rich ruzzian Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 3 miljoen is ook wel te weinig natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 (bewerkt) Tot zover dus de "serieuze" interesse. Ramalho mogen ze voor dat bedrag hebben trouwens. Verdient als het goed is 2 miljoen per jaar en heeft nu Jarrad en Obispo voor zich. Zie Boscagli ook als betere optie dan Ramalho, als hij straks hersteld is. Klote opstelling straks. Til of El Ghazi in de spits en Simons of El Ghazi met Bakayoko op de flanken. 24 januari 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Echt om te janken weer, Bakayoko krijgt wel een 10 voor z'n Bruma-imitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Haha ja. Wat een armoe. En ik maar denken dat ze het in Amsterdam lastig hadden momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Haal Bakayoko eraf aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Zojuist zei joostmakaay: Haal Bakayoko eraf aub Zo echt. Wat een droefenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Dat hoofd van Simons gaat me ook steeds meer tegen staan trouwens.. Jezus mina wat straalt dat altijd een hoop 'verdriet' uit. Overigens is het ook weer heel pover wat de Eindhovenaren laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Oi oi oi wat een achterlijke overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Lekker in 4 potten je hele seizoen te grabbel gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 (bewerkt) I.p.v. zelf te gaan voetballen lekker de tegenstander uit de wedstrijd trappen, hopen dat Mauro lekker 6 potten schorsing gaat krijgen, wat een idioot. Edit; Bakayoko eraf, enige lichtpuntje aan de tackle dus. 24 januari 2023 bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 17 minuten geleden zei joostmakaay: Haal Bakayoko eraf aub Nou de gebeden zijn gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 11 minuten geleden zei Jotew: Dat hoofd van Simons gaat me ook steeds meer tegen staan trouwens.. Jezus mina wat straalt dat altijd een hoop 'verdriet' uit. Overigens is het ook weer heel pover wat de Eindhovenaren laten zien. Hij kan weinig aan zijn hoofd veranderen toch? Vond het al apart dat Mauro mocht starten. Vakkundige kuitbeen breken zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Rare overtreding. Zo ken ik hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Wat een onnodige doodschop zeg. Hem gaan we in ieder geval niet zien in de Kuip binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 13 minuten geleden zei neva: Rare overtreding. Zo ken ik hem niet. Hij heeft totaal nog geen ritme, is pas net terug. Ik denk dat ie daarom gewoon compleet mis zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Xavi Simons vs FC Emmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Daar had het 2-0 moeten staan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 14 minuten geleden zei joostmakaay: Xavi Simons vs FC Emmen Ja, je ziet nu extra goed dat Ruud er totaal nog geen spel in heeft geslepen nu Gakpo en in mindere mate Madueke weg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 31 minuten geleden zei joostmakaay: Xavi Simons vs FC Emmen Komt meer over als Xavi Simons vs Jeroen Manschot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Crisis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik ben helemaal niet iemand die een ander graag ziet verliezen, maar ik moet bekennen dat Xavi Simons en Joey Veerman van mij elke week mogen verliezen. Die hebben beide een heerlijk chagrijnig/verdrietig verlies gezicht. Die Xavi lijkt alsof die non-stop een TikTok filter op zijn gezicht heeft 😭 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Man man man wat een ongelooflijk droevige bende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Nu Gakpo met zijn 30 G+A weggevallen is, merk je pas echt wat voor een droevenis dit PSV is, met een incapabele hoofdtrainer. 0,0 tactische ideeën. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Je kijkt nu wel met een heel ander gezicht naar Roger Schmidt he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Misschien mijn beroepsschrift voor m'n stadionverbod toch maar intrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten