Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Griezmann moet een ruil worden, werd eerder gezegd tegen Joao Felix. 

Citaat

Barcelona en Atlético Madrid zijn in gesprek over de terugkeer van Antoine Griezmann naar de club uit de hoofdstad, zo verzekert Fabrizio Romano dinsdagavond. De aanvaller staat nog drie jaar onder contract bij Barcelona, maar het is een publiek geheim dat de club vanwege zijn hoge salaris openstaat voor een vertrek. Atlético en in het bijzonder trainer Diego Simeone zouden Griezmann graag terug willen halen. Romano acht een huurovereenkomst met een verplichte koopoptie het meest realistisch.

Dinsdagmiddag maakte ESPN al melding van de mogelijke terugkeer van Griezmann in het Wanda Metropolitano. De sportzender schreef dat Griezmann betrokken zou kunnen worden bij een ruildeal die João Félix naar Barcelona zou brengen. Maar volgens Romano wordt geen enkele andere speler betrokken bij de onderhandelingen: het gaat simpelweg om een terugkeer van Griezmann bij Atlético. Het wordt een race tegen de klok om de transfer op tijd rond te krijgen, maar volgens Romano gaan de gesprekken de goede kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, La Pulga said:

Ik kan trouwens wel depressief gaan doen hier maar ik heb net in Watch Dogs geleerd hoe je kan hacken, ik ga gewoon het internet van FC Barcelona hacken en zorgen dat ze voorlopig met niemand meer zaken gaan doen.

het lijkt te werken haha, ze hebben nog minder dan 20 minuten om het te regelen

Nog steeds beter dan Mandzukic  

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei La Pulga:

Griezmann dus rond, De Jong wordt dan zijn opvolger. 

Kan iemand mij wakker maken uit deze nachtmerrie?

Wees blij dat er eindelijk iemand is om de zooi van de afgelopen 5-6 jaar op te ruimen in plaats van nog een grotere zooi ervan te maken. Laporta heeft in 1 transfer zomer al meer dan 100 miljoen salaris op jaarbasis bespaard. Dan is het even pas op de plaats, uithuilen en op nieuw beginnen. 

Neemt niet weg dat De Jong never nooit bij Barcelona hoort ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rogier.:

Dan nog. Griezmann voor Luuk de Jong inruilen, met een transfersom van 40 miljoen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd :cab:

Want jij denkt dat Griezmann op dit moment meer dan 40/50 miljoen waard is? Die heeft toch 2 jaar lang helemaal niks gepresteerd? Het is wat Lazy al aangeeft. Ze zullen volgend jaar toch weer los willen gaan in de zomer als het geld allemaal weer binnen is gekomen, dus dan beter nu schoon schip maken. Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat Luuk de Jong bij Barca echt in de categorie Esajas-AC Milan thuis hoort. Maar ik snap het wel. Ik denk dat Barca dondersgoed in de gaten heeft dat Griezmann niet het verschil gaat zijn tussen wel of geen kampioen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rogier.:

Dan nog. Griezmann voor Luuk de Jong inruilen, met een transfersom van 40 miljoen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd :cab:

Transfersom van 40 miljoen is nog ruim voor wat hij heeft laten zien sinds hij bij Barcelona zit.

Daarnaast 40 miljoen salaris bespaard met Griezmann, 71 miljoen met Messi. Dat noemt men lekker saneren :mrgy:. Komend jaar nog Dembele, Coutinho, Umtiti en Pjanic erbij en je bespaart nog eens 70 miljoen extra op de jaarlijkse loonkosten.

Snap dat het niet bij een club van het statuur Barcelona hoort, maar het is ff niet anders na al die puinhoop die ze sinds 2016 daar hebben gecreëerd. En ja, dan kom je in het rijtje van spelers zoals De Jong die voor max 2 a 3 miljoen een jaartje of 2 komen ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Volgens mij is er bij Barcelona ene Messi weggegaan, en bij Arsenal ene Özil.

Ja en? Is ''maar'' een rugnummer. nobody cares er wordt echt niet meteen verwacht dat ie binnen 1,5 jaar of sneller Messi moet doen vergeten ;);)  In serie A spelen ze met nummer 99 , 88, 55 whatever. Rugnummer zegt letterlijk geen ene reet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites