FMNOOB Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Chilwell lijkt ook te komen naar Chelsea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 27 augustus 2020 Share Geplaatst 27 augustus 2020 Messi wil Neymar mee naar Man City volgens sommige media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 In de categorie 'die hebben we ook nog'; Mike van der Hoorn naar Arminia Bielefeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Memphis naar Barca dus. Ben benieuwd hoe ze Griezmann en hem samen willen laten spelen voorin. Vraag me he af of het een succes wordt, aangezien Memphis vooral shined als hij de grote man is voorin. Nu moet hij gewoon meer meedoen met het spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Ik vind dat wij (als ik wij mag zeggen in de zin van een supporter) voorin echt genoeg hebben lopen. Suarez lekker één jaartje houden en veel minuten geven aan Trincao(?) en Fati. Verder heb je nog Dembele, Coutinho, Messi en Griezmann daar lopen. Denk ook dat het veel banken zal worden voor Depay en als hij de voorkeur krijgt boven één van bovenstaande spelers dan ga ik mooi niet kijken (met uit zondering van Suarez want die kan natuurlijk weggaan) Verder snap ik niet dat ze even opzoek gaan naar een knappe verdediger, Upamecano zou een beest zijn daar en ook op de rechtsachter mag er iets bijkomen, al weet ik eerlijk gezegd niet wie dat moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 (bewerkt) Op 4-9-2020 om 13:48 zei StanleyW: In de categorie 'die hebben we ook nog'; Mike van der Hoorn naar Arminia Bielefeld. En gelijk uit de Pokal door een ploeg op het vierde niveau Gelukkig voor Mighty Mike kwam hij niet van de bank. 15 september 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Pervis Estupiñán naar Villarreal. Niet een hele bijzondere transfer. Behalve het feit dat 'ie een 7-jarig contract tekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 Pijnlijk dat Thiago naar Liverpool gaat voor dezelfde prijs als dat wij van plan zijn om Depay te halen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 Thiago is toch best wel blessure gevoelig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Wolves en Liverpool hebben spelers gewisseld. Ki-Jana Hoever gaat naar Wolves, Jota gaat naar Liverpool. Wolves betaald 10/15 miljoen voor Hoever en krijgt ruim 50 miljoen voor Jota. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 september 2020 Share Geplaatst 21 september 2020 De verkeerde Wolves aanvaller met een 'J' als eerste letter. Ofjah Jota kan er ook wel wat van en past beter in het systeem/speelwijze denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 Suarez dus gefraudeerd bij zijn taaltoets -> niet naar Italië. Heeft zijn contract nu laten ontbinden en gaat naar Atletico Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 23 september 2020 Share Geplaatst 23 september 2020 2 minuten geleden zei PJHoutman: Suarez dus gefraudeerd bij zijn taaltoets -> niet naar Italië. Heeft zijn contract nu laten ontbinden en gaat naar Atletico Madrid. Geweldig verhaal haha Maar gelukkig niet naar Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 september 2020 Share Geplaatst 24 september 2020 Goh Barca doet even de raarste keuzes maken. Gelukkig kan ik in FM wel met ze winnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 (bewerkt) in de VrijMiBo van FC Afkicken wordt door Simon Cziommer even gemeld dat Bas Dost een nee heeft gegeven aan Spurs. En Stijn Francis(Belgische zaakwaarnemer) verwacht dat Levy nog wel iets gaat doen en dat Wout Weghorst(is weer een client van Simon Cziommer) misschien een optie is. Gezien de reactie van Simon leek er al wel wat geïnformeerd te zijn Kan toch niet waar zijn dit man. 2 oktober 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 (bewerkt) Spurs heeft gisteren/vandaag al een targetman gehaald, namelijk Carlos Vinícius van Benfica. #herewego 2 oktober 2020 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Dominik Szoboszlai vertrekt van Salzburg naar Leipzig. Er was ook interesse van Milan en Arsenal. Dit meldt Fabrizio Romano. Hele sterke transfer dit wel. Extreem getalenteerde middenvelder. Leipzig liet het zich niet nog eens gebeuren dat een talentvolle jongen uit eigen clubscouting bij een ander terecht zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Prima tussenstap, zag er toch lange tijd naar uit dat hij die stap misschien wel zou overslaan als je las welke clubs er allemaal interesse hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Van wat ik begrepen qua rendement/beoordelingen en statistieken had hij Leipzig idd ook kunnen overslaan. Maar wat ik van kennisen begrepen heb is er in Duitsland 51/49 regel voor eigenaarsschap over de club door voorzitter/fans. En is Leipzig en oa Hoffenheim clubs die zich daar niet aanhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Op 11-12-2020 om 17:14 zei Kyrill: Van wat ik begrepen qua rendement/beoordelingen en statistieken had hij Leipzig idd ook kunnen overslaan. Maar wat ik van kennisen begrepen heb is er in Duitsland 51/49 regel voor eigenaarsschap over de club door voorzitter/fans. En is Leipzig en oa Hoffenheim clubs die zich daar niet aanhouden. https://www.youtube.com/watch?v=hoPRAAqaA04&feature=emb_title Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 38 minuten geleden zei Elano: https://www.youtube.com/watch?v=hoPRAAqaA04&feature=emb_title Maar heel erg net aan dus. Echt kantje boord. Voting members zijn niet eens fans maar personeelsleden. Thnx voor de link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 David Alaba de nieuwste aanwinst van Real Madrid. Kunnen ze eindelijk fatsoenlijk Ramos vervangen als ie weer eens geschorst is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Hm, weet ik niet. Heeft snelheid en voetballend vermogen, maar is niet de rasverdediger die Ramos is. Alaba speelt bij Bayern ook vaak naast Boateng of Süle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 (bewerkt) Is ook pas sinds de laatste match van Kovac centrale verdediger (dat grote verlies tegen Frankfurt, ergens in het najaar van 2019). En sindsdien is hij indrukwekkend op die positie, daar niet van. Maar zie hem nog steeds niet als definitief een centrale verdediger. 6 januari 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Ik kijk nu naar die Fabrizio Romano die altijd gelijk heeft op Twitch, leuk hoe die met geruchten omgaat. Mbappe gaat volgens mij dit jaar of volgend jaar naar Real Madrid. Zo kan ik het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten