Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Zerrouki viel met name niet mee. Toch vond ik het verschil niet extreem groot. 

Gimenez nog niet helemaal fit/fris. En na de wissel van Paixao bleef er weinig over qua creativiteit. 

Aan de andere kant. Bij ons worden Lang en Bakayoko ook gewisseld voor Vertessen en El Ghazi. Die 1e wil ik als notoire Vertessen hater nog 1x het voordeel van de twijfel geven. Maar El Ghazi is echt janken. 

V.w.b. PSV. Ramalho heel matig, Teze viel me mee. Boscagli voetballend heel belangrijk, Veerman extreem belangrijk (alleen kappen met dat verhitte gedoe) en Babadi een heel degelijk debuut. Luuk viel me best tegen, had geen heel groot aandeel vandaag. Bakayoko werd ook redelijk geneutraliseerd. Wel lekker om PSV eens te zien voetballen.

Vind de kritiek op Ramalho ook wel wat overdreven. Heel slecht was ie niet. 

Vertessen wel, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een goede jongen is het toch ook. ;c Denk ik wel oprecht trouwens.

Gefeliciteerd mannen trouwens! Mooi voor het moraal dat Feyenoord verslagen is, heb echt zin in een seizoen waarin het lekker spannend wordt met de top-3, dus hopelijk kan PSV nog wat versterkingen halen voor de verdediging ook. En zou al helemaal mooi zijn als de prijzen netjes verdeeld worden over alle 3 de clubs (d) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Overgenomen uit de jeugd van NEC. Voetbalt sinds middenbouw(?) bij PSV. In Amsterdam noemen wij dit idd eigen jeugd.  

Ik ken hem niet en heb gisteren alleen de eerste helft gezien, maar een leuke speler om er bij te hebben. En inderdaad eigen jeugd dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei joostmakaay:

Zo zonde van z'n blessureleed, met een stabiele partner naast hem zou hij een zelfde rol als Timber bij Ajax (in mindere maten) kunnen vertolken.

Boscagli is toch veel beter in de passing tov Timber (en minder in het indribbelen)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Tillman zou gehuurd worden met een optie tot koop van 12/14 miljoen, gezien hij eigenlijk nog maar een jaar contract heeft (maar zal verlengen i.v.m. de verhuur) is dit dat echt veel te veel geld imo. 

Ook niet heel handig om hem te huren, terwijl je Babadi wil verlengen.

Vraag me ook af of Tillman zoveel beter is als Babadi. Zeker omdat je Til ook nog hebt als 10. Even los van wat we van zijn kwaliteiten vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei neva:

Zal wel voor nu. Zo goed is Babadi nog niet.

Ik snap wel dat Babadi nog geen volledig seizoen je 1e keuze op 10 gaat zijn. Maar ben wel benieuwd wat de gedachte dan met Guus Til of Babadi is. Volgens de 20+4 regel van Bosz, zou er met de komst van Tillmann op 10 geen plek meer moeten zijn voor Babadi of Til. 

Ik zou Til vooral lekker lozen. Maar die zullen ze welwillen houden voor de 'Park the bus' tegenstanders, want hij komt zo lekker vaak in de 16 om te koppen enzo. In dat geval moet je Babadi lekker een jaar verhuren aan Vitesse/NEC/Sparta. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites