Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Complimenten aan PSV. Ondanks de rode kaart voor Ajax een prima resultaat!

Daarnaast ook de complimenten aan de TD en staf, ik vind PSV een ontzettend leuk elftal hebben met ervaring en jong talent. Wat dat betreft zonde dat Malen weg is, had het voorin nét afgemaakt. 

Madueke een mooi talent, Gakpo verwacht ik veel van. Die Vertessen staat me wel aan, Drommel die goed keept (bij ons geleerd natuurlijk :classic_wink: ..)

Nee ben erg benieuwd naar komend seizoen, de strijd om de landstitel kon wel eens heel spannend gaan worden en zie PSV er zo maar mee aan de haal gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Complimenten aan PSV. Ondanks de rode kaart voor Ajax een prima resultaat!

Daarnaast ook de complimenten aan de TD en staf, ik vind PSV een ontzettend leuk elftal hebben met ervaring en jong talent. Wat dat betreft zonde dat Malen weg is, had het voorin nét afgemaakt. 

Madueke een mooi talent, Gakpo verwacht ik veel van. Die Vertessen staat me wel aan, Drommel die goed keept (bij ons geleerd natuurlijk :classic_wink: ..)

Nee ben erg benieuwd naar komend seizoen, de strijd om de landstitel kon wel eens heel spannend gaan worden en zie PSV er zo maar mee aan de haal gaan!

En Sadilek naar jullie. Te licht voor ons, maar kan bij Twente toch wel van waarde zijn denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanval met Zahavi, Gotze, Madueke en Gakpo is wel heerlijk zeg. Ook dingen die we bij Ajax missen voorin qua snelheid en diepgang. Daarachter nog Van Ginkel (y).

Hoewel ik Ajax beter vond ballen, zie ik toch veel meer een goede concurrent in PSV dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Michaelinho*:

En Sadilek naar jullie. Te licht voor ons, maar kan bij Twente toch wel van waarde zijn denk ik. 

Ik denk dat hij voor ons een prima speler is inderdaad, optie tot koop erbij. Prima gehandeld. Vind uberhaupt dat we wel een leuk elftal hebben staan voor komend seizoen. Jammer dat we geen tactisch wonder aan het roer hebben met Jans. Ben dus benieuwd hoe hij er een elftal van gaat smeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jotew:

Ik denk dat hij voor ons een prima speler is inderdaad, optie tot koop erbij. Prima gehandeld. Vind uberhaupt dat we wel een leuk elftal hebben staan voor komend seizoen. Jammer dat we geen tactisch wonder aan het roer hebben met Jans. Ben dus benieuwd hoe hij er een elftal van gaat smeden.

Ik heb hoge verwachtingen voor FC Twente dit seizoen. Zelf denk ik dat een keeper met reflexen als die van Unnerstall al een heel verschil maakt. Ik blijf het enorm jammer vinden dat hij voetballend niet goed genoeg bleek voor ons, maar gaat bij Twente wel echt top presteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Regis:

Blijft wel een hele beperkte speler he. Betwijfel ook of hij bij Inter mee gaat kunnen komen, al zullen die wel een vrije val gaan maken door alle verkopen die ze noodgedwongen moeten doen.

Oh zeker, absoluut. Maar dat geldt tegenwoordig voor elke Oranje international/ED speler in feite. Maar hij is wel gewoon klaar en uitgespeeld in de ED zandbak. Misschien was een Lyon of Marseille beter geweest, we gaan het zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je de balans van het middenveld verneukt als je Van Ginkel / Pröpper uit de ploeg haalt. Die andere drie denken vooral aanvallend en Sangaré krijgt in zijn eentje niet alles dichtgelopen. Daarnaast is hij opbouwend kwetsbaar, dat hebben we vorig jaar wel gezien. Dan kun je zo'n prachtig vijftal voorin hebben staan, als je de bal niet tot daar krijgt, heb je er weinig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was ook niet echt een serieuze suggestie, meer om stil te staan bij hoeveel offensieve kwaliteit ze dan op papier hebben. 

Al zou je zelfs daarmee een hoop (thuis)wedstrijden redelijk eenvoudig kunnen winnen in de Eredivisie, zolang je maar hoog en intensief druk zet en enigszins effectief bent in de afwerking.

Maar tegen ploegen die er af en toe doorheen kunnen voetballen (Ajax, AZ) kan je er ook zomaar hard afgaan ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Nog MEER wingers lol... Liever spits:uhoh:

Geen zorgen, die gaat echt niet komen. 

Zo veel wingers hebben we anders niet. Gakpo, Madueke en Vertessen. En zowel Gakpo en Vertessen kan je ook nog als spits gebruiken.

Bruma en Doan mogen vertrekken. Mauro is niet goed genoeg en verder blijft er dan niet heel veel over. Enige versterking in die linie kan geen kwaad als je het hele seizoen wilt doorkomen. 

Fijn ook dat de ‘soap’ met Denzel eindelijk ten einde komt. Veel succes bij Inter, maar echt missen ga ik hem niet. Leuke draver op rechts, maar die boze kop en de schoenendozen ga ik niet missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Jotew:

Waarom keept Drommel niet !?

Krijgt blijkbaar rust net als vele anderen.. Het is niet dat Drommel in al die wedstrijden erg veel te doen heeft gehad.

Je kunt er de klok op gelijk zeggen dat je met deze wijzigingen punten gaat morsen. Spel is rommelig, patronen zijn weg en je weet eigenlijk niets te creëren. 

Zie die Sangaré ook weer dingen doen.. Zit die wel op voetballen eigenlijk? Die kan echt helemaal niks met een bal. Bal afpakken prima, sterk is hij ook, maar naar dezelfde kleur spelen over een meter afstand is al vrij lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, denk eigenlijk dat Herr Schmidt er nog niet helemaal uit is over wie er nou eigenlijk de eerste doelman is. Denk ook dat ze niet heel veel voor elkaar onder doen. Tevens kreeg niet iedereen rust. Boscagli is vader geworden, Max heeft lichte klachten en Van Ginkel kan kunstgras niet verdragen. 

Dus eigenlijk hebben we het qua roulatie alleen over Götze, Zahavi en Gakpo. Teze heeft een prima voorbereiding gedraaid dus die verdiend ook gewoon minuten. Zelfde geldt eigenlijk voor Bruma en Vertessen. Ben het er wel mee een dat je hierdoor automatismen opgeeft die er juist voor zorgden dat het zo lekker draaide maar ook deze jongens wil je wedstrijdfit houden voor later in het seizoen. 

Mocht je nu punten verspelen is dat ook niet meteen zo'n ramp, zolang je die CL maar haalt ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites