The Saint Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 58 minuten geleden zei Dansmeister: Boys. Ga morgen naar PSV - Rangers. Waar zetten jullie altijd de auto neer? Bij mij in de straat. Vlak bij Strijp S. Kunt eigenlijk alleen een dagkaart krijgen, maar als je kenteken doorgeeft dan kost het geen drol. Dan gooi ik je in de bezoekersregeling. 10 minuten lopen van het stadion en redelijk vlot op de snelweg na afloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 23 uur geleden zei Dansmeister: Boys. Ga morgen naar PSV - Rangers. Waar zetten jullie altijd de auto neer? Wtffff :( Succes vanavond jongens. Wanneer het onverhoopt tegen zit, dan zal ik wel in de slotminuten de tv aanzetten, zodat Luuk in blessuretijd die goal maakt. Dat werkt helaas altijd, maar dat is voor deze keer dan akkoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 1 uur geleden zei Gert: Wtffff :( Succes vanavond jongens. Wanneer het onverhoopt tegen zit, dan zal ik wel in de slotminuten de tv aanzetten, zodat Luuk in blessuretijd die goal maakt. Dat werkt helaas altijd, maar dat is voor deze keer dan akkoord. Sorry brah. Nadeel van in Brabant wonen tegenwoordig en een schoonfamilie die voor PSV zijn. :( Dus maar even mijn schoonvader blij maken ermee. Verwacht vanavond ook een goal van Luukinho. Zolang @Michaelinho* maar niet met Luukinho als avatar tevoorschijn komt op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 21 minuten geleden zei Dansmeister: Sorry brah. Nadeel van in Brabant wonen tegenwoordig en een schoonfamilie die voor PSV zijn. :( Dus maar even mijn schoonvader blij maken ermee. Verwacht vanavond ook een goal van Luukinho. Zolang @Michaelinho* maar niet met Luukinho als avatar tevoorschijn komt op het forum. Kom jij nou maar terug in de app, je wordt gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 34 minuten geleden zei Dansmeister: Sorry brah. Nadeel van in Brabant wonen tegenwoordig en een schoonfamilie die voor PSV zijn. :( Dus maar even mijn schoonvader blij maken ermee. Verwacht vanavond ook een goal van Luukinho. Zolang @Michaelinho* maar niet met Luukinho als avatar tevoorschijn komt op het forum. Nou vooruit. Maar je kunt ook gewoon punten scoren bij je schoonpa door gewoon jezelf te zijn he!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 5 uur geleden zei Dansmeister: Sorry brah. Nadeel van in Brabant wonen tegenwoordig en een schoonfamilie die voor PSV zijn. :( Dus maar even mijn schoonvader blij maken ermee. Verwacht vanavond ook een goal van Luukinho. Zolang @Michaelinho* maar niet met Luukinho als avatar tevoorschijn komt op het forum. Ik kan niks beloven, als hij de winnende scoort in blessuretijd dan gaan we los hoor . Toch wel wat gespannen voor vanavond. Er moet echt wel wat beter gevoetbald worden als we een beetje ‘safe’ die pot willen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Succes vanavond jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik kan niks beloven, als hij de winnende scoort in blessuretijd dan gaan we los hoor . Toch wel wat gespannen voor vanavond. Er moet echt wel wat beter gevoetbald worden als we een beetje ‘safe’ die pot willen winnen. Laten we dat mooie voetbal maar voor de competitie bewaren. Deze gewoon winnen op wat voor manier ook. Spanning is idd best voelbaar. Behoorlijk dronken ook al Warm weer + bier = kotsend de trap van Philips Stadion op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 5 uur geleden zei Vitesse88: Kom jij nou maar terug in de app, je wordt gemist O is die er bij jullie ookal uitgegaan, wat een lul he. Veel plezier Dans, maak een selfie met Luuk voor me. #meerdan1,5schotopdoelvoorLuukisPulgaweerblij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 (bewerkt) 28 minuten geleden zei The Saint: Laten we dat mooie voetbal maar voor de competitie bewaren. Deze gewoon winnen op wat voor manier ook. Spanning is idd best voelbaar. Behoorlijk dronken ook al Warm weer + bier = kotsend de trap van Philips Stadion op Het hoeft ook niet mooi, maar goed zou wel fijn zijn Godsakke, wel weer dat beton middenveld. Benitez, Teze, Ramalho, Obispo, Max, Sangaré, Veerman, Guti, Saibari, L, de Jong, Gakpo. 24 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Lekkere ontvangst van de Rangers bus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 (bewerkt) Heeft PSV nou geen enkele speler voorin staan bij de verdedigende corners? Sjonge jonge, ze proberen iets te vaak dwars door een Rangers speler te spelen. 24 augustus 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Lekkere domme gele kaart van Ramalho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Er is nog niet 1 speler die in de wedstrijd zit. Straks aub Simons of evt zelfs Til voor Guti brengen dan komt Veerman ook beter aan zjjn spel toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 (bewerkt) Wat ontzettend matig allemaal. Vooral het middenveld, wat een passes (of juist niet). Vlak voor rust kreeg PSV de controle terug. Teze doet het wel aardig. Gakpo valt wederom tegen, zou niet eten waarom Man Utd hier 40m voor zou neerleggen 24 augustus 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Eens over Gakpo. Is er wat mij betreft ook echt nog niet klaar voor. Luuk zal er wel geblesseerd af gaan in de rust.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Laatste zes, zeven minuten ging het wel wat beter. Rangers stelt ook niet veel voor. Zaadpot eigenlijk. Hopelijk snel die 1-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 (bewerkt) Luuk eraf, Simons erbij. Ik ben heel benieuwd. 24 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Wat is Gakpo enorm apathisch zeg. Zet geen stap te veel. Hangt in mijn ogen ook veel te veel in het centrum rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Man man man. Je ziet het al aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Haha die commentator kleineert de rangers maar het is 0-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Wat de uitslag ook wordt, wat is die Simons een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Mag hopen dat PSV nog scoort want wat een matige ploeg dat Rangers… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Mag hopen dat PSV nog scoort want wat een matige ploeg dat Rangers… Gelijkwaardig dus aan PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Thierryvane: Mag hopen dat PSV nog scoort want wat een matige ploeg dat Rangers… PSV is helaas niet veel beter Zet die Max aub uit de selectie.. man man man 24 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten