Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Lekker zeg! Eindelijk weer eens gewonnen van Ajax. Had na die 0-1 ook nog heel anders kunnen lopen. Maar het is tot op heden veel leuker om naar te kijken dan vorig jaar. 

Er is nog genoeg te verbeteren, druk op de defensie levert vrijwel zeker balverlies op. En ben ook benieuwd hoe het niveau uit bij Zwolle op een regenachtige zaterdagavond is.

Edited by Michaelinho*

Complimenten aan PSV. Ondanks de rode kaart voor Ajax een prima resultaat!

Daarnaast ook de complimenten aan de TD en staf, ik vind PSV een ontzettend leuk elftal hebben met ervaring en jong talent. Wat dat betreft zonde dat Malen weg is, had het voorin nét afgemaakt. 

Madueke een mooi talent, Gakpo verwacht ik veel van. Die Vertessen staat me wel aan, Drommel die goed keept (bij ons geleerd natuurlijk :classic_wink: ..)

Nee ben erg benieuwd naar komend seizoen, de strijd om de landstitel kon wel eens heel spannend gaan worden en zie PSV er zo maar mee aan de haal gaan!

1 uur geleden zei Jotew:

Complimenten aan PSV. Ondanks de rode kaart voor Ajax een prima resultaat!

Daarnaast ook de complimenten aan de TD en staf, ik vind PSV een ontzettend leuk elftal hebben met ervaring en jong talent. Wat dat betreft zonde dat Malen weg is, had het voorin nét afgemaakt. 

Madueke een mooi talent, Gakpo verwacht ik veel van. Die Vertessen staat me wel aan, Drommel die goed keept (bij ons geleerd natuurlijk :classic_wink: ..)

Nee ben erg benieuwd naar komend seizoen, de strijd om de landstitel kon wel eens heel spannend gaan worden en zie PSV er zo maar mee aan de haal gaan!

En Sadilek naar jullie. Te licht voor ons, maar kan bij Twente toch wel van waarde zijn denk ik. 

34 minuten geleden zei Michaelinho*:

En Sadilek naar jullie. Te licht voor ons, maar kan bij Twente toch wel van waarde zijn denk ik. 

Ik denk dat hij voor ons een prima speler is inderdaad, optie tot koop erbij. Prima gehandeld. Vind uberhaupt dat we wel een leuk elftal hebben staan voor komend seizoen. Jammer dat we geen tactisch wonder aan het roer hebben met Jans. Ben dus benieuwd hoe hij er een elftal van gaat smeden.

11 uur geleden zei Jotew:

Ik denk dat hij voor ons een prima speler is inderdaad, optie tot koop erbij. Prima gehandeld. Vind uberhaupt dat we wel een leuk elftal hebben staan voor komend seizoen. Jammer dat we geen tactisch wonder aan het roer hebben met Jans. Ben dus benieuwd hoe hij er een elftal van gaat smeden.

Ik heb hoge verwachtingen voor FC Twente dit seizoen. Zelf denk ik dat een keeper met reflexen als die van Unnerstall al een heel verschil maakt. Ik blijf het enorm jammer vinden dat hij voetballend niet goed genoeg bleek voor ons, maar gaat bij Twente wel echt top presteren.

48 minuten geleden zei Regis:

Blijft wel een hele beperkte speler he. Betwijfel ook of hij bij Inter mee gaat kunnen komen, al zullen die wel een vrije val gaan maken door alle verkopen die ze noodgedwongen moeten doen.

Oh zeker, absoluut. Maar dat geldt tegenwoordig voor elke Oranje international/ED speler in feite. Maar hij is wel gewoon klaar en uitgespeeld in de ED zandbak. Misschien was een Lyon of Marseille beter geweest, we gaan het zien.

Ik denk dat je de balans van het middenveld verneukt als je Van Ginkel / Pröpper uit de ploeg haalt. Die andere drie denken vooral aanvallend en Sangaré krijgt in zijn eentje niet alles dichtgelopen. Daarnaast is hij opbouwend kwetsbaar, dat hebben we vorig jaar wel gezien. Dan kun je zo'n prachtig vijftal voorin hebben staan, als je de bal niet tot daar krijgt, heb je er weinig aan.

Het was ook niet echt een serieuze suggestie, meer om stil te staan bij hoeveel offensieve kwaliteit ze dan op papier hebben. 

Al zou je zelfs daarmee een hoop (thuis)wedstrijden redelijk eenvoudig kunnen winnen in de Eredivisie, zolang je maar hoog en intensief druk zet en enigszins effectief bent in de afwerking.

Maar tegen ploegen die er af en toe doorheen kunnen voetballen (Ajax, AZ) kan je er ook zomaar hard afgaan ja. 

1 uur geleden zei Kyrill:

Nog MEER wingers lol... Liever spits:uhoh:

Geen zorgen, die gaat echt niet komen. 

Zo veel wingers hebben we anders niet. Gakpo, Madueke en Vertessen. En zowel Gakpo en Vertessen kan je ook nog als spits gebruiken.

Bruma en Doan mogen vertrekken. Mauro is niet goed genoeg en verder blijft er dan niet heel veel over. Enige versterking in die linie kan geen kwaad als je het hele seizoen wilt doorkomen. 

Fijn ook dat de ‘soap’ met Denzel eindelijk ten einde komt. Veel succes bij Inter, maar echt missen ga ik hem niet. Leuke draver op rechts, maar die boze kop en de schoenendozen ga ik niet missen.