Rogier. Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Waarom heeft Atleti gewacht met het vastleggen van Diego Costa? Nu moeten ze wachten tot januari om hem op te kunnen stellen? :sorry:Voor het geval dit sarcastisch is dek ik mezelf alvast even in. Maar Atletico heeft een transferverbod tot januari 2018. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Voor het geval dit sarcastisch is dek ik mezelf alvast even in. Maar Atletico heeft een transferverbod tot januari 2018. Nu je het zegt .. dus nu alvast vastgelegd maar de transfer vindt op papier pas op 1 januari 2018 plaats waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 ??? Wat snap je er niet aan? Is gewoon een ex-prof uit de PL met weinig tactische kennis die La Liga wedstrijden gaat analyseren. In dezelfde competitie was 'ie al na een paar wedstrijden ontslagen. Zo'n mening ga je toch niet serieus nemen of wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 Waarom heeft Atleti gewacht met het vastleggen van Diego Costa? Nu moeten ze wachten tot januari om hem op te kunnen stellen? :sorry: Nu snap ik waar die comment van Griezmann vandaan komt :D je volgt Atleti uberhaupt niet eens. http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/mu-sportwereld/voetbal/59701-spaans-voetbal-21?p=7638157#post7638157 http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/mu-sportwereld/voetbal/59701-spaans-voetbal-21?p=7638331#post7638331 For fuck sake gast. Weet je wel dat ze een nieuw mooi stadion hebben, of niet? Vernoemd naar t oude stadion voordat ze naar Vicente Calderon verhuisden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 september 2017 Share Geplaatst 22 september 2017 60 miljoen :-D Belachelijk. Costa is een favorietje hier maar dat Chelsea krijgt nu zijn zin gewoon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 september 2017 Share Geplaatst 23 september 2017 Nu snap ik waar die comment van Griezmann vandaan komt :D je volgt Atleti uberhaupt niet eens. http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/mu-sportwereld/voetbal/59701-spaans-voetbal-21?p=7638157#post7638157 http://forum.manutd.nl/forum/random-chit-chat/mu-sportwereld/voetbal/59701-spaans-voetbal-21?p=7638331#post7638331 For fuck sake gast. Weet je wel dat ze een nieuw mooi stadion hebben, of niet? Vernoemd naar t oude stadion voordat ze naar Vicente Calderon verhuisden. :D:D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 september 2017 Share Geplaatst 23 september 2017 Waarom is 60 miljoen belachelijk voor Costa? Als je ziet dat Morata en Lukaku beide tussen de 80 à 90 miljoen hebben gekost.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 september 2017 Share Geplaatst 24 september 2017 Wat snap je er niet aan? Is gewoon een ex-prof uit de PL met weinig tactische kennis die La Liga wedstrijden gaat analyseren. In dezelfde competitie was 'ie al na een paar wedstrijden ontslagen. Zo'n mening ga je toch niet serieus nemen of wel. Kom op, Neville is een van de weinigen die überhaupt met interessante analyses komt. De rest komt niet verder dan dingen die ik al zag toen ik twaalf was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2017 Share Geplaatst 25 september 2017 Waarom is 60 miljoen belachelijk voor Costa? Als je ziet dat Morata en Lukaku beide tussen de 80 à 90 miljoen hebben gekost.. Belachelijk omdat Chelsea en Conte nu toch hun zin krijgen. Costa heeft dan al een half jaar 0 gevoetbald, en dan vind ik 60 wel veel. Plus ''al'' 28. Top fit en in vorm vind ik het bedrag prima maar nu.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2017 Share Geplaatst 2 oktober 2017 Pique_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2017 Share Geplaatst 2 oktober 2017 Belachelijk dat er gisteren gespeeld is. En dan dreigen met 3 minpunten als bond. 1 grote grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2017 Share Geplaatst 2 oktober 2017 6 minpunten zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 oktober 2017 Share Geplaatst 2 oktober 2017 Oh dat hadden ze op tv dan verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 oktober 2017 Share Geplaatst 2 oktober 2017 (bewerkt) Pique_O_ Sorry hoor, maar wat hypocriet allemaal. Als hij echt zo'n voorstander is van de onafhankelijkheid van Catalonië stel ik mij de vraag waarom hij dan wel wil uitkomen voor Spanje. Twee dingen die niet echt samengaan wat mij betreft. 2 oktober 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 oktober 2017 Share Geplaatst 2 oktober 2017 Sorry hoor, maar wat hypocriet allemaal. Als hij echt zo'n voorstander is van de onafhankelijkheid van Catalonië stel ik mij de vraag waarom hij dan wel wil uitkomen voor Spanje. Twee dingen die niet echt samengaan wat mij betreft. Het is niet mogelijk om te houden van je land/trots te zijn dat je voor je geboorteland mag uitkomen, maar ook te vinden dat ze mensen uit jouw regio verkeerd behandelen en daar protest tegen te willen aantekenen? Hij heeft altijd gezegd dat als Catalonië onafhankelijk wordt, hij graag voor Catalonië wil spelen. En ook dat hij, tot dat gebeurt, zonder problemen voor Spanje uitkomt. Ik zie daar de hypocrisie echt niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 oktober 2017 Share Geplaatst 2 oktober 2017 Piqué is zo 'pro Catalaans' dat hij gewoon een hekel heeft aan alles wat Spaans is hoor, dat valt volgens mij niet echt te ontkennen dus dan is het wel hypocriet dat hij voor Spanje speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2017 Share Geplaatst 3 oktober 2017 (bewerkt) Ik vind dat een discussie als die van de Marokkaanse jongens bij Oranje. Ze willen bijna allemaal liever voor Marokko spelen maar spelen voor Oranje (Afrikacup, beter voor je carriere, meer kans op EK/WK). En dan is Marokko nog een serieus land wat betreft voetbal en Catalonië niet. Ik vind het mooi hoe zo'n jongen met zijn trots omgaat, liefde voor zijn afkomst. Kunnen wij Nederlanders jaloers op zijn. Mensen de reactie gezien van Cillessen? Dan ben je wereldvreemd he :-D 3 oktober 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 oktober 2017 Share Geplaatst 3 oktober 2017 Er is niks mis met trots zijn waar je vandaan komt. Al is het hele Catalonië referendum natuurlijk één grote fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ik vind dat een discussie als die van de Marokkaanse jongens bij Oranje. Ze willen bijna allemaal liever voor Marokko spelen maar spelen voor Oranje (Afrikacup, beter voor je carriere, meer kans op EK/WK). En dan is Marokko nog een serieus land wat betreft voetbal en Catalonië niet. Ik vind het mooi hoe zo'n jongen met zijn trots omgaat, liefde voor zijn afkomst. Kunnen wij Nederlanders jaloers op zijn. Mensen de reactie gezien van Cillessen? Dan ben je wereldvreemd he :-D Jaloers op iemand zijn omdat hij trots is omdat hij toevallig daar is geboren? Zou beter voor de wereld zijn wanneer iedereen het eens niet zo serieus zou nemen waar hij vandaan komt. Boeit geen fuck, 50 km verder geboren en ik was een Duitser geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Jaloers op iemand zijn omdat hij trots is omdat hij toevallig daar is geboren? Zou beter voor de wereld zijn wanneer iedereen het eens niet zo serieus zou nemen waar hij vandaan komt. Boeit geen fuck, 50 km verder geboren en ik was een Duitser geweest. Naja, jij bent dus zo'n iemand idd waar ik op doel. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en ben trots op mijn Nederlandse en Turkse afkomst. Ik ben het ook helemaal niet mee eens dat het beter voor de wereld zou zijn. De Catalanen zijn zwaar onderdrukt door Franco, je kan dan nu zeggen, ach dat was vroeger en boeiend het is wel allemaal goed zo. Je kan ook denken, dat vergeet ik toch niet, die hele helse periode, daar kun je toch niet zomaar overeen stappen net of het nooit gebeurd is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Naja, jij bent dus zo'n iemand idd waar ik op doel. Ik ben het daar absoluut niet mee eens en ben trots op mijn Nederlandse en Turkse afkomst. Ik ben het ook helemaal niet mee eens dat het beter voor de wereld zou zijn. De Catalanen zijn zwaar onderdrukt door Franco, je kan dan nu zeggen, ach dat was vroeger en boeiend het is wel allemaal goed zo. Je kan ook denken, dat vergeet ik toch niet, die hele helse periode, daar kun je toch niet zomaar overeen stappen net of het nooit gebeurd is? Dat is toch heel iets anders dan trots zijn op je afkomst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 oktober 2017 Share Geplaatst 6 oktober 2017 Ik denk dat het ermee te maken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Wat zei Cillessen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 De doelman van Oranje geeft aan weinig te hebben meegekregen van de chaos in Catalonië. :r Na de wedstrijd heb ik de beelden ook gezien. Voor hem leeft het meer dan voor mij", aldus Cillessen. "Kijk, het doet ook wel wat met een speler. Als je gewend bent elke wedstrijd voor een kleine honderdduizend man te spelen en nu voor een leeg stadion.. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 :r vind het ook wel een kneusje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten