Bogatyr Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 (bewerkt) Ik las dat Vini Jr. Letterlijk een racist aanduidde. Begrijpelijk dat de stoom even uit z'n oren komt als dit waar is. Er is een speler die hem letterlijk in een wurggreep heeft. Als de speler die dit deed een slag kreeg, dan heeft ie groot gelijk. 21 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Ik houd van Vini Jr, ik heb echt met hem te doen en vind het onwijs sneu. Hun eigen speler als bv Musah heeft ook zwarte/bruine kleur, en is zo in en in triest Vini Jr dit elke week weer overal moet meemaken Anno fucking 2023, niet normaal achterlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 4 minuten geleden zei Bogatyr: Er is een speler die hem letterlijk in een wurggreep heeft. Als de speler die dit deed een slag kreeg, dan heeft ie groot gelijk. Dit viel mij op ook. Die VAR-image begon ook pas bij de klap, maar de 5 seconden wurggreep werd even voor het gemak buiten beschouwing gelaten. Onbegrijpelijke beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 16 minuten geleden zei PJHoutman: Maar waarom dan? Moet je Vinicius weg laten komen met een klap omdat de fans debielen zijn? Gewoon heel dom dat ie zich laat opnaaien. Hij moet professioneel zijn en bla bla. Ik snap het allemaal, maar hij wordt de hele wedstrijd vernedert en naar verluidt ook racistisch bejegend. Als je dan ziet hoe die idioot van een keeper op hem afstormt snap ik zijn reactie, zulke spelers mogen ook wel eens iets beter beschermd worden ipv alles mag want ''ze dagen uit'' wat een onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 20 minuten geleden zei PJHoutman: Maar waarom dan? Moet je Vinicius weg laten komen met een klap omdat de fans debielen zijn? Gewoon heel dom dat ie zich laat opnaaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Ja en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Barcelona is nog steeds kampioen, Philips komt op het zijshirtje en zo kunnen we Messi betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 (bewerkt) In dit filmpje zie je de aanleiding iets beter. Hij wordt voortdurend in een wurggreep gehouden en achteruit getrokken. Welke normale mens zou dit toelaten? Op het einde zie je een slag, maar hoe zou je zelf zijn? Ik hoop trouwens dat ze de racistische supporters op beeld hebben en een life time ban geven. 11c409102dea61281bb2a69201e42349.mp4 21 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Barcelona is nog steeds kampioen, Philips komt op het zijshirtje en zo kunnen we Messi betalen. Behalve dat Philips afgelopen jaar 1,5 miljard schuld heeft behaald Hoelang mag je een nekklem doen voordat je daar rood voor krijgt, 10s is blijkbaar niet genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Behalve dat Philips afgelopen jaar 1,5 miljard schuld heeft behaald Hoelang mag je een nekklem doen voordat je daar rood voor krijgt, 10s is blijkbaar niet genoeg. Ik koop wel gewoon een extra Philips hue, dat helpt wel tegen de schulden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Behalve dat Philips afgelopen jaar 1,5 miljard schuld heeft behaald Match made in heaven dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Valencia weet weer wat verliezen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Rode kaart Vinicius was geseponeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Lekker spanjend hoor. Alle ploegen tot aan Valencia kunnen nog degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Doek valt: Málaga in tien jaar van Champions League naar derde niveau Málaga is zaterdagavond gedegradeerd uit de Segunda División. Een nederlaag op bezoek bij Alavés werd de club die in 2013 nog de kwartfinale van de Champions League bereikte fataal. Een ideetje voor de volgende FM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Volgens Fabrizio Romano zou Asensio Real Madrid gaan verlaten voor PSG. (Fabrizio Romano) Ook zal Benzema na dit seizoen vertrekken bij de Koninklijke. (https://www.espn.com/soccer/story/_/id/37767671/karim-benzema-leave-real-madrid-ahead-saudi-move-sources) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Eden Hazard en Real Madrid ontbinden in onderling overleg contract, pensioen behoort tot mogelijkheden Eden Hazard (32) vertrekt langs de achterdeur bij Real Madrid. Club en speler vonden een akkoord omtrent de ontbinding van zijn contract, dat nog één jaar liep. Mogelijk zet Hazard meteen ook een punt achter zijn carrière. Het is al jaren op voor Eden Hazard. Hoop dat hij waardig afscheid kan nemen van het profvoetbal. Ik ga vooral de geweldige dingen onthouden, zoals zijn tijd bij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Ja vind ik zo apart, bij Chelsea was die waanzinnig en één van de beste ter wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Benzema vertrekt dus toch bij Real. Ben benieuwd wie Florentino binnen gaat halen ter vervanging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 3 minuten geleden zei rich ruzzian: Benzema vertrekt dus toch bij Real. Ben benieuwd wie Florentino binnen gaat halen ter vervanging Zou toch haast Kane wel moeten zijn, niemand anders die momenteel beschikbaar is, en in het profiel van Benzema valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 12 minuten geleden zei joostmakaay: Zou toch haast Kane wel moeten zijn, niemand anders die momenteel beschikbaar is, en in het profiel van Benzema valt. Dacht ergens gelezen te hebben dat Kane graag in Engeland wilde blijven? Real zou overigens wel een mooie stap voor hem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 35 minuten geleden zei rich ruzzian: Benzema vertrekt dus toch bij Real. Ben benieuwd wie Florentino binnen gaat halen ter vervanging Mbappe zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 37 minuten geleden zei Bogatyr: Mbappe zeker? Kan me niet voorstellen dat Real én Bellingham én Mbappe kan halen. Tegelijkertijd is Kane ook een duur geintje natuurlijk. Vraag me ook wel af of Mbappe een goede match zou zijn in de spits met Vini op links en Rodrygo op rechts. Kane lijkt me logischer. Jammer als Benzema naar Saudi gaat. Misschien nog naar United? Relatief veilige gok en hebben ze meer tijd om een spits te halen met wereldtoppotentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Real schijnt wel een aardige oorlogskas te hebben zeker nu salaris van Hazard wegvalt. Wel nog benieuwd of ze Ancelotti laten zitten. Is volgens mij nog niet 100% zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wat dacht je van Haaland? Hij heeft volgens mij een clausule in zijn contract staan dat hij naar Real kan voor een bepaald bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten