Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik vind dat wij (als ik wij mag zeggen in de zin van een supporter) voorin echt genoeg hebben lopen. Suarez lekker één jaartje houden en veel minuten geven aan Trincao(?) en Fati. Verder heb je nog Dembele, Coutinho, Messi en Griezmann daar lopen. Denk ook dat het veel banken zal worden voor Depay en als hij de voorkeur krijgt boven één van bovenstaande spelers dan ga ik mooi niet kijken (met uit zondering van Suarez want die kan natuurlijk weggaan)

Verder snap ik niet dat ze even opzoek gaan naar een knappe verdediger, Upamecano zou een beest zijn daar en ook op de rechtsachter mag er iets bijkomen, al weet ik eerlijk gezegd niet wie dat moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in de VrijMiBo van FC Afkicken wordt door Simon Cziommer even gemeld dat Bas Dost een nee heeft gegeven aan Spurs. :-D  En Stijn Francis(Belgische zaakwaarnemer) verwacht dat Levy nog wel iets gaat doen en dat Wout Weghorst(is weer een client van Simon Cziommer) misschien een optie is. Gezien de reactie van Simon leek er al wel wat geïnformeerd te zijn :-D    Kan toch niet waar zijn dit man.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dominik Szoboszlai vertrekt van Salzburg naar Leipzig. Er was ook interesse van Milan en Arsenal. Dit meldt Fabrizio Romano. Hele sterke transfer dit wel. Extreem getalenteerde middenvelder. Leipzig liet het zich niet nog eens gebeuren dat een talentvolle jongen uit eigen clubscouting bij een ander terecht zou komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van wat ik begrepen qua rendement/beoordelingen en statistieken had hij Leipzig idd ook kunnen overslaan. Maar wat ik van kennisen begrepen heb is er in Duitsland 51/49 regel voor eigenaarsschap over de club door voorzitter/fans. En is Leipzig en oa Hoffenheim clubs die zich daar niet aanhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-12-2020 om 17:14 zei Kyrill:

Van wat ik begrepen qua rendement/beoordelingen en statistieken had hij Leipzig idd ook kunnen overslaan. Maar wat ik van kennisen begrepen heb is er in Duitsland 51/49 regel voor eigenaarsschap over de club door voorzitter/fans. En is Leipzig en oa Hoffenheim clubs die zich daar niet aanhouden.

https://www.youtube.com/watch?v=hoPRAAqaA04&feature=emb_title

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook pas sinds de laatste match van Kovac centrale verdediger (dat grote verlies tegen Frankfurt, ergens in het najaar van 2019).

En sindsdien is hij indrukwekkend op die positie, daar niet van. Maar zie hem nog steeds niet als definitief een centrale verdediger. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites