Dysproz Geplaatst 29 oktober 2017 Share Geplaatst 29 oktober 2017 Tweede seizoen in 2 dagen gekeken. Vond het nog beter als de eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Ik vond het ook erg goed. Heb er zeker van genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Wat is deze zo fucking goed, damn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Over 2 dagen is het weer zover! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Zat er ook al op te wachten inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 (bewerkt) Oh echt? Wist ik niet, dacht pas eind van het jaar ofzo. Ook bijna geen reclame voor gemaakt? Edit: Trailer is interessant in ieder geval. Mooie kleurgebruik en settings ook. 2 juli 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Eerste twee afleveringen gezien. Tot nu toe nog niet het niveau van de afgelopen 2 series qua verhaal, maar de setting, muziek en referenties naar andere films zijn wel geniaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 Op 5-7-2019 om 20:14 zei Pinolero: Eerste twee afleveringen gezien. Tot nu toe nog niet het niveau van de afgelopen 2 series qua verhaal, maar de setting, muziek en referenties naar andere films zijn wel geniaal! Vind het tot nu toe het beste seizoen, heb de eerste 4 afleveringen gezien. Vind het beter dan seizoen 1 omdat in seizoen 1 het te lang duurde voordat het echt spannend werd en in seizoen 2 had je nog een beetje een vreemd zijverhaal toen El in haar eentje op pad ging. Nu gebeurt er lekker veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juli 2019 Share Geplaatst 12 juli 2019 Alles gezien, heel vet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juli 2019 Share Geplaatst 15 juli 2019 Sinds vorige week mee begonnen. Ben nu bijna aan het einde van seizoen 1. Vette serie en vette vibe. De jaren 80 waren toch wel enorm cool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Zie dat de trailer voor seizoen 4 nog niet gepost was hier. Hopper leeft dus nog, en zit in een Russisch werkkamp. Heel benieuwd weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Dat Hopper nog leefde kon je aan het einde van de laatste aflevering zien! Ik heb weer veel zin in seizoen 4, vond de seizoenen tot nu toe niet minder worden dus hoop ook dat zij dit nu voor elkaar krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Zou ik gemist kunnen hebben. Had ik in eerste instantie ook gemist omdat dit tijdens de aftiteling getoond werd ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Ik had dat ook gemist en mezelf niet gerealiseerd inderdaad. Tijdens de laatste scene van vorig seizoen 'voeren' de Russen een gevangene aan een monster. Vlak voordat die gevangene uit zijn cel wordt gehaald, wil 1 van die bewakers een andere cel opendoen. En toen zei die andere bewaker: 'Niet de Amerikaan'. Dus ergens hadden we kunnen weten, ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Dat was wel de eerste gedachte die ik had bij het zien van die scene. Kijk wel enorm uit naar seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Stranger Things! Kan niet wachten tot seizoen 4! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juni 2022 Share Geplaatst 6 juni 2022 Mensen al gekeken naar S4? Hier net de eerste 4 afleveringen bekeken, maar oh oh wat vet weer. Spoiler Laatste scene die ik net gezien heb is die waarbij Max de aanval van Vecna overleefd (zo lijkt het?) Ook de verhaallijn met Hopper in Rusland vind ik erg tof trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Mijn god, wat goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Laatste afleveringen ook gekeken. Kijk enorm uit naar 1 juli, wanneer de rest online komt. Bizar goed gemaakt zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Inmiddels ook trailer voor Vol. 2 van dit seizoen Kan niet wachten joh, zo vet. Komt dus blijkbaar ook nog een S5 aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Ja, dit is echt een verrassend goede serie. Toentertijd begonnen met het idee dat ik naar een halve tienerserie zat te kijken (zoals 13 reasons why). Kwam al heel snel terug van die gedachte en god, wat is dit vet. Gisteren de laatste afleveringen weer gezien, moet zeggen dat ik het plotje rond Vecna wel aan zag komen, maar allememachies wat een vette serie is en blijft dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Deze week ergens tijd vinden voor de laatste aflevering. 1h40min. Dat doe je niet even tussendoor, gelukkig is de vrouw vrijdagavond de hort op dus dan kan ik die mooi afronden Moet bekennen dat ik het minder vind dan de vorige seizoenen. Maar, nog altijd die geweldige 80's vibe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juli 2022 Share Geplaatst 3 juli 2022 (bewerkt) Gister gekeken. Heerlijk lange aflevering die laatste, eigenlijk gewoon een film opzich. Ongelofelijk genoten weer hoor. Dit was onvergelijkbaar goed Open deze niet als je nog moet kijken: Spoiler Dit is dus ook wat ik er zo tof aan vind. Bepaalde dingen die weer terugkomen, tot in kleinste details. Merkte ze zelf nieteens allemaal op moet ik zeggen. 4 juli 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Deze zomer in één streep de vier seizoenen samen met m'n vriendin gekeken. Echt waanzinnig goede serie. Om één of andere reden niet verwacht, maar intens van genoten (specifiek seizoen 1 & 4). De hype voor het vijfde en laatste seizoen is real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Stranger Things in het theater, wel vet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten