Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Zojuist zei Elsjorro1990: Het is ook gewoon echt heeeeeel erg pover wat PSV tegen 10 man laat zien. 3/4 schoten op doel? Dat is wel echt te weinig. En PSV loopt een beetje in dezelfde val als Ajax tegen Getafe. Mee gaan in dat gezeik van die spelers. Nja het is ook wel extreem lastig te bespelen dit. Er staan gewoon 10 man in en rond de 16 ongeveer. Daar is bijna geen doorkomen aan. En als het dan lukt dan moet je die kansen afmaken en dat is vanavond niet gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Bizarre wissels. En ik blijf het altijd gek vinden dat een scheids het oke vindt als er in 5 min blessuretijd maar anderhalve minuut wordt gevoetbald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Laat Madueke dan ook gewoon staan. Hij speelde niet heel goed maar blijft altijd onvoorspelbaar en gevaarlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Nja het is ook wel extreem lastig te bespelen dit. Er staan gewoon 10 man in en rond de 16 ongeveer. Daar is bijna geen doorkomen aan. En als het dan lukt dan moet je die kansen afmaken en dat is vanavond niet gelukt. Oh eens hoor. Maar tegen 10 man moet je meer kansen creëren. Ik vond Gakpo beter toen die braziliaan tegenover hem stond, dan daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ik snapte de wissels ook niet. Nooit 2 man brengen die minder zijn in de kleine ruimte en het moet hebben van hun diepgang en snelheid. Had dan nog eerder Zahavi gewisseld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Die korte corners Gaan 5x mis en blijven uitvoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Laten eerlijk wezen. Madueke heeft in 2 duels ook gewoon niks gedaan /gebracht tegen Benfica. Gakpo verdiende iig niet om gewisseld te worden. Alleen jammer ie te ver uitzakte de 2e helft. Wat graf team dat Benfica die Jorge Jesús is nog gestoorder dan Simeone en Mourinho samen.... 24 augustus 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 6 minuten geleden zei cimbomcu: Ik snapte de wissels ook niet. Nooit 2 man brengen die minder zijn in de kleine ruimte en het moet hebben van hun diepgang en snelheid. Had dan nog eerder Zahavi gewisseld. Wat dit vooral laat zien is dat er vanaf de bank eigenlijk maar weinig kan komen wat nog iets extra’s brengt. Zahavi kan je eigenlijk voor niemand wisselen die echt iets anders brengt in het spel. En als je Gakpo en Madueke wisselt wordt het ook meteen 3 klappen minder. De enige 2 wissels die iets toevoegen op dit moment zijn Pröpper en Obispo. Ondanks de uitschakeling bij vlagen best genoten. Ik hoop dat PSV zich nu volle bak op de Europa League richt, een kwart of halve finale daarin zou ook gewoon heel lekker en tof zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 5 minuten geleden zei Vitesse88: Die korte corners Gaan 5x mis en blijven uitvoeren. Ach na een dik seizoen gefaalde lange corners ben ik al bij dat ze eens iets anders proberen. Er is namelijk niet echt een fatsoenlijke kopper momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 1 minuut geleden zei Erwin.: Ach na een dik seizoen gefaalde lange corners ben ik al bij dat ze eens iets anders proberen. Er is namelijk niet echt een fatsoenlijke kopper momenteel. Maar je kunt de bal er toch gewoon eens inpompen. Bedoel, dit was 5x balverlies + een counter om je oren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 8 uur geleden zei Vitesse88: Maar je kunt de bal er toch gewoon eens inpompen. Bedoel, dit was 5x balverlies + een counter om je oren. Dat impompen hebben ze alleen maar gedaan de laatste 10 minuten, en ik heb werkelijk waar geen enkele fatsoenlijke voorzet gezien. De amateurs in zondag 11 kunnen nog betere voorzetten geven. Dus denk niet dat dat succesvol was geweest. Erg jammer voor PSV in ieder geval. Ook met het oog op de Eredivisie, i.v.m. dat je nu op donderdag speelt. Niet zo handig met de speelwijze en selectiebreedte. Er is wel de potentie om ver te komen, dus dat is wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Is die Mwene 'ff slecht dan. Hoeveel mislukte voorzetten heeft die jongen gisteren gegeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Dit zou de eerste keer zijn geweest dat ik het mooi had gevonden als Psv weer zo'n vieze laatste minuut goal had gemaakt. Wat was dat Benfica naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 https://www.vi.nl/pro/vi-factcheck-tijdrekken-van-benfica-was-meer-een-gevoel-dan-realiteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Voor PSV belangrijk: Legia Warschau komt op voorsprong tegen Slavia Praag. Mocht Slavia uitgeschakeld worden, dan klimt PSV bij de loting van de EL net naar Pot 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei 007mark: Voor PSV belangrijk: Legia Warschau komt op voorsprong tegen Slavia Praag. Mocht Slavia uitgeschakeld worden, dan klimt PSV bij de loting van de EL net naar Pot 2. Dat zou ik normaal gesproken heerlijk vinden, maar ik vraag me af hoe groot het kwaliteitsverschil is tussen Pot 3 en Pot 2. Daar zit niet veel verschil tussen lijkt mij. 26 augustus 2021 bewerkt door Noudke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Bizar eigenlijk dat een Glasgow alweer meer punten heeft dan ons ondanks 2 jaar niet Europees gespeeld te hebben van de 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Loting: Monaco PSV Sociedad Sturm Graz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Nog een vrij pittige klus om door te gaan ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Scheelt dat Monaco niet veel is. Maar dit is niet echt een lekkere loting. Enige voordeel is dat er geen tripjes naar Belarus of Azerbeidzjan bij zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Is Monaco zoveel kwijt geraakt dan? Nummer 3 gaat nog naar conference league. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Prima loting. We willen graag CL spelen, dus niet miepen dat je nu wat betere tegenstanders krijgt in plaats van een standaard Oostblok trio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Lekkere wedstrijdjes wel voor PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 uur geleden zei The Saint: Prima loting. We willen graag CL spelen, dus niet miepen dat je nu wat betere tegenstanders krijgt in plaats van een standaard Oostblok trio Das waar idd maar ik vind het best pittig hoor, Sociedad en Monaco.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 GOATy Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten