Michiel RAFC Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 4 uur geleden zei DGremlin: Ik dacht dat ze wél opstalrecht willen verlenen, maar de grond niet willen verkopen. Logisch dat Gheyssens daarin niet wil meegaan, want op het moment dat het opstalrecht afloopt wordt alles wat erop staat eigendom van de grondeigenaar. Anderzijds vind ik ook niet dat de politiek zich moet gaan inmengen door onteigening. Die grond is nu eenmaal eigendom van iemand en die hebben het volste recht om te weigeren te verkopen... Net zoals Gheyssens zijn stukje grond niet wil verkopen waar Club zijn nieuwe stadion wil/wou bouwen. Edit: De uitleg staat ook zo op Sporza Net de bijdrage gelezen in de Gazet van Antwerpen. Klopt inderdaad. Tania Mintjes wilt niet verkopen, net uit clubliefde, om te vermijden dat de club ooit in handen zou komen van een (buitenlandse) investeerder die niet begaan is met de club zelf maar enkel financieel gewin nastreeft. Door het eigendomsrecht te behouden, en enkel een opstalrecht te verlenen, houdt ze dus zelf inspraak. Een begrijpelijk standpunt, maar er lijken mij toch compromissen mogelijk, door bv. een voorkooprecht toe te staan en andere randvoorwaarden eraan te verbinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 8 uur geleden zei Michiel RAFC: Net de bijdrage gelezen in de Gazet van Antwerpen. Klopt inderdaad. Tania Mintjes wilt niet verkopen, net uit clubliefde, om te vermijden dat de club ooit in handen zou komen van een (buitenlandse) investeerder die niet begaan is met de club zelf maar enkel financieel gewin nastreeft. Door het eigendomsrecht te behouden, en enkel een opstalrecht te verlenen, houdt ze dus zelf inspraak. Een begrijpelijk standpunt, maar er lijken mij toch compromissen mogelijk, door bv. een voorkooprecht toe te staan en andere randvoorwaarden eraan te verbinden. Een beetje zoals Paul .... Oh wacht Ik denk niet dat die man echt begaan is met Antwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Op 7-6-2023 om 22:02 zei Glenn08: Een beetje zoals Paul .... Oh wacht Ik denk niet dat die man echt begaan is met Antwerp. Niet bepaald nee? Maar is dat erg? Ik heb niet echt een favoriete club in België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Arezo: Niet bepaald nee? Maar is dat erg? Ik heb niet echt een favoriete club in België. Nee tuurlijk niet. Maar voor de eigenares van de gronden van de Bosuil is het wel van belang, daarom snap ik wel dat ze niet verkoopt aan een zakenman zoals Gheyssens. . De eigenares komt nu ook met een voorstel om de gronden nog 99 jaar ter beschikking te stellen van Antwerp. Zonder dat Antwerp haar iets moet betalen. Alleen moet het geld van nieuwe tribunes dan rechtstreeks naar de club vloeien, en niet in de zakken van het Ghelamco van PG. Ook mag PG de club de eerste 5 jaar niet verkopen. Mooi voorstel voor de club, maar veel minder voor de zakenman PG. Benieuwd wat hij ervan gaat vinden. 10 juni 2023 bewerkt door Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Heel gênant, maar ik dacht dat je mij bedoelde Die andere Paul klinkt als een hele vervelende man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 13 minuten geleden zei Arezo: Heel gênant, maar ik dacht dat je mij bedoelde Die andere Paul klinkt als een hele vervelende man. Kijk ik ben fan van je, maar niet alles wat ik vertel gaat over jou he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Dat die nog altijd maar 25 is he, voelt al weer zo lang geleden dat ie bij Ajax zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 9 uur geleden zei Erwin.: Dat die nog altijd maar 25 is he, voelt al weer zo lang geleden dat ie bij Ajax zat. Is ook al 4 jaar geleden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Qua talent heb ik geen betere gezien bij Ajax in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Younes - Dolberg - Traoré Gekke voorhoede was dat, maar als je ziet wat ze tegenwoordig doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 https://sporza.be/nl/2023/06/21/union-en-karel-geraerts-gaan-uit-mekaar-afscheid-van-topcoach-en-mooi-persoon~1687372648166/ Toch wel zeer verrassend nieuws. Heel benieuwd wie er gaat komen als vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 (bewerkt) Ik las iets van Vermaelen daarnet. Maar ook Vincent Euvrard (RWDM). Geraerts kan blijkbaar ook naar Nice. 7 minuten geleden zei FlyD: https://sporza.be/nl/2023/06/21/union-en-karel-geraerts-gaan-uit-mekaar-afscheid-van-topcoach-en-mooi-persoon~1687372648166/ Toch wel zeer verrassend nieuws. Heel benieuwd wie er gaat komen als vervanger. 21 juni 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Had ik toch ook niet zien aankomen. Bij Union hadden ze toch wel strak vast aan hun verloningen.. Benieuwd of ze er gaan in blijven slagen om telkens een degelijke vervanger te vinden tegen relatief lage verloningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 En ze zijn binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 11 uur geleden zei Djurovski: En ze zijn binnen Hoeveel moeten betalen in Eupen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juni 2023 Share Geplaatst 24 juni 2023 Voormalige goalgetter Cédric Roussel is op 45-jarige leeftijd overleden “Onze clublegende Cédric Roussel, tevens gepassioneerd ambassadeur van onze club, is zaterdag overleden”, laat RAEC Mons weten. “Voorin vormde hij een ongelooflijk koppel met Jean-Pierre La Placa. Zijn verwoestende kopballen en zijn strijdersmentaliteit zullen we nooit vergeten. Cédric was een belangrijk onderdeel in de wederopstanding van RAEC Mons en wou altijd alles geven voor de club van zijn hart. Zondag zal er een eerbetoon volgen bij de oefenwedstrijd tegen Sporting Charleroi.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Op 24-6-2023 om 09:50 zei Aaron21: Hoeveel moeten betalen in Eupen? 374. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 13 uur geleden zei Djurovski: 374. Dat is niet weinig. Ik betaal op Antwerp 400 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 1 uur geleden zei Michiel RAFC: Dat is niet weinig. Ik betaal op Antwerp 400 euro. Voor 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 17 minuten geleden zei Djurovski: Voor 2? Niet gezien, sorry Maakt het inderdaad al aannemelijker haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 (bewerkt) Op 25-6-2023 om 20:45 zei Djurovski: 374. Jezus. Dat is toch veel te veel voor Eupen? Edit: Voor 2 haha. Ze kennen toch hun plaats. 27 juni 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 https://sporza.be/nl/2023/06/29/virton-heeft-verrassende-overnemer-franse-wereldkampioen-n-golo-kante-koopt-club-met-oliemiljoenen~1688032545410/?fbclid=IwAR2tUwCvZ-oZ8EdchNRt_3f1XAvvbvEjoRkE2CTJdJVpEeynutrb3uJwJRE_aem_AQx-cJ_yANlcqb-ra9TITsyQn7Kl_0vJiL53fpgK5ExH_BbwXPUKxbfhqmmWHluk-x4 Kanté neemt Virton (derde klasse, net gedegradeerd uit tweede) over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 1 uur geleden zei RubenS2: https://sporza.be/nl/2023/06/29/virton-heeft-verrassende-overnemer-franse-wereldkampioen-n-golo-kante-koopt-club-met-oliemiljoenen~1688032545410/?fbclid=IwAR2tUwCvZ-oZ8EdchNRt_3f1XAvvbvEjoRkE2CTJdJVpEeynutrb3uJwJRE_aem_AQx-cJ_yANlcqb-ra9TITsyQn7Kl_0vJiL53fpgK5ExH_BbwXPUKxbfhqmmWHluk-x4 Kanté neemt Virton (derde klasse, net gedegradeerd uit tweede) over. Een bijzondere move van hem of heeft hij ergens een band met de club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Probeert City alsnog een hak te zetten ondanks dat ie weg is uit Londen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten