Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

14 uur geleden zei Grote Ree:

Vertel! :)

Zoals iemand al zei, hij krijg te weinig kansen. Wel vind ik de huidige spelers in de basis gewoon weg beter en ook wat er aan zit te komen heeft gewoon veel meer talent (Gavi bijvoorbeeld en vorig jaar kreeg Moriba de kans die Puig eigenlijk had moeten krijgen)

Dus Puig is een beetje overhyped maar krijgt te weinig kansen om te laten zien waarom hij overhyped is. Denk dat hij tegen kleine tegenstanders het wel goed zal doen maar in de CL moet je niet met hem aankomen. Ik had hem inderdaad graag bij bijvoorbeeld Ajax (geen subtopper in Spanje want dat is een totaal ander speelstyle) gezien waar die volle 90 minuten kan maken want 90 minuten op de bank wordt je natuurlijk gewoon niet beter van. 

Op basis waarvan is hij overhyped dan? Hij krijgt nooit een kans. De enige keer dat hij een periode speelminuten en vertrouwen kreeg was onder Setién in die laatste fase van de competitie. Kan je je dat niet meer terug halen dan? Want toen speelde hij gewoon heel goed. 

Vond eerder Moriba overhyped, want zo bijzonder vond ik hem nooit.

Really?

Dus elke trainer in de wereld doet zeg maar alles goed? Stelt altijd de juiste spelers op?

Een dooddoener van gebakken lucht, uniek in zijn soort.

En het gaat om meer kansen/speeltijd, niet eens om een vaste basisplaats, maar je bent niet de eerste die daar aan voorbij zou gaan.

Naja, niet altijd natuurlijk.  Niemand doet altijd alles goed. Ik denk alleen wel dat Koeman in dit geval (die elke dag traint en dus kan beoordelen hoe goed iemand is). Niet denkt: ghehe ik donderstraal mijn allerbeste speler Puig lekker op het bankie, dat zal hem leren.

Een dooddoener van gebakken lucht is inderdaad uniek in zijn soort :checkit:

Elke dag trainen doen ze bij wijze van spreken allemaal, dus dat zegt niks. Puig is ook niet de beste speler, dat zegt niemand. Maar hem zo weinig speeltijd geven is dan weer het andere uiterste en dat vinden veel Barca-fans raar. 

Verder vooral niet doen alsof Koeman heilig is, integendeel eerder. Elke wedstrijd die hij meer op de bank zit is al een enorm cadeau voor hem. 

Zeer content met het nieuws dat Braithwaite er voorlopig uit is, tot ik mij bedacht wat dat in Koemans geest waarschijnlijk zal betekenen. Een voorlopige basisplek van Luuk de Jong. Genieton.

Ik zou als noodoplossing voor Pedri - Memphis - Demir gaan met Puig naast De Jong. Kan je in elk geval nog voetballen. Mogelijk dan maar Coutinho straks op linksvoor en Pedri dan weer naar het middenveld ipv Puig. Beetje jammer dat je diepte mist, maar ja, het zij zo.

Maar schrijf maar op: Koeman gaat 3-5-2 spelen tegen Bayern met Memphis en Luuk de Jong in de spits. 

Op 12-9-2021 om 13:45 zei Socrates:

Zeer content met het nieuws dat Braithwaite er voorlopig uit is, tot ik mij bedacht wat dat in Koemans geest waarschijnlijk zal betekenen. Een voorlopige basisplek van Luuk de Jong. Genieton.

Ik zou als noodoplossing voor Pedri - Memphis - Demir gaan met Puig naast De Jong. Kan je in elk geval nog voetballen. Mogelijk dan maar Coutinho straks op linksvoor en Pedri dan weer naar het middenveld ipv Puig. Beetje jammer dat je diepte mist, maar ja, het zij zo.

Maar schrijf maar op: Koeman gaat 3-5-2 spelen tegen Bayern met Memphis en Luuk de Jong in de spits. 

En zo geschiedde.... wat een droefenis. 

Op 12-9-2021 om 13:45 zei Socrates:

_O_

10 minuten geleden zei timpy00:

Dit Barcelona kan toch hoogstens derde worden als alles mee zit zou je denken?

In de Champions League poule bedoel je? Dit wordt voor het eerst dat Barcelona Europa League gaat spelen inderdaad.

Gelukkig weet Luuk de Jong daar wel uit te blinken.

Edited by La Pulga

Ik durf wel te zeggen op iedere positie. Barca is echt een matig team tov het Bayern van gisteren. Schrikbarend hoe het was met Messi maar het was nog 10x erger zonder hem. Het leek wel een team dat tegen degradatie speelde en maar 1 ding kon doen; counteren. Pijnlijk zeg. Publiek moet zich ook gaan aanpassen want die zijn enorm verwend maar die gaan dit voetbal meer zien de komende tijd. Dat verwende gedrag kan voor een negatieve spiraal gaan zorgen. 

16 minuten geleden zei Socrates:

Echt de hoogste tijd om Koeman op straat te zetten. 

Je bent geen fan? 

Heb de afgelopen dagen die docu gekeken en moest vooral lachen om die vrouw van hem:-D Mijn vriendin is niet zo emotioneel betrokken kan ik je vertellen. Dramatisch natuurlijk 3-0 kansloos verliezen van Bayern.  Ik denk dat die Laporta wel zo realistisch is om te zien dat niemand het beter gaat doen. Het is gewoon een vrij matige selectie.

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Want een andere trainer gaat het beter doen.. Gewoon een matige selectie.

Zojuist zei Arezo:

Je bent geen fan? 

Heb de afgelopen dagen die docu gekeken en moest vooral lachen om die vrouw van hem:-D Mijn vriendin is niet zo emotioneel betrokken kan ik je vertellen. Dramatisch natuurlijk 3-0 kansloos verliezen van Bayern.  Ik denk dat die Laporta wel zo realistisch is om te zien dat niemand het beter gaat doen. Het is gewoon een vrij matige selectie.

Leuk dat jullie ook eens een wedstrijd hebben gezien, maar ik baseer mij niet slechts op één wedstrijd. En bij elke "de selectie is matig" kan je ook stellen dat de trainer ontzettend matig is. Koeman is geen bouwer en qua speelstijl past hij ook niet bij Barca. Het is op dit moment gewoon een ontzettende mismatch en eigenlijk had Koeman nooit trainer op dit niveau mogen worden. Valencia en Everton bleken al te veel van het goede.