Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Komt er nog een polletje? :) Ik ga i.i.g. voor Rop nu, voor hoever je het überhaupt kan zien met al de regisseren inderdaad.

Poll toegevoegd (y)

Ga zelf voorlopig voor Taeke. Leek wel heel erg zijn best te doen om niet in een geldvak te komen. 'Mensen zijn belangrijker dan geld'. :cab: Overigens wel een leuke groep mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel apart vond was dat Art (door loting) bepaalde hoe de volgorde van de vakken zou gaan. Had juist eerder verwacht dat er nog iets van een groepsopdracht aan vast zat. Meestal zijn het alleen de spelers die invloed hebben op dit soort dingen, niet de presentator.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Taeke was wel de eerste naam na dat geldvak volgens mij.
Precies, bizar dat daar niks over gezegd wordt. Iemand verdacht maken om iedereen een verdachte actie te laten hebben. Je kunt eerder degene verdacht maken die Taeke daar neerzette, want als die de mol is, dan wist die dat Taeke de sterkste was en tot waar je ongeveer die topito kon trekken binnen 10 minuten, dus dat die er alles aan zou doen om nog naar dat vak toe te gaan. Plus, diegene die Taeke daar neerzette liet het 7e vakje leeg (waar iedereen iets anders deed), en daar werd werkelijk 0 aandacht aan besteed, ook niet in de show. Ff kijken wie dat was.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, bizar dat daar niks over gezegd wordt. Iemand verdacht maken om iedereen een verdachte actie te laten hebben. Je kunt eerder degene verdacht maken die Taeke daar neerzette, want als die de mol is, dan wist die dat Taeke de sterkste was en tot waar je ongeveer die topito kon trekken binnen 10 minuten, dus dat die er alles aan zou doen om nog naar dat vak toe te gaan. Plus, diegene die Taeke daar neerzette liet het 7e vakje leeg (waar iedereen iets anders deed), en daar werd werkelijk 0 aandacht aan besteed, ook niet in de show. Ff kijken wie dat was.

Remy dacht ik? Of Rop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het altijd zo verbazingwekkend dat mensen al na 1 aflevering een mol kunnen kiezen. Ik heb zeker wel stuk of 4 mensen die ik opvallender vond maar dit kan zo veranderen en pas na 4/5 afleveringen heb ik pas echt een favoriet voor de mol positie.

Ik hoop vooral dat Ellie er snel uit gaat. Zij is zo bewust aan het articuleren dat ik het vervelend vind om naar te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Aflevering 1]Die Marjolein zeg bij die 2e proef :r. 'Teksten als 'alles gegeven' en 'Ik ga mezelf niet dood trekken'. Echt helemaal geen flikker gedaan ook, die deed echt totaal geen moeite. Daardoor heel verleidelijk om haar als mol aan te wijzen, maar de ervaring leer dat degenen waarbij het er dik bovenop ligt vaak niet de mol zijn. Remy met eenzelfde actie overigens, midden in de proef rustig je veter gaan strikken :-D.

.

Dit inderdaad, daardoor vallen die twee voor mij eigenlijk al bijna af als mol. Verder inderdaad nog geen idee, zoals altijd eigenlijk. Ik zie in bijna iedereen wel een goeie mol, behalve Tim misschien. Dat lijkt me een beetje de Tygo Gernandt of Tim Haars van de groep.

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mol in het verleden:

- 9 vrouwen

- 6 mannen

Dus weer eens tijd voor een man, vind ik. Kan ik in ieder geval wat namen afstrepen :D

Ik lees toevallig net dit: http://www.widm.nl/forum/4-off-topic/18-handleiding-hoe-herken-je-een-hint.html

Statistieken hebben geen zin. Anton Jongstra - en hij kan het weten - weet dat hij of zij puur en alleen op zijn Mol-factor, de kwaliteiten en persoonlijkheid wordt geselecteerd. "Kijken naar het verleden is dus geen goede tactiek. Vier jaar op een rij een vrouwelijke Mol? Dan denken we echt niet: het moet nu weer eens een man worden. Driemaal een acteur, dan wordt de volgende niet automatisch een presentator."

Jammer joh. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit hem nu terug te kijken. Die introductie van de deelnemers geskipt. Niks gemist lijkt me? 10 min vreemd gelul van een slechte acteur.

Voordeel hiervan was wel dat de opdrachten niet continu werden onderbroken omdat er weer een introductie kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjongejonge zit nu de 2e helft terug te kijken. Die opdracht met dat slepen.

[spoiler=man o man] Gelijk dat rare gedoe weer met "meer mensen vrijspelen". Je zit daar voor jezelf en het geld. Leuk zo'n spel. Ergste is nog dat ze 9/10x in zo'n situatie niet eens aan het mollen zijn.

NEENENENENEEE DIE TAEKE. "7 schermen weggespeeld maar niks verdiend." "Mwa. Ja. Super!"

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites