Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

[twitter]923652224730959872[/twitter]

Die jongen zit echt op zijn plaats hier. Ik vind hem er nooit echt dusdanig bovenuit steken dat ik denk dat ie hogerop het echt zou redden maar het is wel een zekerheidje voor PSV. Voor het buitenland past ie denk ik het beste in Duitsland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[twitter]923652224730959872[/twitter]

Die jongen zit echt op zijn plaats hier. Ik vind hem er nooit echt dusdanig bovenuit steken dat ik denk dat ie hogerop het echt zou redden maar het is wel een zekerheidje voor PSV. Voor het buitenland past ie denk ik het beste in Duitsland.

Dat eerste half jaar was hij wel écht goed. Dit seizoen vind ik hem soms zelfs vrij slecht (met name de eerste wedstrijden), maar toch blijft hij belangrijk. Zo lang Marco scoort en Schwaab en Brenet spelen weten we zeker dat we de overwinning pakken iig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pasveer, janken zeg. Lozano daarentegen.. Spelertje zeg, Congrats mannen. Vitesse weer schrijnend met de persoonlijke foutjes, vooral de 1-2 en 1-4. Schrijnend.

Ik blijf me verbazen wat er bij jullie op Noord zit haha. Nou was het uitvak ook niet van een hoog niveau, maar what the fuck. :mrgy:

Gemakkelijke overwinning vandaag, optimaal geprofiteerd van het geklungel achterin bij Vitesse. Lozano en Locadia zijn weg na dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf me verbazen wat er bij jullie op Noord zit haha. Nou was het uitvak ook niet van een hoog niveau, maar what the fuck. :mrgy:

Gemakkelijke overwinning vandaag, optimaal geprofiteerd van het geklungel achterin bij Vitesse. Lozano en Locadia zijn weg na dit seizoen.

Ik verbaas me er ook wekelijks over wat ik allemaal zie :D Met name onderin vrij irritant publiek, staan tegen top3 en Europa. Af en toe zingen ze dan ook. Tegen Lazio ging de tribune volledig los (iig de bovenste en onderste vak naast het uitvak) en de wedstrijd er na zaten ze er als zoutzakken bij :r

Fraaie 1-3 van Locadia trouwens.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, komt van het been van Lozano (?)

Maar gaat nog via de speler van Twente volgens mij. Is jammergenoeg niet heel duidelijk op beeld. Maakt verder ook niet meer uit, ook zonder dat geval had PSV gewoon verdiend te winnen.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het geven van een onterechte corner (geen idee of het daadwerkelijk terecht of onterecht is) rechtvaardigt het geven van een penalty toch niet? Alsof dat elkaar wegstreept? Althans zo komt je reactie op me over.

Wel toffe wedstrijd gister hoor. Vind het knap dat Locadia zo goed draait en op dit moment de beste speler in de Eredivisie is. Ben wel benieuwd of 'ie dat op lange termijn kan volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het geven van een onterechte corner (geen idee of het daadwerkelijk terecht of onterecht is) rechtvaardigt het geven van een penalty toch niet? Alsof dat elkaar wegstreept? Althans zo komt je reactie op me over.

Wel toffe wedstrijd gister hoor. Vind het knap dat Locadia zo goed draait en op dit moment de beste speler in de Eredivisie is. Ben wel benieuwd of 'ie dat op lange termijn kan volhouden.

Niet direct natuurlijk, maar uit beide kwam een doelpunt. Bovendien krijg je natuurlijk een heel andere wedstrijd als de 1-1 niet valt (en dus niet die penalty situatie). Maar goed, ik stipte het alleen maar ff aan, ik wil er verder ook geen punt van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste speler, op welk vlak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag inderdaad niet hopen dat je die zinloze stat nog vaker gaat gebruiken.

Die gegevens worden ook wel eens tegen mij gebruikt, dan mag ik ze ook gebruiken als ze in mijn voordeel spreken :whistle:

Zie Duitsers op social media praten over Schwaab en die mannschaft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites