Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Stranger Things

Hakai

Aanbevolen berichten

Op 5-7-2019 om 20:14 zei Pinolero:

Eerste twee afleveringen gezien. Tot nu toe nog niet het niveau van de afgelopen 2 series qua verhaal, maar de setting, muziek en referenties naar andere films zijn wel geniaal!

Vind het tot nu toe het beste seizoen, heb de eerste 4 afleveringen gezien. Vind het beter dan seizoen 1 omdat in seizoen 1 het te lang duurde voordat het echt spannend werd en in seizoen 2 had je nog een beetje een vreemd zijverhaal toen El in haar eentje op pad ging. Nu gebeurt er lekker veel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had dat ook gemist en mezelf niet gerealiseerd inderdaad. Tijdens de laatste scene van vorig seizoen 'voeren' de Russen een gevangene aan een monster. Vlak voordat die gevangene uit zijn cel wordt gehaald, wil 1 van die bewakers een andere cel opendoen. En toen zei die andere bewaker: 'Niet de Amerikaan'. Dus ergens hadden we kunnen weten, ja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen al gekeken naar S4? Hier net de eerste 4 afleveringen bekeken, maar oh oh wat vet weer.

Spoiler

Laatste scene die ik net gezien heb is die waarbij Max de aanval van Vecna overleefd (zo lijkt het?) 

Ook de verhaallijn met Hopper in Rusland vind ik erg tof trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dit is echt een verrassend goede serie. Toentertijd begonnen met het idee dat ik naar een halve tienerserie zat te kijken (zoals 13 reasons why).

Kwam al heel snel terug van die gedachte en god, wat is dit vet. Gisteren de laatste afleveringen weer gezien, moet zeggen dat ik het plotje rond Vecna wel aan zag komen, maar allememachies wat een vette serie is en blijft dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week ergens tijd vinden voor de laatste aflevering. 1h40min. Dat doe je niet even tussendoor, gelukkig is de vrouw vrijdagavond de hort op dus dan kan ik die mooi afronden :)

Moet bekennen dat ik het minder vind dan de vorige seizoenen. Maar, nog altijd die geweldige 80's vibe. :t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister gekeken. Heerlijk lange aflevering die laatste, eigenlijk gewoon een film opzich. Ongelofelijk genoten weer hoor. Dit was onvergelijkbaar goed _O_

Open deze niet als je nog moet kijken:

Spoiler

Dit is dus ook wat ik er zo tof aan vind. Bepaalde dingen die weer terugkomen, tot in kleinste details. Merkte ze zelf nieteens allemaal op moet ik zeggen.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze zomer in één streep de vier seizoenen samen met m'n vriendin gekeken. Echt waanzinnig goede serie. Om één of andere reden niet verwacht, maar intens van genoten (specifiek seizoen 1 & 4). De hype voor het vijfde en laatste seizoen is real. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites