Jónstærke Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Ik vind het heel erg dat binnen onze eigen landsgrenzen slechts een zeer kleine groep mensen met zo'n verstand de dingen bekijkt.. Ik walg van wat er in de Belgische media, social media-kanalen allemaal is geschreven en gezegd, ben gerustgesteld dat ik niet alleen de mening toedraag dat de hele situatie met enorme hypocrisie en wereldvreemdheid onder de loep wordt genomen in België. Verschikkelijk dat iemand die een ploegje dat voor degradatie vreesde, redt, nu zijn job kwijt is door o.a. het gepush in de Belgische media en belachelijke uitspraken van één van zijn concullega's, het onderzoek dat bij het bondsparket loopt,... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Kansloos. Salonremises zijn van alle jaren. Kan me nog een Groningen - PSV herinneren, dat was een 0-0, stonden zelfs de invallers zeven minuten langs de lijn voor ze konden invallen. 2004 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 42 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb hier vorig jaar iets over gezegd toen Barendrecht bewust doelpunten slikte om een nacompetitieplek af te dwingen. @Bogatyr Op het moment dat een gelijkspel/nederlaag op sportief vlak voldoende is om handhaving af te dwingen en beide teams zijn daarmee tevreden, dan kun je daar als bond maar één ding mee doen; accepteren. Als je wil dat ploegen altijd vol voor de winst gaan, dan moet je het competitiesysteem op de schop gooien. Verdient dit de schoonheidsprijs? Nee. Maar als Excelsior of Almere City tegen PSV in de 90e minuut op 1-1 staan, dan gaan ze ook tijdrekken in plaats van vol op de aanval te spelen om twee extra punten te pakken. Je kunt clubs niet verplichten om hun eigen positie op het spel te zetten om een 'zo sportief mogelijke' competitie te hebben. Noch Westerlo, nog Genk vallen mijns inziens niets te verwijten. Het enige argument dat je nog kan inbrengen is dat Westerlo nadat het resultaat van Leuven bekend was alsnog va banque had kunnen spelen, maar dan geef je als bond dus toe dat clubs hun handelingen op het veld mogen laten afhangen van tussenstanden/uitslagen elders. Dat lijkt me een nog groter probleem. Enorm eens. Kan gebeuren, zonder enige invloed van coach. Spelers kunnen dat op het veld beslissen. Daarnaast geldt dat dit in elke competitieopzet kan gebeuren. Stel je voor dat een team dat nog kans maakt om te degraderen tegen de aanstaand kampioen speelt in de slotronde. Tijdens de wedstrijd blijkt uit het scoreverloop elders dat voor allebei een gelijkspel volstaat. Dan is de kans groot dat er een gelijkspel uitkomt. Is misschien sportief gezien jammer, maar kun je niemand verwijten imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Ik heb wel een paar beelden gezien en ze doen het ook niet heel handig. 2 spelers van beide partijen doen een een-tweetje tijdens de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Ik heb wel een paar beelden gezien en ze doen het ook niet heel handig. 2 spelers van beide partijen doen een een-tweetje tijdens de wedstrijd. Dat ligt aan het gebrekkige IQ van beide heren, en is niet netjes, maar wat dan nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 2 uur geleden zei bas huijsmans: Maar liet Westerlo Genk ook bewust scoren of was het echt pas na de gelijkmaker dat er een salon remise ontstond? Om op deze vraag te beantwoorden. Dit is, vanaf dit punt, de goal van Genk. Enorm eens met alle reacties hier hoor. Wat mij betreft mag Hein Van Haezebrouck geschorst worden voor zijn uitspraken aan het adres van Rik De Mil. Hij heeft die man voor de bus gegooid en een smet op zijn beginnende carrière gegeven. De laatste tijd staat die man enorm gefrustreerd langs de zijlijn, maar dan enkel door zijn eigen falen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 16 minuten geleden zei Jónstærke: Dat ligt aan het gebrekkige IQ van beide heren, en is niet netjes, maar wat dan nog? Nee, ik kan het verder wel begrijpen hoor in deze situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Wat belachelijk idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart En vandaag weer een trainer ontslagen. Felipe Mazzu. Echt ongekend hoe snel de meeste clubs in België hun trainers eruit gooien. En dan valt het dit jaar nog mee in vergelijking met bv vorig jaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Eens het carrousel van start gaat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Is het niet gewoon beter om dat hele POI , POII etc niet in zijn geheel af te schaffen? Als de bond zo graag extra duels wilt, maak van de hoogste competitie 18 of 20 teams, ipv maar 16? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Belgie heeft gewoon niet de afzetmarkt voor 18 leefbare eerste klasse clubs. Er zijn nu al clubs die met moeite hun licenties halen, en dat was in het verleden niet anders. Genoeg failliete clubs, la louviere, beerschot, beveren... en dan vergeet ik er wss nog een paar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Hoppaaa Yannick Ferrera de vierde trainer dit seizoen bij RWDM, dan wil je gewoon zakken whahaha. RWDM, de sensatie die u bracht op het hoogste niveau zal gemist worden! 12 minuten geleden zei AntiChrist7: Belgie heeft gewoon niet de afzetmarkt voor 18 leefbare eerste klasse clubs. Er zijn nu al clubs die met moeite hun licenties halen, en dat was in het verleden niet anders. Genoeg failliete clubs, la louviere, beerschot, beveren... en dan vergeet ik er wss nog een paar Of je screent de eigenaars voor overname eens en past de buitenlandse speler regels eens aan. Maar dat zou te makkelijk zijn uiteraard. Het systeem zoals nu is perfect (aantal dalers/stijgers en 16 clubs) als je 1B wat weer op te waarderen en wat meer aandacht geeft. Met La Louviere en Lokeren die erin komen en SL16 en wss Seraing eruit heb je een mooie reeks met heel wat traditie en aanhang. (Beerschot, Zulte, Lierse, Beveren, Lokeren, La Louviere, FC Luik, RWDM die wss zakt) Ook de drie jeugdclubs (veruit drie beste opleidingen van het land) die nog overblijven hebben hun plaatsje wel verdient. Maar zoals vaker is simpel net te moeilijk in ons land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Ik vind persoonlijk dit ontslag ook wel een beetje raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Als Genk in dit nieuwe systeem blijft spelen, alvast gefeliciteerd met de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Iedere week nieuwe (voorbarige) conclusies tijdens de playoffs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april https://nos.nl/artikel/2515930-trainer-kuijt-dwingt-met-beerschot-promotie-af-naar-hoogste-niveau-belgie complimenten aan Kuyt voor zijn zelfreflectie. Had niet gedacht dit ooit nog te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Wat zijn Eupen en Kortrijk zwak zeg. Spelen die heel het jaar al zo slecht? Geen bal kwam aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Dender promoveert! Zalig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Kom op jongens Anderlecht kampioen?!?!? Das toch dikke vette ; 👎👎👎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 5 minuten geleden zei Kyrill: Kom op jongens Anderlecht kampioen?!?!? Das toch dikke vette ; 👎👎👎 Tsja die plankenkoorts van Union in de kampioensgroep begint echt absurd vormen aan te nemen, hoe kun je nou drie jaar op dezelfde manier choken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 1 minuut geleden zei joostmakaay: Tsja die plankenkoorts van Union in de kampioensgroep begint echt absurd vormen aan te nemen, hoe kun je nou drie jaar op dezelfde manier choken Ik blijf het best gek vinden dat iedereen zegt dat ze vorige choken... Stonden enkel in de laatste wedstrijd aan de leiding... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 2 uur geleden zei Netzwerk: Dender promoveert! Zalig! Had liever Lommel naar 1ste zien gaan, al maken ze nog een kans met de play offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 7 uur geleden zei glennix: Had liever Lommel naar 1ste zien gaan, al maken ze nog een kans met de play offs. Bah nee zo'n lelijk City gedrocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 9 uur geleden zei Kyrill: Kom op jongens Anderlecht kampioen?!?!? Das toch dikke vette ; 👎👎👎 Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten