Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik verwacht ergens Arias wel, samen met Januzaj. Weer twee transfervrije (top)spelers die direct diepte toevoegen aan de selectie. 

Daarnaast misschien een Stengs, mocht Gakpo vertrekken. Verder heb je dan een prima selectie. De veelzijdigheid van Mwene en Mauro, die beide backposities kunnen innemen, is dan ook een voordeel; Max, Mwene, Mauro linksback - Arias, Mwene, Hoever, Mauro rechtsback.

Luckassen gewoon houden, kan altijd nog van pas komen en kan je net zo goed meteen afschrijven en gratis laten gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei joostmakaay:

Nou benieuwd of Femke ook het stadion ontruimt als ‘het zijn de homo’s yes yes en alle boeren zijn homo’s door de arena galmt ;e De moeilijke discussie begint weer en moet aangepakt worden bij de kern; ‘de Ajax supporters die zichzelf joden noemen’. Zolang dat getolereerd wordt, zolang zal de anti-liedjes ook rond blijven gaan in heel Nederland. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind het geen goed besluit, maar dat is ook weer niet waar wat je zegt. Als een fan zegt ik ben een super jood, betekent niet dat jij mag zeggen mijn vader zat bij de ss en vergast je!

Dat betekent het niet nee, maar het lokt toch ergens ook reactie uit. Het helpt in ieder geval niet. 

Probleem is natuurlijk breder. Er zijn bij zowat alle clubs gewoon een stel idioten die boven de wet denken te staan. Zijn ook vaak gasten uit een specifeke wijk/milieu etc. En ze weren bij uitwedstrijden gaat ze ook echt niet doen veranderen. Dat soort gasten is voor vrijwel niks vatbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar als jij zegt ik ben een boer, geeft het mij absoluut geen recht om dan daar gebruik van te maken en boeren te vernederen of uit te schelden, wat met de joden ook gebeurt. Nu moet ik natuurlijk eerlijkheidshalve zeggen dat de Joodse samenleving nogal snel op z'n teentjes getrapt is en dan krijg je dus dit.  Al hoewel boeren of homo's ook niet zoiets hebben meegemaakt als de joden destijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Aantal jaar geleden vuurwerk in het thuisvak. En waarom keuren we (terecht hoor) antisemitische spreekkoren af maar die tegenover homo’s niet? 

Dan had dat een aantal jaar terug ook een straf moeten opleveren, maar om dat nou op te leggen als reactie op dit besluit zou wel kleinzerig zijn. 

Dat andere is overigens net zo fout, inderdaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het vooral raar dat een burgemeester zo'n besluit neemt, het is m.i. niet alsof de algemene orde in gevaar komt. Het zijn geen Feyenoord en Ajax supporters die elkaar naar het leven staan. Boetes uitdelen prima, maar dit is geen oplossing. De volgende keer zingen die idioten waarschijnlijk 3x zo hard dat Joden dood moeten.

Laat overigens duidelijk zijn dat ik de spreekkoren afkeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat er een keer is opgetreden. Antisemitisme is niet normaal. Dat er hatelijke spreekkoren zouden zijn gericht aan het adres van Nouri vind ik al helemaal ziekelijk. Dan ben je niet helemaal helder, laat staan menselijk. Zat zijn vader ook nog eens in het stadion.

Overigens wel verrassend dat PSV-fans kennelijk dus ook andere dingen roepen dan 'boeruh' en het zeer ritmische 'come on PSV', dat hoor ik niet vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Dansmeister:

Boys. Ga morgen naar PSV - Rangers. Waar zetten jullie altijd de auto neer? 

De wijk “Lievendaal” is een aanrader. Wel een flink stuk lopen van en naar het stadion, maar je staat gegarandeerd gratis en ver weg van de verkeersstroom na de wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites