Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Wel in wedstrijden waarin je inderdaad zwaar onder druk komt te staan ja. Je speelt feitelijk maar met 2 middenvelders dan. Tegen Ajax, Feyenoord zal Cocu ook niet met hem daar spelen hoop ik.. Dat is zelfmoord. Maar tegen alle overige ploegen moet het in theorie wel kunnen.

Niet alleen tegen Ajax en Feyenoord kan je niet zo spelen, afgelopen zaterdag tegen AZ was het ook drama. Het middenveld was totaal uit balans, AZ liep er zo doorheen.

Pereiro op '10' viel me zeker niet tegen, maar dan moet je daarachter twee spelers hebben die het vuile werk opknappen. Hendrix kan dat, Van Ginkel niet. Die staat de helft van de tijd ook in de zestien van de tegenstander.

Dat is een proces waarbij melkzuur een rol speelt @N4z4reno Pereiro al meer laten zien, dan normaal in een hele wedstrijd (y) [s]Heb echt niets met Lozano. Doet niet mee met druk zetten, doet niet zijn verdedigende arbeid, heeft geen overzicht en dramatisch in de afronding.[/s] Edited by Sophomore

Je ziet toch gelijk dat Lozano wat extra's heeft. Dat ie niet gelijk in de tactiek van het team speelt is ook niet gek natuurlijk (en misschien zelfs wel beter ook :shhh:).

Iemand trouwens een idee wat er op PSV netwerk gebeurd is?

[h=3]Forums tijdelijk offline[/h]

We hebben de forums tijdelijk offline moeten halen. Een aantal leden probeert moedwillig anderen te beschadigen. Dat willen we niet meer faciliteren. We bekijken andere wegen om discussie weer goed mogelijk te maken.

Dat kan helaas even gaan duren.

Je ziet toch gelijk dat Lozano wat extra's heeft. Dat ie niet gelijk in de tactiek van het team speelt is ook niet gek natuurlijk (en misschien zelfs wel beter ook :shhh:).

Iemand trouwens een idee wat er op PSV netwerk gebeurd is?

Die melding krijg ik ook, verder geen idee.

Lees net op Twitter dat er gebruikersgegevens op straat liggen. Is toch wat anders dan die melding die ze zelf geven.

Paar weken terug was er ook iets aan de hand. Uiteindelijk moest iedereen zijn/haar account herstellen. Had zelf de moeite nog nier genomen. Maar gok dat het toen niet helemaal opgelost is.

Beetje vreemd dat wij die Santos van HSV willen en dat zij Van Drongelen halen btw.

Edited by Sophomore

Euh dat weet ik nou ook weer niet, al is alles wat daar niet gruwelijk in de fout gaat al een verbetering. Manmanman je zou er maar fan van zijn, helemaal gek zou ik worden :D

.Was meer een constatering van me, dan van 'die hadden we moeten halen!!!!". Weet te weinig om van Van Drongelen om hem volledig in te schatten.

Iemand Jong PSV gezien trouwens? Kan het niet meer opbrengen om dat negentig minuten te kijken. In het begin toen ze JL speelden wel. Of in de reserve competitie, ging ik nog vrij regelmatig kijken. Dat De Wijs, Van Vlerken en Ritzmaier daar nog spelen. Niet iets om heel blij van te worden.

Euh dat weet ik nou ook weer niet, al is alles wat daar niet gruwelijk in de fout gaat al een verbetering. Manmanman je zou er maar fan van zijn, helemaal gek zou ik worden :D

.Was meer een constatering van me, dan van 'die hadden we moeten halen!!!!". Weet te weinig om van Van Drongelen om hem volledig in te schatten.

Iemand Jong PSV gezien trouwens? Kan het niet meer opbrengen om dat negentig minuten te kijken. In het begin toen ze JL speelden wel. Of in de reserve competitie, ging ik nog vrij regelmatig kijken. Dat De Wijs, Van Vlerken en Ritzmaier daar nog spelen. Niet iets om heel blij van te worden.

Zelf niet gezien, maar las dat het heel slecht was.

Dat zegt toch helemaal niks? Laat die jongen 10 wedstrijden op linksback spelen en ze kotsen hem uit. Omdat het gewoon niet zijn eigen positie is. Maar nu als noodoplossing heeft die het prima gedaan. Neemt niet weg dat die gewoon voor de bank is gehaald normaal gesproken.

Zie in Lammers ook geen eerste elftal speler (al zittie natuurlijk wel bij de eerste selectie).

Maar ok in Brenet, en Tamata zag ik ook niets. En die hebben ook de kans gekregen, dus ik sluit niet uit...

Edited by Sophomore