Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

4 uur geleden zei Rogier.:

Dan nog. Griezmann voor Luuk de Jong inruilen, met een transfersom van 40 miljoen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd :cab:

Want jij denkt dat Griezmann op dit moment meer dan 40/50 miljoen waard is? Die heeft toch 2 jaar lang helemaal niks gepresteerd? Het is wat Lazy al aangeeft. Ze zullen volgend jaar toch weer los willen gaan in de zomer als het geld allemaal weer binnen is gekomen, dus dan beter nu schoon schip maken. Ik ben het er natuurlijk wel mee eens dat Luuk de Jong bij Barca echt in de categorie Esajas-AC Milan thuis hoort. Maar ik snap het wel. Ik denk dat Barca dondersgoed in de gaten heeft dat Griezmann niet het verschil gaat zijn tussen wel of geen kampioen. 

4 uur geleden zei Rogier.:

Dan nog. Griezmann voor Luuk de Jong inruilen, met een transfersom van 40 miljoen. Dan ben je echt niet goed bij je hoofd :cab:

Transfersom van 40 miljoen is nog ruim voor wat hij heeft laten zien sinds hij bij Barcelona zit.

Daarnaast 40 miljoen salaris bespaard met Griezmann, 71 miljoen met Messi. Dat noemt men lekker saneren :mrgy:. Komend jaar nog Dembele, Coutinho, Umtiti en Pjanic erbij en je bespaart nog eens 70 miljoen extra op de jaarlijkse loonkosten.

Snap dat het niet bij een club van het statuur Barcelona hoort, maar het is ff niet anders na al die puinhoop die ze sinds 2016 daar hebben gecreëerd. En ja, dan kom je in het rijtje van spelers zoals De Jong die voor max 2 a 3 miljoen een jaartje of 2 komen ballen.

Zojuist zei Rogier.:

Volgens mij is er bij Barcelona ene Messi weggegaan, en bij Arsenal ene Özil.

Ja en? Is ''maar'' een rugnummer. nobody cares er wordt echt niet meteen verwacht dat ie binnen 1,5 jaar of sneller Messi moet doen vergeten ;);)  In serie A spelen ze met nummer 99 , 88, 55 whatever. Rugnummer zegt letterlijk geen ene reet ;)

7 minuten geleden zei Sacioli:

Eenzijdig? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat zijn contract verlengd zou worden, maar dat het wat moeilijk ging. 

Beter voor Barca in ieder geval. 

Citaat

Pedri González (18) was signed in September 2019, but immediately loaned back out to UD Las Palmas for the remainder of the season. Last year, he had a spectacular breakthrough season in La Liga, playing almost every single minute possible, scoring three goals and providing three assists. The youngster also represented Spain on youth level, at the Euro 2020 tournament and at the Olympic Games. His contract ends in 2022 and has an option for two extra years, but Barça feels like his above-expected achievements have earned him a new contract.

Ansu Fati (18) had a similarly great breakthrough after he made his debut as a 16-year-old and also has a contract up until 2022 with the option for two extra years, but there seems to be a bit of an issue with his agent Jorge Mendes. The player’s representatives reportedly believe that the two extra years might not be valid, as Ansu signed that contract when he was still a minor. Fati was recently given the iconic number 10 shirt, making him the first player after Leo Messi to play with that number on his back.

The club is trying to solve all these small issues as soon as possible, to make sure the two young stars can play an important role in Barça’s future. It has also been reported that there will be a meeting between some important representatives of the club and Ronald Koeman every two weeks, to discuss the situation of the team.

Klein probleempje dus, maar moet wel lukken.

Op 1-9-2021 om 11:16 zei Lazy:

Transfersom van 40 miljoen is nog ruim voor wat hij heeft laten zien sinds hij bij Barcelona zit.

Daarnaast 40 miljoen salaris bespaard met Griezmann, 71 miljoen met Messi. Dat noemt men lekker saneren :mrgy:. Komend jaar nog Dembele, Coutinho, Umtiti en Pjanic erbij en je bespaart nog eens 70 miljoen extra op de jaarlijkse loonkosten.

Snap dat het niet bij een club van het statuur Barcelona hoort, maar het is ff niet anders na al die puinhoop die ze sinds 2016 daar hebben gecreëerd. En ja, dan kom je in het rijtje van spelers zoals De Jong die voor max 2 a 3 miljoen een jaartje of 2 komen ballen.

Het saneren was helaas heel erg hard nodig. Dat doen ze op zich goed, maar voor fans om wakker worden en je te realiseren dat je voorhoefde Braithwait, De Jong en Memphis kan zijn, dat moet toch zeer doen. Want als ik mij niet vergis is Fati nog niet helemaal fit en Dembele ook niet. 

Edited by ElMarcos

1 uur geleden zei ElMarcos:

Het saneren was helaas heel erg hard nodig. Dat doen ze op zich goed, maar voor fans om wakker worden en je te realiseren dat je voorhoefde Braithwait, De Jong en Memphis kan zijn, dat moet toch zeer doen. Want als ik mij niet vergis is Fati nog niet helemaal fit en Dembele ook niet. 

Elke keer als ik die Braithwaite zie voetballen, dan vraag ik me af welke droeftoeter bij EA hem 3 jaar geleden oid 95 snelheid ofzo gaf in FIFA. 

1 uur geleden zei ElMarcos:

Oh ik snap het hoor. Zal ook wel een tijdje duren voordat fans het zien en begrijpen wat er gaande is en vooral wat er nodig is om de zooi op te lossen.