Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Eden Hazard en Real Madrid ontbinden in onderling overleg contract, pensioen behoort tot mogelijkheden

Eden Hazard (32) vertrekt langs de achterdeur bij Real Madrid. Club en speler vonden een akkoord omtrent de ontbinding van zijn contract, dat nog één jaar liep. Mogelijk zet Hazard meteen ook een punt achter zijn carrière.

Het is al jaren op voor Eden Hazard. Hoop dat hij waardig afscheid kan nemen van het profvoetbal. Ik ga vooral de geweldige dingen onthouden, zoals zijn tijd bij Chelsea.

12 minuten geleden zei joostmakaay:

Zou toch haast Kane wel moeten zijn, niemand anders die momenteel beschikbaar is, en in het profiel van Benzema valt.

Dacht ergens gelezen te hebben dat Kane graag in Engeland wilde blijven? 

Real zou overigens wel een mooie stap voor hem zijn.

37 minuten geleden zei Bogatyr:

Mbappe zeker?

Kan me niet voorstellen dat Real én Bellingham én Mbappe kan halen. Tegelijkertijd is Kane ook een duur geintje natuurlijk. Vraag me ook wel af of Mbappe een goede match zou zijn in de spits met Vini op links en Rodrygo op rechts. Kane lijkt me logischer.

Jammer als Benzema naar Saudi gaat. Misschien nog naar United? Relatief veilige gok en hebben ze meer tijd om een spits te halen met wereldtoppotentie.

Citaat

EXCL: Barcelona are set to sign top talented centre back Mikayil Faye from NK Kustosija. Deal done, here we go. #FCB

Born in 2004, linked with Chelsea and BVB — Barça see Faye as a potential future top player. 🔵🔴

Deal agreed on €5m fee plus add-ons, to be signed soon.

Ja ja!

22 minuten geleden zei ElMarcos:

Echt een pareltje dit! :classic_cool:

Jammer van het logo :classic_tongue: Wel erg duur. Is er niet ook gewoon een replica van rond de 90? 

Ik zag em inderdaad op voetbalshop voor €94,99, vind ik alsnog te prijzig. Even kijken hoeveel het bij DHGate zal gaan kosten ofzo :D