Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

Ik hoop eigenlijk dat hij nergens meer trainer wordt. Lekker de legende blijven.

Ook niet als bondscoach van Frankrijk? Ligt er natuurlijk aan wat Frankrijk gaat presteren op het WK maar mocht dat tegenvallen is dat natuurlijk ook nog een serieuze optie en denk dat hij daar zelf ook voor open zal staan.

Dat zag toch niemand aankomen denk ik.

Heb het anders verschillende journalisten horen noemen/schrijven in de afgelopen dagen.

Verstandig misschien ook wel, je weet toch dat je het niet snel beter gaat doen (en je bent ook zo weer ontslagen).

Edited by Sophomore

• 7 months later...
  • 4 weeks later...
6 uur geleden zei Kokkie:

VAR in Spanje. Of beter gezegd. De VAR als Real speelt. Casemiro maakt een overduidelijke schwalbe en die VAR zegt gewoon ff dat er contact was :d 

Dit is toch niet leuk meer joh. VAR heeft wel één voordeel: het wordt steeds duidelijker dat we óf blinde/onwetende scheidsrechters hebben, óf dat er (onbewust) een vorm van corruptie (voordeel voor topploegen bijvoorbeeld) gaande is. Beter kijken ze even naar de NFL, NBA en weet ik veel wat nog meer. Daar is het een stuk beter geregeld. 

• 2 weeks later...