Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Wat is dit toch erg he mensen. Oh wat schandalig, en het blijft maar doorgaan. Snap ook werkelijk waar niet dat zo'n Madrid niet gewoon het veld verlaat en kiest voor zijn speler.

Moeten jullie eens op dit filmpje naar dat kindje dat staat kijken, heeft wit aan en lang haar.

Ik zat er gisteravond al naar te kijken en m'n maag draait er van om. Walgelijk gedrag van zeer verderfelijke mensen. Bizar ook dat er zo te zien weinig tot geen sociale controle is op dit soort wanstaltigheden.

Als je iemand in het stadion zich zo ziet gedragen spreek je hem of haar daar toch op aan? 

1 uur geleden zei Urbeto:

Als je iemand in het stadion zich zo ziet gedragen spreek je hem of haar daar toch op aan? 

Denk je dat echt, ja? Zou ik in De Kuip persoonlijk echt niet doen hoor. Al eens gehad met Feyenoord - ADO toen er dingen geroepen werden naar Becker. Mooi niet dat ik iets er van zeg. Voor je het weet krijg je zelf een koekie op je porem.

2 minuten geleden zei 007mark:

Denk je dat echt, ja? Zou ik in De Kuip persoonlijk echt niet doen hoor. Al eens gehad met Feyenoord - ADO toen er dingen geroepen werden naar Becker. Mooi niet dat ik iets er van zeg. Voor je het weet krijg je zelf een koekie op je porem.

Tuurlijk maak je ergens wel een risico-analyse voordat je er iets van zegt, maar ik denk dat ik in negen van de tien gevallen wel m'n mond open trek, zeker wanneer het eenlingen betreft. Zonder publieke afkeuring geen verbetering. 

48 minuten geleden zei bas huijsmans:

Barcelona heeft ook weer een manier gevonden om aan extra geld te komen

Dit is ongetwijfeld meebegroot in de verbouwing. En dan verkoopt ‘maar’ een kwart ofzo. Mogen ze weer naar 5-10 miljoen zoeken :D

Edited by Rogier.