neva Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Zerrouki viel met name niet mee. Toch vond ik het verschil niet extreem groot. Gimenez nog niet helemaal fit/fris. En na de wissel van Paixao bleef er weinig over qua creativiteit. Aan de andere kant. Bij ons worden Lang en Bakayoko ook gewisseld voor Vertessen en El Ghazi. Die 1e wil ik als notoire Vertessen hater nog 1x het voordeel van de twijfel geven. Maar El Ghazi is echt janken. V.w.b. PSV. Ramalho heel matig, Teze viel me mee. Boscagli voetballend heel belangrijk, Veerman extreem belangrijk (alleen kappen met dat verhitte gedoe) en Babadi een heel degelijk debuut. Luuk viel me best tegen, had geen heel groot aandeel vandaag. Bakayoko werd ook redelijk geneutraliseerd. Wel lekker om PSV eens te zien voetballen. Vind de kritiek op Ramalho ook wel wat overdreven. Heel slecht was ie niet. Vertessen wel, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 4 minuten geleden zei neva: Vind de kritiek op Ramalho ook wel wat overdreven. Heel slecht was ie niet. Vertessen wel, helaas. Geen grote fouten gemaakt nee. Maar het feit dat we daar blij mee zijn zegt al genoeg wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Gefeliciteerd PSV-ers, verdiende overwinning. Die jongen van de assist (wil z'n naam niet verhaspelen :p) oogt wel een beetje aan de zware kant of niet? Zou misschien met 5 kilo minder nog meer uit z'n techniek kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 @Thierryvane Als Bayern-watcher en Fabrizio Romano; Malik Tillman, is dat wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 https://vm.tiktok.com/ZGJgeqBYA/ tussen alle heetheid door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 17 minuten geleden zei Keeza: https://vm.tiktok.com/ZGJgeqBYA/ tussen alle heetheid door Mooie beelden. Vond Slot en Bosz ook leuk met die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Veerman, wat een speler jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: @Thierryvane Als Bayern-watcher en Fabrizio Romano; Malik Tillman, is dat wat? Jaaa, leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Geluid uit wel, maar Noa Lang mag blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Wat een goede jongen is het toch ook. Denk ik wel oprecht trouwens. Gefeliciteerd mannen trouwens! Mooi voor het moraal dat Feyenoord verslagen is, heb echt zin in een seizoen waarin het lekker spannend wordt met de top-3, dus hopelijk kan PSV nog wat versterkingen halen voor de verdediging ook. En zou al helemaal mooi zijn als de prijzen netjes verdeeld worden over alle 3 de clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Poh eindelijk weer eens een idee achter het spel, kan me niet herinneren dat de defensie zo stabiel heeft gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Is die Babadi gehaald of via eigen jeugd doorgekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 2 minuten geleden zei delichris: Is die Babadi gehaald of via eigen jeugd doorgekomen? Overgenomen uit de jeugd van NEC. Voetbalt sinds middenbouw(?) bij PSV. In Amsterdam noemen wij dit idd eigen jeugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 2 minuten geleden zei Dansmeister: Overgenomen uit de jeugd van NEC. Voetbalt sinds middenbouw(?) bij PSV. In Amsterdam noemen wij dit idd eigen jeugd. Ik ken hem niet en heb gisteren alleen de eerste helft gezien, maar een leuke speler om er bij te hebben. En inderdaad eigen jeugd dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 40 minuten geleden zei joostmakaay: Poh eindelijk weer eens een idee achter het spel, kan me niet herinneren dat de defensie zo stabiel heeft gestaan. En dat is gezien de gasten die in de basis stonden echt een hele prestatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Wel heel opmerkelijk dat PSV al jarenlang met talentvolle buitenspelers komt, waar die bij Ajax en Feyenoord op één hand te tellen zijn. Die doen op dat gebied toch iets heel erg goed daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 Ben zo gecharmeerd van Boscagli, wat kun je met zo'n gast toch heerlijk voetballen vanuit de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 augustus 2023 Share Geplaatst 5 augustus 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Ben zo gecharmeerd van Boscagli, wat kun je met zo'n gast toch heerlijk voetballen vanuit de verdediging. Zo zonde van z'n blessureleed, met een stabiele partner naast hem zou hij een zelfde rol als Timber bij Ajax (in mindere maten) kunnen vertolken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 7 uur geleden zei joostmakaay: Zo zonde van z'n blessureleed, met een stabiele partner naast hem zou hij een zelfde rol als Timber bij Ajax (in mindere maten) kunnen vertolken. Boscagli is toch veel beter in de passing tov Timber (en minder in het indribbelen)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Ja beetje Blind vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Even een paar minuten van Zeno Debast volgen (Anderlecht - Antwerp) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Tillman zou gehuurd worden met een optie tot koop van 12/14 miljoen, gezien hij eigenlijk nog maar een jaar contract heeft (maar zal verlengen i.v.m. de verhuur) is dit dat echt veel te veel geld imo. Ook niet heel handig om hem te huren, terwijl je Babadi wil verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: Tillman zou gehuurd worden met een optie tot koop van 12/14 miljoen, gezien hij eigenlijk nog maar een jaar contract heeft (maar zal verlengen i.v.m. de verhuur) is dit dat echt veel te veel geld imo. Ook niet heel handig om hem te huren, terwijl je Babadi wil verlengen. Vraag me ook af of Tillman zoveel beter is als Babadi. Zeker omdat je Til ook nog hebt als 10. Even los van wat we van zijn kwaliteiten vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Zal wel voor nu. Zo goed is Babadi nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 11 uur geleden zei neva: Zal wel voor nu. Zo goed is Babadi nog niet. Ik snap wel dat Babadi nog geen volledig seizoen je 1e keuze op 10 gaat zijn. Maar ben wel benieuwd wat de gedachte dan met Guus Til of Babadi is. Volgens de 20+4 regel van Bosz, zou er met de komst van Tillmann op 10 geen plek meer moeten zijn voor Babadi of Til. Ik zou Til vooral lekker lozen. Maar die zullen ze welwillen houden voor de 'Park the bus' tegenstanders, want hij komt zo lekker vaak in de 16 om te koppen enzo. In dat geval moet je Babadi lekker een jaar verhuren aan Vitesse/NEC/Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten