Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

10 minuten geleden zei Beppu:

Schmidt gaat een hoop over zich heen krijgen deze week, maar wat was Ramalho slecht joh. Die is door die vroege gele kaart echt volledig onschadelijk gemaakt lijkt wel. Bij die tweede goal bijvoorbeeld zijn been niet meer uit durven steken. Zag er heel slecht uit vandaag die jongen.

En terecht ook. Blijft toch volstrekt idioot dat wisselbeleid. 

12 minuten geleden zei Kyrill:

Iedereen(kenners) roepen Schmidt zijn 2e seizoenen altijd beter gaan.... In welk opzicht dan , ik zie het niet iig....

De eerste paar wedstrijden van dit seizoen waren duidelijk een incident. Geflatteerd de JC Schaal gewonnen. Paar goede wedstrijden in de CL en daarna ging het al weer vrij snel terug naar het niveau van vorig jaar. Groningen was een mooi voorbeeld, maar ook tegen AZ speelden we echt niet goed. Ook die overwinning was geflatteerd. 

Het 0-4 verlies van vandaag is dat ook. Maar we hebben deze wedstrijd zelf ook eigenlijk niks  gecreërd. Merk dat het positieve sentiment van het begin van dit seizoen direct teniet gedaan is. Dat wissel/roulatiebeleid gaat er bij mij echt niet in. 

Edited by Michaelinho*

11 minuten geleden zei Kyrill:

Iedereen(kenners) roepen Schmidt zijn 2e seizoenen altijd beter gaan.... In welk opzicht dan , ik zie het niet iig....

Nou, tot nu toe was het toch wel prima. Ik bedoel Feyenoord thuis kun je verliezen. De manier waarop is wel wat vervelend. Maar het is niet dat het nu ineens allemaal ellende is.

Zojuist zei Michaelinho*:

De eerste paar wedstrijden van dit seizoen waren duidelijk een incident. Geflatteerd de JC Schaal gewonnen. Paar goede wedstrijden in de CL en daarna ging het al weer vrij snel terug naar het niveau van vorig jaar. Groningen was een mooi voorbeeld, maar ook tegen AZ speelden we echt niet goed. Ook die overwinning was geflatteerd. 

Het 0-4 verlies van vandaag is dat ook. Maar we hebben deze wedstrijd zelf ook eigenlijk niks  gecreërd. Merk dat het positieve sentiment van het begin van dit seizoen direct teniet gedaan is. Dat wissel/roulatiebeleid gaat er bij mij echt niet in. 

Naja dat van die JC schaal was toch wel al bekend? Je word de eerste 25 minuten helemaal scheel getikt door Ajax. Daarna was het opzich wel prima. Benfica was niet al te best. 

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Naja dat van die JC schaal was toch wel al bekend? Je word de eerste 25 minuten helemaal scheel getikt door Ajax. Daarna was het opzich wel prima. Benfica was niet al te best. 

Dat was ook bekend. Maar er zijn nu al weer te veel wedstrijden waarin je precies hetzelfde patroon ziet als vorig seizoen. Na de seizoensstart in de CL gloorde er voor mij hoop. Maar na vandaag is die hoop redelijk vervlogen. Dat we geen kampioen zouden worden en waarschijnlijk redelijk eenvoudig tweede had ik me allang op ingesteld. 

Maar deze man gaat PSV dus niet beter maken. Er veranderd t.o.v.  vorig seizoen feitelijk niets. In de toppers valt het enorm tegen. Herhaaldelijk rare wissels en ga zo maar door. Deze man leeft compleet in zijn eigen wereld en daar heb ik voor de lange termijn bijzonder weinig vertrouwen in. 

Laat hem het seizoen lekker afmaken. En kom dan tot de conclusie dat het beter is om allebei een andere weg in te slaan. Maargoed, dan hebben we die lafbek van een De Jong nog zitten die dat ook weer niet durft. 

Klinkt allemaal wat overtrokken hoor na een pot. De werkelijke context is wat lastig over te brengen met wat geschreven woorden. Maar moraal van het verhaal is voor mij dat PSV uiteindelijk een ander pad zal moeten bewandelen. Zowe op directie niveau als op trainersniveau. Met wie durf ik alleen ook ff niet te zeggen. Zo’n Van Nistelrooy voor de leeuwen gooien lijkt me dan ook weer een slecht idee. Maarja.. wie dan hè.

In eerste instantie ga ik niet mee in dit negatieve verhaal rondom PSV, dat jullie dit hard verliezen is net als dat Ajax hard van jullie verloor. Het verschil daarin is wel dat je met Schmidt wel zo'n koppige eigenwijze vent hebt die niet leert van zijn fouten. Die wissels kunnen gewoon echt niet.

Begrijp gewoon totaal niet hoe hij nu die spelers ooit wil laten groeien. Madueke was schijnbaar moe? Waarvan dan? Tegen AZ en Sociedad heeft hij krap een uur op het veld gestaan. Laatste keer dat hij de 90min volmaakte was tegen Midtjylland :sorry:

Hoe kun je ooit een speler weerbaar maken om twee wedstrijden in de week te spelen als hij die grens nooit opzoekt.

Ik mis Sangaré ook wel hoor. 

20 uur geleden zei cimbomcu:

In eerste instantie ga ik niet mee in dit negatieve verhaal rondom PSV, dat jullie dit hard verliezen is net als dat Ajax hard van jullie verloor. Het verschil daarin is wel dat je met Schmidt wel zo'n koppige eigenwijze vent hebt die niet leert van zijn fouten. Die wissels kunnen gewoon echt niet.

En dit is precies de reden dat ik er gewoon heel weinig vertrouwen in heb dat we met Schmidt het niveau naar een hoger plan gaan tillen. 

De selectie an sich zit het hem niet in. We hebben echt leuke en goede spelers. Het is denk ik ook een leuke groep. Maar als Schmidt dit soort keuzes blijft maken dan ga je ook nooit de volle steun van de spelersgroep krijgen. Je maakt mij niet wijs dat die volledig in deze filosofie geloven. Je zag hoe ongemakkelijk het interview met Gakpo was. 

Er is denk ik geen enkele andere trainer die zo extreem wisselt. Moet je je voorstellen dat Ajax op woensdag tegen Sporting speelt en Ten Hag op zondag uit bij PSV besluit om Tadic, Anthony en Gravenberch niet op te stellen. Dat kan toch gewoon niet?! 

14 uur geleden zei Michaelinho*:

En dit is precies de reden dat ik er gewoon heel weinig vertrouwen in heb dat we met Schmidt het niveau naar een hoger plan gaan tillen. 

De selectie an sich zit het hem niet in. We hebben echt leuke en goede spelers. Het is denk ik ook een leuke groep. Maar als Schmidt dit soort keuzes blijft maken dan ga je ook nooit de volle steun van de spelersgroep krijgen. Je maakt mij niet wijs dat die volledig in deze filosofie geloven. Je zag hoe ongemakkelijk het interview met Gakpo was. 

Er is denk ik geen enkele andere trainer die zo extreem wisselt. Moet je je voorstellen dat Ajax op woensdag tegen Sporting speelt en Ten Hag op zondag uit bij PSV besluit om Tadic, Anthony en Gravenberch niet op te stellen. Dat kan toch gewoon niet?! 

Dit inderdaad. En dan heeft Ajax in principe voor alledrie de spelers een vervanger waar je niet heel veel minder van wordt. Als je van Gakpo/Gotze/Madueke ineens naar Thomas/Vertessen/Doan gaat, ga je toch potverdikke 4 stappen naar beneden. 

41 minuten geleden zei Jotew:

Tot nu toe een leuk potje tegen de Eagles! Grote kans op de aansluitingstreffer zojuist, had mogen hangen.

Maar van PSV zijde is t wederom niet best hoor. Die 1e vijf minuten waren echt om te janken.. 

Goede aanval maakt het verschil. Maar verder is t niet veel. 

EDIT: En we gaan weer lekker door met dat rare wisselen. Je zou bijna denken dat hij ‘t er om doet.. 

Edited by Michaelinho*

11 minuten geleden zei Jotew:

Laat’ie ze staan, raken ze geblesseerd. Kan die lul straks z’n gelijk ook nog gaan halen ;e

Yup.. blijf het te bizar voor woorden vinden. Standaard 2-3 wissels in de rust. Je krijgt zo toch ook geen automatismen in de ploeg. In het begin van het seizoen was mede daarom het spel ook zo goed. 

Hoop echt dat we snel afscheid nemen van deze clown..