogen binnen PSV ;c

Eens met @neva dat het niveau van de huidige selectie niet al te best is. Pepi en Lang kan je nog niet helemaal inschatten hoeveel je daar van kunt verwachten. De kans dat een Veerman bij een interessant bod ook vertrekt is ook alleen maar groter geworden. En achterin heb je eigenlijk helemaal niks staan. 

Ik heb overigens best vertrouwen in het duo Stewart-Bosz. Alleen denk ik dat het heel lastig wordt om voldoende kwaliteit te halen om Bosz echt een ploeg te geven waar hij wat mee kan.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Sowieso wilde Stewart al stoppen met huren en kapitaal op het veld neerzetten. Ik hoef ook geen huurspelers meer. 

Ben wel benieuwd wat dan het idee is met De Ketelaere die nu ook genoemd wordt. Geen idee of dat gerucht klopt, maar kan me niet voorstellen dat je die kan kopen.

2 minuten geleden zei La Pulga:

Denk wel dat er zonder Simons vorig seizoen geen CL behaald zou worden, heeft het in dat opzicht echt wel terugbetaald. 

Mee eens. Alleen het grootste probleem is dat er nu al jaren redelijk korte termijn beleid is door succes te proberen te kopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ben wel benieuwd wat dan het idee is met De Ketelaere die nu ook genoemd wordt. Geen idee of dat gerucht klopt, maar kan me niet voorstellen dat je die kan kopen.

Mee eens. Alleen het grootste probleem is dat er nu al jaren redelijk korte termijn beleid is door succes te proberen te kopen. 

Met dat CL geld heb je wel Pepi en Lang kunnen binnenhalen, dat is wel een langer termijn :D Lang is dan ook wel een prima opvolger voor Simons, misschien niet zo goed maar voor zo'n bedrag vindt je die ook niet snel.

Ben wel benieuwd wat er met Benitez en Sangare gaat gebeuren nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

Met dat CL geld heb je wel Pepi en Lang kunnen binnenhalen, dat is wel een langer termijn  Lang is dan ook wel een prima opvolger voor Simons, misschien niet zo goed maar voor zo'n bedrag vindt je die ook niet snel.

Ben wel benieuwd wat er met Benitez en Sangare gaat gebeuren nog.

Laten we hopen dat ze Sangaré zo snel mogelijk verkopen. Geen groot fan van en geld is ook nodig om nog iets van een elftal te bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei La Pulga:

Denk wel dat er zonder Simons vorig seizoen geen CL behaald zou worden, heeft het in dat opzicht echt wel terugbetaald. 

Ach zo zie ik het nooit. Dan had er wel een andere aankoop geweest of was Gakpo niet verkocht. Je laat je lenen en naaien door zowel speler, zaakwaarnemer en club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Ach zo zie ik het nooit. Dan had er wel een andere aankoop geweest of was Gakpo niet verkocht. Je laat je lenen en naaien door zowel speler, zaakwaarnemer en club.

Simons kwam transfervrij he, denk niet dat er dan een andere aankoop werd gedaan. Gakpo kon daarjuist voor een bedrag vertrekken wat je nu niet meer voor hem zal krijgen vanwege zijn contractlengte. Je kan het zien als een jaartje gehuurd van PSG en daarvoor nog 6 miljoen gekregen. 

Overigens lijkt hij gelijk op verhuurbasis te gaan naar Leipzig, mooi clubje voor hem in een leuke competitie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Denk niet dat het gerucht over De Ketelaere klopt, lijkt me niet haalbaar. Er zal wel een scout gezien zijn bij België u23 of bij AC Milan en dan komen de geruchten -> Vranckx -> De Ketelaere -> ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Simons kwam transfervrij he, denk niet dat er dan een andere aankoop werd gedaan. Gakpo kon daarjuist voor een bedrag vertrekken wat je nu niet meer voor hem zal krijgen vanwege zijn contractlengte. Je kan het zien als een jaartje gehuurd van PSG en daarvoor nog 6 miljoen gekregen. 

Overigens lijkt hij gelijk op verhuurbasis te gaan naar Leipzig, mooi clubje voor hem in een leuke competitie. 

Wat een fucking geile deal. Al had ik eerder Spanje verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites