Jotew Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Complimenten aan PSV. Ondanks de rode kaart voor Ajax een prima resultaat! Daarnaast ook de complimenten aan de TD en staf, ik vind PSV een ontzettend leuk elftal hebben met ervaring en jong talent. Wat dat betreft zonde dat Malen weg is, had het voorin nét afgemaakt. Madueke een mooi talent, Gakpo verwacht ik veel van. Die Vertessen staat me wel aan, Drommel die goed keept (bij ons geleerd natuurlijk ..) Nee ben erg benieuwd naar komend seizoen, de strijd om de landstitel kon wel eens heel spannend gaan worden en zie PSV er zo maar mee aan de haal gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 1 uur geleden zei Jotew: Complimenten aan PSV. Ondanks de rode kaart voor Ajax een prima resultaat! Daarnaast ook de complimenten aan de TD en staf, ik vind PSV een ontzettend leuk elftal hebben met ervaring en jong talent. Wat dat betreft zonde dat Malen weg is, had het voorin nét afgemaakt. Madueke een mooi talent, Gakpo verwacht ik veel van. Die Vertessen staat me wel aan, Drommel die goed keept (bij ons geleerd natuurlijk ..) Nee ben erg benieuwd naar komend seizoen, de strijd om de landstitel kon wel eens heel spannend gaan worden en zie PSV er zo maar mee aan de haal gaan! En Sadilek naar jullie. Te licht voor ons, maar kan bij Twente toch wel van waarde zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 Aanval met Zahavi, Gotze, Madueke en Gakpo is wel heerlijk zeg. Ook dingen die we bij Ajax missen voorin qua snelheid en diepgang. Daarachter nog Van Ginkel . Hoewel ik Ajax beter vond ballen, zie ik toch veel meer een goede concurrent in PSV dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 34 minuten geleden zei Michaelinho*: En Sadilek naar jullie. Te licht voor ons, maar kan bij Twente toch wel van waarde zijn denk ik. Ik denk dat hij voor ons een prima speler is inderdaad, optie tot koop erbij. Prima gehandeld. Vind uberhaupt dat we wel een leuk elftal hebben staan voor komend seizoen. Jammer dat we geen tactisch wonder aan het roer hebben met Jans. Ben dus benieuwd hoe hij er een elftal van gaat smeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noudke Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 11 uur geleden zei Jotew: Ik denk dat hij voor ons een prima speler is inderdaad, optie tot koop erbij. Prima gehandeld. Vind uberhaupt dat we wel een leuk elftal hebben staan voor komend seizoen. Jammer dat we geen tactisch wonder aan het roer hebben met Jans. Ben dus benieuwd hoe hij er een elftal van gaat smeden. Ik heb hoge verwachtingen voor FC Twente dit seizoen. Zelf denk ik dat een keeper met reflexen als die van Unnerstall al een heel verschil maakt. Ik blijf het enorm jammer vinden dat hij voetballend niet goed genoeg bleek voor ons, maar gaat bij Twente wel echt top presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Denzel Dumfries dus voor 12,5 + 2,5 (bonus) naar Inter. Vind 't zelf een beetje weinig en had meer verwacht, hoe denken de PSV'ers hierover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Tja de verwachting was dat het meer richting de 20 zou gaan maar om eerlijk te zijn denk ik dat we redelijk tevreden met deze prijs kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Hij had wel natuurlijk een erg goed EK en was beste speler van Oranje, maar bij PSV heeft ie ook enorm veel matige en slechte periode's gehad. Ik kan er wel mee leven dit bedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Blijft wel een hele beperkte speler he. Betwijfel ook of hij bij Inter mee gaat kunnen komen, al zullen die wel een vrije val gaan maken door alle verkopen die ze noodgedwongen moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 48 minuten geleden zei Regis: Blijft wel een hele beperkte speler he. Betwijfel ook of hij bij Inter mee gaat kunnen komen, al zullen die wel een vrije val gaan maken door alle verkopen die ze noodgedwongen moeten doen. Oh zeker, absoluut. Maar dat geldt tegenwoordig voor elke Oranje international/ED speler in feite. Maar hij is wel gewoon klaar en uitgespeeld in de ED zandbak. Misschien was een Lyon of Marseille beter geweest, we gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 PSV wordt gelinkt aan Insigne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Kan je mooi 4-1-3-2 spelen. Sangaré als zes en dan Insigne - Götze - Madueke en Gakpo en Zahavi als spitsen. Lekker pressen en vol op de aanval. Maar nee, die gaat gewoon naar Inter ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Ik denk dat je de balans van het middenveld verneukt als je Van Ginkel / Pröpper uit de ploeg haalt. Die andere drie denken vooral aanvallend en Sangaré krijgt in zijn eentje niet alles dichtgelopen. Daarnaast is hij opbouwend kwetsbaar, dat hebben we vorig jaar wel gezien. Dan kun je zo'n prachtig vijftal voorin hebben staan, als je de bal niet tot daar krijgt, heb je er weinig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Het was ook niet echt een serieuze suggestie, meer om stil te staan bij hoeveel offensieve kwaliteit ze dan op papier hebben. Al zou je zelfs daarmee een hoop (thuis)wedstrijden redelijk eenvoudig kunnen winnen in de Eredivisie, zolang je maar hoog en intensief druk zet en enigszins effectief bent in de afwerking. Maar tegen ploegen die er af en toe doorheen kunnen voetballen (Ajax, AZ) kan je er ook zomaar hard afgaan ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 3 uur geleden zei Chiemel: PSV wordt gelinkt aan Insigne Nog MEER wingers lol... Liever spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Nog MEER wingers lol... Liever spits Geen zorgen, die gaat echt niet komen. Zo veel wingers hebben we anders niet. Gakpo, Madueke en Vertessen. En zowel Gakpo en Vertessen kan je ook nog als spits gebruiken. Bruma en Doan mogen vertrekken. Mauro is niet goed genoeg en verder blijft er dan niet heel veel over. Enige versterking in die linie kan geen kwaad als je het hele seizoen wilt doorkomen. Fijn ook dat de ‘soap’ met Denzel eindelijk ten einde komt. Veel succes bij Inter, maar echt missen ga ik hem niet. Leuke draver op rechts, maar die boze kop en de schoenendozen ga ik niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Enige wat Dumfries heeft is inzet, verder vind ik het niet veel. Insigne is inderdaad een leuk sprookje dat de wereld in is geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Benieuwd wat Schmidt gaat doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Toch wel verstandig, want je zal tegen Benfica echt een fit en scherp elftal nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Ja maar dit oogt op teveel wijzigingen. Als je nu onderuit gaat ga je ook niet lekker naar Portugal toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Hoe kan je nou zo starten...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 17 minuten geleden zei neva: Hoe kan je nou zo starten...? Ik vind het ook wel vreemd om dat gelijk te doen in de eerste wedstrijd van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Waarom keept Drommel niet !? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 26 minuten geleden zei Jotew: Waarom keept Drommel niet !? Krijgt blijkbaar rust net als vele anderen.. Het is niet dat Drommel in al die wedstrijden erg veel te doen heeft gehad. Je kunt er de klok op gelijk zeggen dat je met deze wijzigingen punten gaat morsen. Spel is rommelig, patronen zijn weg en je weet eigenlijk niets te creëren. Zie die Sangaré ook weer dingen doen.. Zit die wel op voetballen eigenlijk? Die kan echt helemaal niks met een bal. Bal afpakken prima, sterk is hij ook, maar naar dezelfde kleur spelen over een meter afstand is al vrij lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Mwah, denk eigenlijk dat Herr Schmidt er nog niet helemaal uit is over wie er nou eigenlijk de eerste doelman is. Denk ook dat ze niet heel veel voor elkaar onder doen. Tevens kreeg niet iedereen rust. Boscagli is vader geworden, Max heeft lichte klachten en Van Ginkel kan kunstgras niet verdragen. Dus eigenlijk hebben we het qua roulatie alleen over Götze, Zahavi en Gakpo. Teze heeft een prima voorbereiding gedraaid dus die verdiend ook gewoon minuten. Zelfde geldt eigenlijk voor Bruma en Vertessen. Ben het er wel mee een dat je hierdoor automatismen opgeeft die er juist voor zorgden dat het zo lekker draaide maar ook deze jongens wil je wedstrijdfit houden voor later in het seizoen. Mocht je nu punten verspelen is dat ook niet meteen zo'n ramp, zolang je die CL maar haalt ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten