Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

58 minuten geleden zei Dansmeister:

Boys. Ga morgen naar PSV - Rangers. Waar zetten jullie altijd de auto neer? 

Bij mij in de straat. Vlak bij Strijp S. Kunt eigenlijk alleen een dagkaart krijgen, maar als je kenteken doorgeeft dan kost het geen drol. Dan gooi ik je in de bezoekersregeling. 10 minuten lopen van het stadion en redelijk vlot op de snelweg na afloop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Dansmeister:

Boys. Ga morgen naar PSV - Rangers. Waar zetten jullie altijd de auto neer? 

Wtffff :( 

Succes vanavond jongens. Wanneer het onverhoopt tegen zit, dan zal ik wel in de slotminuten de tv aanzetten, zodat Luuk in blessuretijd die goal maakt. Dat werkt helaas altijd, maar dat is voor deze keer dan akkoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Wtffff :( 

Succes vanavond jongens. Wanneer het onverhoopt tegen zit, dan zal ik wel in de slotminuten de tv aanzetten, zodat Luuk in blessuretijd die goal maakt. Dat werkt helaas altijd, maar dat is voor deze keer dan akkoord.

Sorry brah. Nadeel van in Brabant wonen tegenwoordig en een schoonfamilie die voor PSV zijn. :( Dus maar even mijn schoonvader blij maken ermee.

Verwacht vanavond ook een goal van Luukinho. Zolang @Michaelinho* maar niet met Luukinho als avatar tevoorschijn komt op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Dansmeister:

Sorry brah. Nadeel van in Brabant wonen tegenwoordig en een schoonfamilie die voor PSV zijn. :( Dus maar even mijn schoonvader blij maken ermee.

Verwacht vanavond ook een goal van Luukinho. Zolang @Michaelinho* maar niet met Luukinho als avatar tevoorschijn komt op het forum.

Kom jij nou maar terug in de app, je wordt gemist :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Dansmeister:

Nou vooruit. Maar je kunt ook gewoon punten scoren bij je schoonpa door gewoon jezelf te zijn he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dansmeister:

Ik kan niks beloven, als hij de winnende scoort in blessuretijd dan gaan we los hoor :D

Toch wel wat gespannen voor vanavond. Er moet echt wel wat beter gevoetbald worden als we een beetje ‘safe’ die pot willen winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik kan niks beloven, als hij de winnende scoort in blessuretijd dan gaan we los hoor . 

Toch wel wat gespannen voor vanavond. Er moet echt wel wat beter gevoetbald worden als we een beetje ‘safe’ die pot willen winnen.

Laten we dat mooie voetbal maar voor de competitie bewaren. Deze gewoon winnen op wat voor manier ook. Spanning is idd best voelbaar.  Behoorlijk dronken ook al :classic_rolleyes: Warm weer + bier = kotsend de trap van Philips Stadion op :DW:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei The Saint:

Laten we dat mooie voetbal maar voor de competitie bewaren. Deze gewoon winnen op wat voor manier ook. Spanning is idd best voelbaar.  Behoorlijk dronken ook al :classic_rolleyes: Warm weer + bier = kotsend de trap van Philips Stadion op :DW:

Het hoeft ook niet mooi, maar goed zou wel fijn zijn :D

Godsakke, wel weer dat beton middenveld. 

Benitez, Teze, Ramalho, Obispo, Max, Sangaré, Veerman, Guti, Saibari, L, de Jong, Gakpo.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ontzettend matig allemaal. Vooral het middenveld, wat een passes (of juist niet). 

Vlak voor rust kreeg PSV de controle terug. Teze doet het wel aardig. Gakpo valt wederom tegen, zou niet eten waarom Man Utd hier 40m voor zou neerleggen 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites