Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Tot zover dus de "serieuze" interesse. Ramalho mogen ze voor dat bedrag hebben trouwens. Verdient als het goed is 2 miljoen per jaar en heeft nu Jarrad en Obispo voor zich. Zie Boscagli ook als betere optie dan Ramalho, als hij straks hersteld is.

Klote opstelling straks. Til of El Ghazi in de spits en Simons of El Ghazi met Bakayoko op de flanken.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Jotew:

Dat hoofd van Simons gaat me ook steeds meer tegen staan trouwens.. Jezus mina wat straalt dat altijd een hoop 'verdriet' uit. ;e Overigens is het ook weer heel pover wat de Eindhovenaren laten zien.

Hij kan weinig aan zijn hoofd veranderen toch? 

Vond het al apart dat Mauro mocht starten. Vakkundige kuitbeen breken zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal niet iemand die een ander graag ziet verliezen, maar ik moet bekennen dat Xavi Simons en Joey Veerman van mij elke week mogen verliezen. Die hebben beide een heerlijk chagrijnig/verdrietig verlies gezicht. Die Xavi lijkt alsof die non-stop een TikTok filter op zijn gezicht heeft 😭

Link naar opmerking
Deel via andere websites